38. díl

1.5K 67 1
                                    

Neuvěřitelný. Krásné čisté modré moře. Až dokonce průhledné! Hned jsem si zarezervovala lehátko, kde jsem si hodila věci a šla zkusit jakou teplotu má voda. Bylo to sice studený, ale dalo se to. V takovém vedru je to akorát na osvěžení. Vrátila jsem se teda na lehátko, kde jsem si sundala šaty, natřela se opalovacím krémem a klobouk si dala výš na hlavu, abych si opálila i obličej. Nakonec jsem si natřela i obličej, lehla jsem si a do ruky vzala telefon. Jedna nepřijatá zpráva.

„Neuvěřitelný! Tohle už asi nepředčí nic!" přečetla jsem si reakci od Harryho na mou fotku, kterou jsem mu posílala ještě z hotelu.

„Ale jo. Až budem spolu!:-*"

„Přesně tohle jsem chtěl slyšet :D" obratem mi přišla odpověď.

„Co teď děláš?" chtěla jsem ho mít tak moc u sebe, ale bohužel to nešlo. Chtěla jsem si sním povídat a smát se, ale není tady. Takže alespoň přes sms.

„Myslím na tebe:( Je mi smutno..."

„Taky mi chybíš:( Ale ležím na pláži a válím šunky!:P" zasmála jsem se a pobaveně zakroutila hlavou.

„Doufám, že tě poznám, až přijedeš. Snad se mi neztratíš ve tmě:O To by bylo špatný při našem nočním podnikání...Hihi" to je vůl. Začala jsem se smát, až se na mě někteří lidi otáčeli a pohoršeně se dívali, proč ruším jejich odpočinek. Rychle jsem se zase uklidila a naťukala odpoveď.

„Aspoň si s tebou pohraju:P" pořád jsem se culila na telefon.

„Tak to beru!" odepsal, na což jsem zakroutila pobaveně hlavou a už neodepisovala.

Mobil jsem schovala do kabelky a šla se trochu ochladit. Vlezla jsem do vody a rozhodla se, že se trochu proplavu. Plavání miluju! Mohla bych plavat pořád.

Po osvěžujícím plavání jsem se vrátila na sluníčko na lehátko. Znovu jsem si lehla a tentokrát zavřela oči, že si užiju trochu relaxace.

„Pardon, nevíte, jak se dostanu na hotel The Wait?" zaznělo skoro vedle mého ucha. Trochu jsem poskočila leknutím, ale hned se uklidnila. Stál nade mnou svalnatý i když hubený kluk, který mohl mít tak maximálně 20. Byl celkem vysoký.

„Jo jasně, musíte jít tudy rovně, pak do leva a na konci téhle silnice zase doleva," usmála jsem se na něj a ukázala mu trasu. Nebyl to sice hotel, kde jsem bydlela, ale viděla jsem ho cestou.

„Díky. Mimochodem, jsem Louis," podal mi ruku, kterou jsem přijala.

„Ahoj, Emma," potřásla si s ním rukou a chtěla si znovu lehnout, kdyby mě opět nevyrušil.

„Dneska je na pláži párty, měla bys dorazit," ukázal za sebe, jakože na pláž.

„Myslím, že tohle není můj styl, ale děkuji za pozvání," odmítla jsem zdvořile.

„Ale nee. Taková pěkná holka a není tohle její styl? Tomu nevěřím," přivřel oči. „Aspoň na chvilku," přemlouval mě.

„Dobře, možná na chvíli přijdu," kývla jsem nakonec, i když jsem věděla, že určitě nepřijdu.

„Zvu tě na drink," mrkl na mě a už odcházel.

Páni, byl celkem otravný a neodbytný. No, stejně nepřijdu. Pokrčila jsem nad tím ramena a mávla rukou.

Na pláži jsem ležela až do večera, kdy se začalo sluníčko schovávat a trošku se ochlazovat. Vzala jsem si teda věci a šla zpět na hotel. Bylo kolem půl 7 a já chtěla prozkoumat Floridu, dokud mám volno.

Dlouho jsem zvažovala všechny možnosti, ale nakonec jsem se rozhodla, že neuškodí zajít alespoň na malinkou chvilku na pláž to všechno obmrknout...

_

Pozn. autorky: Ahooooj!:3 Jenom zase takový rozehřívací díl, abyste nezapomněli na tuhle povídku:P Příště to bude zajímavější :) 

-Jané

Snow, please?! (Harry Styles - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat