41. díl

1.5K 63 6
                                    

„Je mi to líto, Emms," podíval se na mě lítostivým pohledem Harry.

„A co jako? Kdo řekl, že nepojedu?" 2x za sebou jsem nadzvedla obočí a koukla se na něj.

„Jak to myslíš?" jemně se usmál.

Nic jsem neřekla jenom jsem se podívala na Harryho kšiltovku, která ležela na stolku u botníku a vzala ji.

„Od teď jsem Brad, těší mě," nasadila jsem si ji na hlavu a podala mu ruku.

Harry se začal šíleně smát. Pobaveně jsem ho sledovala, ale myslela jsem to vážně.

„Jako vážně Emm?" uklidnil se trochu, ale pořád byl červený z toho smíchu. „Vážně chceš předstírat, že si kluk?" nadzvedl jedno obočí.

„A proč ne? Myslíš, že na to nemám?" přivřela jsem oči a založila si ruce na prsou.

„Ne, to rozhodně ne. Lepší snowboardistku, než si ty neznám, ale nechci, aby se ti něco stalo," pokroutil hlavou. Teď už byl naprosto vážný.

„Nic se mi nestane. Mám ten nejlepší trénink," přešla jsem k němu a ruku mu položila na břicho. Pohledem skenoval mou tvář.

„To sice ano, ale..."nestačil to doříct, protože jsem ho přerušila polibkem.

„Věř mi," šeptla jsem, když nás dělilo jen několik milimetrů. Naše nosy se dotýkaly a já měla zavřené oči. Užívala jsem si to jeho polibky, doteky a všechno, co souviselo s ním.

„Věřím ti," řekl a znovu se mi přisál na rty. Polibek byl procítěný, ale zároveň plný chtíče a odvahy. Tohle mi tak strašně chybělo. Ruce jsem mu propletla za krkem a polibek více prohloubila. Harry si mé tělo přitiskl více k sobě, takže mezi našimi těly nebyla jediná mezera.

„Chyběla si mi, tak strašně moc," vydechl mi do tváře.

„Ty mě taky," letmo jsem ho políbila.

„Takže teď bychom neměli dělat nic, co by nás prozradilo, ne?" zeptal se.

„Co myslíš?" usmála jsem se.

„Pokud budeš vystupoval na veřejnosti jako kluk, nebudu moc jen tak přijít a políbit tě," zamračil se, tak, že se mu na čele vytvořily vrásky.

„Pokud nechceš být ve všech novinách s tím, že máš jinou orientaci, než bys měl mít, tak pravděpodobně ne," zasmála jsem se.

„Ha ha," protočil oči. Asi ho to štvalo. Ale nenechám si vzít takovou příležitost. Sice jsem do toho ze začátku nechtěla jít, ale teď jsem na to připravena a těším se na to.

„Noták," šťouchla jsem ho do ramene. „Bude to jenom venku. Doma toho můžem dělat," lišácky jsem se usmála.

„Například?" zpozorněl a zadíval se mi do očí.

„Například tohle," políbila jsem ho a zajela mu rukou pod tričko. „Nebo tohle," rukou jsem mu přejela před rozkrok. Harry slastně přivřel oči a vydechl všechen vzduch. „Chceš další ukázky?" pobaveně jsem se na něho koukla a ruku jsem stáhla.

„Prosím," kývl hlavou na znak souhlasu.

_

Celý den jsme proleželi a užívali si společnost toho druhého. Tohle jsem zbožňovala a nemohla bych bez toho být. Snad nikdy nebudu muset.

Přihlásila jsem se teda jako Brad Rodney a čekala, jestli mou přihlášku schválí. Mělo by mi přijít potvrzení do druhého dne, tak uvidíme. Pokud mi to potvrdí, už mi nebude stát nic v cestě.

_

Pozn. autorky: Strašně moc se omlouvám za neaktivitu, ale mám toho strašně hodně:( Snad se polepším:( Dnes jenom takový kraťoučký, snad se bude líbit:) 

-Jané


Snow, please?! (Harry Styles - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat