25. díl

2K 86 0
                                    

„Dneska je další trénink?" podívala jsem se na Harryho při večeři.

„Ne," pokroutil hlavou. „Dneska půjdem jen běhat. Potřebuješ trochu odpočinku a myslím, že si ho po včerejším výkonu zasloužíš," mrkl na mě a usmál se.

„Tak dobře," kývla jsem a úsměv mu oplatila.

_

„Em?" zvolal na mě Harry.

„Jo, jenom se převlíknu," odpověděla jsem Harrymu, který už na mě čekal u dveří, abychom mohli jít běhat. Na to asi nic neřekl. Rychle jsem si oblíkla úplejší tepláky a mikinu a vyrazila dolů.

„Nejsem si jistá, ale asi zmrzneš," zasmála jsem se, když jsem viděla Harryho. Měl na sobě tepláky a tričko.

„Jdeme běhat, zahřeju se," zvedl pobaveně obočí. „A kdyby ne, tak mě rozehřeje pohled na tebe," laškovně zamrkal.

Zasmála jsem se a jenom pobaveně zakroutila hlavou.

_

„Čím dál tím lepší kondička," řekl udýchaně Harry, když jsem se stále držela jeho tempa.

„Zasloužím odměnu?" sladce jsem se usmála. Úplně cupcake.

„Záleží na tom, co by sis představovala?" vyplázl jazyk.

„Záleží na tom, co všechno si ochotný udělat," taky jsem vyplázla jazyk. V tu chvíli mě předběhl a zastavil. Skoro jsem do něho narazila. Oba jsme se zastavili.

„Všechno na světě," pohladil mě po tváři a políbil mě.

_

„Udělám nám salát," usmála jsem se, když jsme byli oba vykoupaní a převlečení do pyžam. A když říkám pyžamo, myslím tím Harryho boxerky.

„Tak jo," souhlasil Harry. „Chceš pomoc," zeptal se ještě.

„Můžeš nakrájet rajčata," podala jsem mu pakl rajčat, které si převzal a položil na desku.

_

„Mám to," objal mě zezadu kolem pasu.

„Šikula," cvrnkla jsem mu do nosu.

Společně jsme snědli salát u puštěné televize. Takový pohoda večer. Miluju takové večery s ním.

_

Hlavu jsem měla položenou na jeho hrudi a Harry mě hladil ve vlasech. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se mu do očí. Sledoval mě. Pousmál se a nahl se pro polibek. Byl mnohem procítěnější, než ostatní. Byl něžný a zároveň plný vážně. Polibky jsem mu oplácela.

Jeho ruka sklouzla na mé břicho, které pohladil. Laskal moje boky a moje tělo si to užívalo. Reagovalo na něho jak ještě nikdy na nic. Měla jsem husí kůži a cítila jsem se více, než příjemně. Tričko mi pomalu vyhrnoval. Přes podprsenku pohladil mé prsa. Nechtěně jsem vzdychla Harrymu do úst.

„Nejkrásnější zvuk, který jsem kdy slyšel," políbil mě, přičemž mě nepřestával hladit.

Nevěděla jsem, co mám dělat. Prostě jsem si tohle všechno strašně užívala. Jeho doteky jsou pro mě tak elektrizující. Vždycky jsem po něčem takovém toužila, i když jsem si to nikdy nepřiznala.

„Harry?" oslovila jsem ho mezi polibky.

„Hmmm?" zamručel a znovu se mi při přisál na rty.

„Chtěla bych, no víš...zbavit se vší té slušnosti," zhluboka jsem se nadechla. Harry se zastavil a podíval se mi hluboko do očí.

„Jsi si jistá?" nedůvěřivě si mě prohlédl.

„Jo, no víš...vím, že to musí jednou přijít. A je mi 20, proboha. A byla bych ráda, kdyby to bylo s tebou," upřímně jsem řekla. „A navíc si myslím, že ty tohle taky potřebuješ a myslím, že já tohle taky chci."

„Ale ne Em. Nemusíš to dělat kvůli mně. Počkám, až budeš připravená. Navíc..."

Přerušila jsem ho polibkem. „Chci to, jasný?" položila jsem si čelo na to jeho.

„Dobře," kývl a znovu se mi přisál na rty...

Snow, please?! (Harry Styles - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat