„Harry okamžitě mě pusť," začínala jsem být nervózní. Leželi jsme v posteli a já chtěla vstát, abych se mohla připravit na dnešní let, ale Harry mě nechtěl pustit.
„Máš čas, ještě chvíli si mě nech tě užít," zamrmlal do mého krku.
„Vážně to musím stihnout," cvrnkla jsem ho do ucha.
„Auuu," zamrmlal a nakonec mě pustil.
Rychle jsem vylítla a šla se nachystat. „Vsávej, potřebuji odvoz," křikla jsem na něj ještě z koupelny.
„Nechci, abys jezdila," řekl smutně.
„Smůla," pokrčila jsem ramena.
Trvalo mi to asi hodinu a tak tak jsem to stihla. „Můžem jet," vylezla jsem z koupelny. Cože? To si ze mě dělá srandu?
„Harrolde! Do prdele!" zařvala jsem nevěřícně.
„Ouu, pardon," rychle vylezl z postele s nevyspanýma očima a rychle se oblíkl a vyčistil zuby. Vlasy si prohrábl rukou a za necelých 5 minut byl hotový. Jak to dělá, sakra? I za těch necelých 5 minut vypadá sakra dobře. Protřepala jsem hlavou a vyhnala tím tyhle myšlenky a šla rychle za ním. Vzal mi kufr, tím pádem jsem si vzala jen kabelku, obula boty a mohli jsme vyrazit.
_
„Budeš mi chybět," řekl, když jsme zastavili před firmou.
„Ty mě taky," pohladila jsem ho po tváři a pak něžně políbila.
Harry se zamračil. „Proč se mračíš?" pousmála jsem se.
„Protože ten polibek...jako by ses loučila na vždy," ohrnul spodní ret.
„Jsou to dva dny, Harry," zasmála jsem se, ale i tak ho drně políbila.
„Mnohem lepší," zasmál se a ještě mi vlepil pusu na čelo.
_
„Čau," řekl neutrálně Harry, když uviděl svého tátu. „Dobrý den," pousmála jsem se, ze slušnosti.
„Ahoj synu, Emoo," kývl na nás hlavou a dál se tím nezaobíral. „Na letiště bychom měli jet za 10 minut služební limuzínou, tam budeme čekat zhruba 20 minut, než nás odbaví a všechno kolem toho a pak poletíme soukromým letadlem na Floridu," seznámil mě s plánem.
„Dobře," kývla jsem hlavou, jako že chápu, zatímco Harry si jen odfrkl. Loktem jsem do něho žduchla a zamračila se na něho. Harry nahodil cupcakes face. Zasmála jsem se a on semnou. Blbeček můj.
„Půjdeme?" pobídl mě rukou.
„Jo, jasně. Harry," vydechla jsem. „V neděli jsem tady," zvedla jsem se na špičky a letmo ho políbila na rty.
„Zavolej mi, přijedu pro tebe," usmál se a ještě jednou mě políbil.
„Ahoj," zamávala jsem mu a on mě.
_
„Už teď mi chybíš," otevřela jsem sms od Hazzy.
„Ty mě taky," odepsala jsem rychle.
„Hej, máš mít v letadle vypnutý mobil!"
„Miluju těěě," uchechtla jsem se na displej a mobil vypnula.
_
„Prosím připoutejte se, budeme přistávat," slyšela jsem hlas z reproduktorů. Udělala jsem, jak mi bylo řečeno, a připoutala se. Let byl strašně nudný a nezáživný. Už se těším na Floridu. Uuu, na moře! Snad budu mít nějaké to volno.
Všichni jsme vystoupili a došli k naší limuzíně. Řidič nám dal věci do kufru a mohli jsme jet.
Na místo jsme dojeli asi kolem 3 odpoledne. Fuf, celkem dlouho. Šla jsem se nahlásit na hotel a tam mi dali kartu od pokoje číslo 137. Hotel je luxusní, jsem zvědavá na svůj pokoj. Zmáčkla jsem ve výtahu číslo 22. poschodí a čekala, než tam dojedu. Budu celkem vysoko, nemůžu se dočkat na ten výhled!
Přejela jsem kartou u čipu a dveře se otevřely. Páni. Tohle je neuvěřitelný! Je to obrovské apartmá. Vypadá fakt luxusně. Zabouchla jsem dveře, položila kufry na zem a šla všechno obhlídnout. Obrovská místnost byla ložnice s manželskou postelí, další obrovská koupelna s velikou vanou, pak tu byl balkon, na který se půjdu kouknout později a další pokoj, který sloužil asi ke všemu.
Vydala jsem se teda k balkónu a otevřela ho. No to snad ne! Čelist mi spadla skoro až k zemi, když jsem viděla tu krásu. Přímo za naším hotelem byla obrovská pláž s nádherným, třpytivým se, mořem.
Zapla jsem si mobil, abych si to mohla hned vyfotit a postnout na twitter. Hned na mě naskočilo několik nových zpráv od, jak jinak, Harryho.
„Taky tě milujuuuu."
„Už jsi v letadle?"
„Proč mi neodpovídáš?"
„Asi protože už máš vypnutý mobil, že?"
„No nevadí, užij si to tam."
„Ale jen tak trochu, aby ses pak taky těšila na náš výlet."
„Ahooj, miluju tě."
Přečetla jsem si všechny ty zprávy, nad kterýma jsem pobaveně pokroutila hlavou a rychle mu odepsala.
„Je to tady úžasné :P" poslala jsem mu ten výhled. No, co, trochu provokace neuškodí. Hah.
„Taky tě miluju." Poslala jsem mu pak ještě a fotku, kterou jsem poslal i Harrymu jsem přidala na twitter s popiskem „Welcome to Florida!"
_
Vybalila jsem si rychle věci, protože nevím, co mám dnes dělat. Sešla jsem na recepci a zeptala se na pokoj pana Stylese.
„Pan Styles vám tady nechal vzkaz," podala mi do ruky milá recepční papírek. Hned jsem ho otevřela a přečetla jsem si: Dnes je volno, užijte si pláž.
Radostí jsem se široce usmála a papírek dala do zadní kapsy kraťas.
„Už ten pokoj nepotřebuji, ale děkuji," usmála jsem se na recepční a odešla do svého apartmá.
Vzala jsem si plavky, na které jsem si dala lehké šaty, do kabelky sem si vzala ručník, opalovací krém, brýle, peněženku, mobil a na hlavu klobouk a vyrazila jsem směr pláž!
ČTEŠ
Snow, please?! (Harry Styles - Cz)
FanfictionCelosvětová Snowboardová liga. Pohár větší než kterýkoliv jiný. Bohatství. Známost po celém světě. Sláva. Tohle všechno by mohla mít dívka, která netouží po ničem jiném, než mít někoho, kdo by ji měl rád. 20 letá Emma nemá vůbec nic, nikoho. Vyrů...