48. díl

1.6K 67 0
                                    


„Tato kategorie se zdála být nejtěžší, to však neznamená, že to nezvládne dívka."

„Letošním vítězem snowshow se opět stává HARRY STYLES."

„Na druhém místě se umístila dívka, kterou měl pod svými křídly Harry Styles, takže opět úspěch Harryho?"

„Letošní závody SNOWSHOW nabraly úplně jiný spád!"

Četla jsem všechny ty články na internetu a spolu s Harrym jsem se jim smáli.

„Pěkně jsme jim to nandali," uculil se Harry a střelil pohledem po našich medailích a trofejích.

„Jo, díky tobě," zvedla jsem se od noťasu a přešla k němu. Vlepila jsem mu letmou pusu a usmála jsem se na něj.

„Ale tys to zajela," nakrčil noc a polibek mi vrátil.

„Miluju tě."

„Miluju tě."

_

To, co mě potkalo během tohohle půl roku je až k neuvěření. Dostala jsem se z té malé, avšak útulné kavárny pryč, k pořádné práci. Začala vydělávat pořádné peníze a platila nájem a všechno na čas. Myslím, že jsem z toho neměla radost jenom já. Kavárna mi občas chyběla a nejen protože mě tam Harry poprvé oslovil, ale také proto, že jsem kolem sebe měla lidi, na kterých mi záleželo, a měla jsem je ráda. Taky nabídka od Harryho... Stále si někdy říkám, co by se stalo, kdyby mě Harry nepřesvědčil? Pracovala bych tam pořád? Stačilo by mi to na nájem? A co snowboarding? Vzdala bych se ho, nebo bych si jezdila jen tak pro legraci? Jako do té doby, než jsem potkala Harryho? Jsem nesmírně šťastná. Také Hil mi přišla do cesty, za což děkuji Bohu. Nejlepší kamarádku jsem fakt potřebovala. Ať už to bylo jen rozptýlení, nebo nějaká rada, vždy jsem se na ni mohla stoprocentně spolehnout. Mám ji ráda. Harryho miluju. Snowboarding jsem posunula o trochu výš...vlastně o dost výš. A komu za to vděčím? ... Doufám že s tím ukecaným, egoistickým machrem , kterého tolik miluju vydržím ještě hodně dlouho a budeme jen spokojeni! Protože upřímně? Tohle přesně je můj sen. Být spokojená.
A rada pro vás!? Prostě dělejte věci, které vás baví a život neberte zase tak vážně. Já se to naučila až s příchodem Harryho. Za nic bych neměnila! Protože sny se plní!!

_

Pozn. autorky: Ahojte lidičkové! :D Tak se hlásím s posledním dílem a zítra vás čeká ještě EPILOG! Snad jste byly po celou dobu spokojené a doufám, že se vám můj příběh alespoň trošičku líbil!:) Doufám, že se ''uvidíme'' u dalšího mého příběhu, který plánuju:) Všem strašně moc děkuju ať už jenom za přečtení, vote, nebo nějaký ten komentář! Vážně vám patří obrovské DÍKY, nesmírně si toho vážím! ♥♥

-Jané    


Snow, please?! (Harry Styles - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat