20. díl

2.1K 98 2
                                    

„Myslíš, že se totálně neztrapním?" zasmála jsem se, když jsem seděla naproti Harrymu v restauraci a popíjela víno. Čekali jsme na jídlo, které jsme si objednali.

„Myslím, že se ztrapní všichni ostatní," zasmál se Harry.

„Nepřeceňuj mě, aby ses nedivil," řekla jsem s úsměvem na rtech.

„Neměla bys pít to víno. Máme ještě tréning," zamračil se a podíval se na mou ruku, ve které jsme držela sklenku s vínem. Vůbec nereagoval na mou poznámku.

„Ale ty piješ taky," ohradila jsem se.

„Ale já jsem trenér," pobaveně se na mě usmál.

„Fajn," povzdechla jsem si.

_

„Tak dobře. Myslel jsem, že bys mohla předvést tyhle triky. Nejprve Nose Roll 180, pak Backflip s pár modifikacemi, úchop přední a zadní hrany a nakonec Krypl," klečel u mě a gestikuloval rukama, zatím co já seděla s připnutým prknem na sněhu.

„Dobře," kývla jsem na souhlas. „Ale neznám pravidla, nic," přiznala jsem.

„Tak fajn," plácl se do čela. „Přijdeš, přihlásíš se, nebo spíše oznámíš, že si přišla, protože přihlášená jsi. Pak máš asi půl hodiny na rozcvičku, další půl hodiny na rozježdění a rozskákání a pak se jede na ostro. Je jen jedno kolo, takže jeden pokus," dořekl a já celou dobu kývala hlavou, že ho chápu a poslouchám.

„Dobře," řekla jsem jen. Harry se uchechtl a poslal mě na úrampu.

_

„Nejdřív nacvičíme Nose Roll 180," zakřičel na mě, když už jsem byla nahoře.

Nic jsem neříkala, jen se rozjela a udělala bez problému Nose Roll.

„Jo, super, ještě jednou. A zkus trochu více pokrčit kolena," řekl mi a já se vydala znovu nahoru.

Udělala jsem přesně, co po mě chtěl, ale měla jsem trochu problém s rovnováhou.

„Znovu a ruku dej za sebe. Vyvážíš se tím a nebudeš mít problém se udržet rovně," poradil mi a já se vydala znovu.

Tentokrát jsem to zvládla, řekla bych, na jedničku.

„Výborně." poplácal mě po přilbě a zasmál se a já s ním. „Ještě jednou, ať je to stoprocentní," zazubil se a hlavou kývl na úrampu. Vzala jsem prkno a šla. Zase jsme bez problémů udělala všechno dobře, takže jsem tenhle trik měla v kapse.

„Super," kývl uznalecky hlavou Harry.

„Teď backflip."

Tenhle trik jsem dělala už v 15, takže ho umím dokonale. Je to takový odpočinkový trik. Asi proto ho dal Harry doprostřed výstupu. Abych si odpočinula a nabrala sílu na následující trik.

Sjela jsem z rampy a bez mrknutí oka jsem udělala backflip. Harry jen kývl a zatleskal.

„Okay, tohle máš zmáknutý, teď úchopy,"

Zase jsem udělala pár úchopů a sjela úplně dolů. „Dobrý, až na ten záklon. Při chycení zadní hrany si dej pozor, aby ses nazaklonila moc a pak nebojovala s rovnováhou," vysvětlil mi.

„Jasný," sebrala jsem prkno ze sněhu a šla zpět nahoru. Snažila jsem se zaklonit méně a více prohnout, jak mi radil Harry, ale nevím, jestli se mi to povedlo. Takhle ve vzduchu to nejde moc poznat.

„Jaký to bylo?" zeptala jsem se hned, jak jsem dojela k Harrymu.

„Mnohem lepší," usmál se.

„Oka, teď poslední. Krypl," vydechla jsem.

_

„Zapomněla jsi na úchop hrany," mlasknul Harry, když jsem dodělala krypl.

„Cože? Nene!" bránila jsem se.

„Jo Emm, vážně," řekl s vážným výrazem a jedním nadzvednutým obočím.

„Už nemůžu," protočila jsem oči. „...nemůžeme to nechat být? Tenhle umím, fakt," zakňučela jsem. Vážně mě bolely nohy, plíce jsem měla někde uprostřed úrampy a všechny prsty mi snad zmrzly.

„Hmm, to nevím," přivřel Harry oči a přistoupil ke mně blíže. Musela jsem trochu zaklonit hlavu, jelikož byl vyšší.

„Prosím?" udělala jsem psí oči.

„Co za to dostanu?" široce se usmál. Zasmála jsem se a zakroutila hlavou. Stoupla jsem si na špičky a dala mu letmý polibek.

„Jestli si takhle budeš kupovat trenéra, tak se toho moc nenaučíš," zasmál se Harry a pobaveně zakroutil hlavou. „Běž to pěkně udělat znovu," ukázal na rampu.

„Cože? To není fér," zamračila jsem se a překřížila ruce na prsou. Harry se zasmál a dloubl mě do nafouknuté tváře.

„Tak fájn," zvedl ruce do vzduchu, jakože se vzdává. „Ty to nebudeš umět," pokrčil ramena.

„Ale budu," zazubila jsem se na něho. „Jo a nepočítám to, ale myslím, že je to už 6:2, pomalu tě dorovnávám," zasmála jsem se, protože jsem konečně v něčem vyhrála.

„Pff, jasně," odfrkl pobaveně Harry. „Leda ve snu," klepl mi na přilbu a otočil se na odchod. Ještě, než odešel, se otočil se slovy: „Zítra tě vyzvednu v 7 ráno," mrkl na mě a už ho nebylo.


Snow, please?! (Harry Styles - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat