„Kate, možná teď není ten pravý čas," řekla jsem zoufale.
„Ne, Emmo, teď je ten správný čas," přísně se na mě podívala.
„Ale teď snídá, nechci ho rušit," pokračovala jsem ve vymlouvání, když mě chtěla donutit jít za Harrym, abych se zeptala, jestli ta nabídka stále platí a následně ji přijala.
„Slíbila si to," zamračila se ještě více.
„Jo, ale měla jsem v sobě pár skleniček vína," bránila jsem se.
„Ale pamatuješ si to," ukázala na mě prstem. „Teď běž," řekla a ukázala na směr, kde seděl Harry.
„Dobře, dobře," vydechla jsem poraženecky a šla za ním.
_
„Ahoj Harry," usmála jsem se.
„Ahoj," úsměv mi oplatil a napil se své ranní čokolády.
„No, víš. Přemýšlela jsem a..." natahovala jsem to.
„Bolelo to?" zasmál se.
„Ani ne," mrkla jsem. „Jen jsem se chtěla zeptat. Platí stále ta nabídka?" udělala jsem psí oči.
Rychle se mi podíval do očí. „Jasně že platí," usmál se. „Takže ji přijímáš?" podíval se na mě snad s nadějí v očích?
„Jo," povzdechla jsem. „Jen jedna zkouška. Pokud to půjde, ok, pokud ne, končíme, jo?"
„Platí," postavil se. „V kolik tady každý den končíš?" zeptal se hned.
„O půl 6." Znovu jsem povzdechla.
„Oka, v 6 na svahu. Nahoře!" řekl rozhodně a postavil se. Zaplatil za svou objednávku a s otočením a úsměvem odešel.
Dívala jsem se na jeho záda, jak se vzdalují. Co jsem to právě udělala? Fakt jsem to udělala? Sakra.
„Jo, máš to." tleskala Kate.
„Jo," řekla jsem jenom a šla za pult.
„Nevypadáš nadšeně," přivřela oči.
„Bojím se," přiznala jsem popravdě.
„Čeho?" udiveně na mě hleděla. „Je to kost, sakra. Být na tvém místě, bojím se spíše toho, že k ničemu nedojde," zasmála se Katy.
„Jo, si fakt vtipná," protočila jsem oči, ale nakonec jsem se stejně zasmála. „Víš, že já taková prostě nejsem," koukla jsem se jinam, než na její obličej.
„Jo, ale nemůžeš být přece sama do smrti, ne?" naklonila hlavu na jednu stranu. „Vztahu se nemusíš bát," zakroutila hlavou ze strany na stranu.
„Katelin," povzdechla jsem. „Jen mě něco přiučí a pomůže mi se zlepšit. Není to tak, jak to vidíš ty," zamračila jsem se na ni. Už nějaký ten pátek se mi snaží dohodit nějakého kluka. Jenomže mě neposlouchá, když ji říkám, že nikoho nechci ani nepotřebuji. Celá Kate prostě.
ČTEŠ
Snow, please?! (Harry Styles - Cz)
FanficCelosvětová Snowboardová liga. Pohár větší než kterýkoliv jiný. Bohatství. Známost po celém světě. Sláva. Tohle všechno by mohla mít dívka, která netouží po ničem jiném, než mít někoho, kdo by ji měl rád. 20 letá Emma nemá vůbec nic, nikoho. Vyrů...