Kouknu se na mobil. 4 nepřijaté hovory od Harryho. Ups. Rychle otevřu branku u jeho domu a zaklepu na vchodové dveře. Ty se po chvilce otevřou a v nich stojí Harry.
„Ahoj," uculila jsem se nevinně.
„Ahoj? Děláš sis randu?" rozhodil rukama. „Víš, jak jsem se bál? Tohle od tebe nebylo vůbec zodpo..." vím, že se zlobí, proto ho přeruším mými rty na těch jeho. Zhluboka vydechl a podíval se mi do očí.
„Promiň, zdržela mě Hil," řekla jsem pár centimetrů od jeho tváře, při čemž jsem měla čelo opřené o to jeho.
„Takhle to nepůjde. Tohle mi nesníš děl..." zase jsem ho přerušila. Zatáhla jsem ho do domu a opřela o dveře. Dobře, tohle bych asi normálně neudělala, ale když jsem s Harrym, dodává mi odvahu. Jako bych to nebyla já. Prostě mé druhé já, které je o trošku více odvážné.
„Moc mluvíš," pošeptala jsem a znovu se přitiskla na jeho rty. Ucítila jsem, jak se do polibku usmál.
„Asi budu moc mluvit častěji," uchechtl se a rychlým pohybem mě obrátil, takže jsem na dveřích byla přilepená a uvězněná pod jeho tělem já.
Jeho polibky byly naléhavé a tak moc vášnivé. Spolupracovala jsem. Jazykem přejel přes můj spodní ret, čímž si žádal o vstup. Chvíli jsem s ním bojovala, ale ne moc dlouho. Nakonec vyhrál a strhla se válka mezi našimi jazyky. Nechtěla jsem prohrát, ale Harry to měl očividně v krvi. Zatím co já jsem byla skoro nováček.
Jeho ruka putovala po mých bocích a postupně přejížděla i po mém bříšku. Pak oběma rukama sjel na můj zadeček, který podepřel. Nohy jsem mu teda omotala kolem pasu a Harry mě přidržoval, ale zároveň opíral o dveře. Ruce jsem mu spletla za krkem a nechala se unášet polibky.
„Klidně choď pozdě častěji, jestli pak nastane tahle usmiřovací metoda," uchechtl se.
Taky jsem se zasmála a pobaveně zakroutila hlavou.
Harry se jednou rukou odrazil od dveří a položil mě na gauč. Nalehl na mě a svými polibky přešel k mému krku. Hlavu jsem zaklonila, aby měl lepší přístup a hlasitě vzdychla.
Harry se mi usmál do pokožky a dělal si cestičku až k mému pupíku. Prohla jsem se v zádech, abych měla lepší kontakt s jeho tělem. On však uhnul, takže se mě nedotýkal skoro vůbec. Zakňučela jsem, ale řekla jsem si, že si taky trochu pohraju. Využila jsem okamžiku, kdy se nesoustředil a rychle ho povalila pod sebe. Sedla jsem si na jeho nohy obkročmo. Sehla jsem se a políbila jeho ptáčky na hrudi.
„Hm, pěkné, pěkné," přejela jsem si jazykem po rtech. Harry se usmál a pokrčil nohy, abych mu byla blíže rozkroku. Trochu jsem se teda posunula, načež hlasitě vzdychl. Pohnula jsem se trochu víc. Harry uchopil mé boky a silně si mě přidržoval. Bolelo by mě to, ale jsem unášena rozkoší a nadržeností. Harry udělal to samé co já, aby mi byl blíže, ale taky jsem se oddálila, takže jsme se nedotýkali.
„Emm," vzdychl moje jméno.
„Copak?" uculila jsem se.
„Prosím, netrap mě," přivřel oči.
Nepatrně jsem se pohla. Pak zase. Bylo to sice jemné, ale za to intenzivní.
Harry so už asi nevydržel, tak se rychle převalil, takže zase ležel on na mě. Uchechtla jsem se a objala ho nohama. Svlíkl mi všechno oblečení, takže jsem byla jen ve spodním prádle. Nechtěla jsem být pozadu, takže jsem mu rozepla pásek a taky ho svlíkal. Myslím, že jsem mu trochu natrhla košili, ale koho to zajímá?
„Harry?" vzdychla jsem nedočkavostí.
„Ano?"
„Můžu ti oplatit včerejšek?" ušklíbla jsem se.
„Jsi si jistá?" zaraženě se na mě koukl.
„Teď nebo nikdy," lišácky jsem mrkla.
„Teď," řekl rychle Harry. Oba jsme se zasmáli, ale pokračovali.
Harry si teda lehl zase pode mě a já nad něj. Přejela jsem mu rukou po bouli, která se mu rýsovala. Zahákla jsem prsty o lem jeho boxerek a pomalu je stahovala. Přímo mučivým tempem. Taky se hend ozval a zakňučel.
„Prosím Emms," vydal mezi vzdychy.
Políbila jsem ho na jeho véčko a posunula se níž. První jsem mu přejela přes jeho celou délku rukou. Páni. Jak se to do mě mohlo vejít? K Sakru!
Olízla jsem špičku a pak přes něj přejela jazykem. Harry se nenechal v klidu a začal hluboce dýchat a šeptat mé jméno. Strčila jsem si ho teda do pusy a začal pomalu dělat tempo. Samozřejmě jsem si pomáhala rukou, protože to bych opravdu nezvládla.
„Bože Emm," vzdychl.
Vůbec nevím, jestli to dělám správně, protože jsem to dělal poprvé, ale asi se mu to líbí. Je mi 20, dobře, asi vím, jak by se to mělo dělat, ale zkušenosti žádné.
„Už-" nestačil to doříct a já rychle přestala. Za prvé nechci, aby se mi udělal do pusy a za druhé – odplata bejbe.
„Díky," řekl naštvaně. Jenom jsem se nevinně usmála a políbila ho.
„To máš za to," vyplázla jsem jazyk.
Harry se hned vzpamatoval a prudce mě strčil pod sebe. Vzdychla jsem. Na nic nečekal, nasadil si kondom a prudce do mě přirazil. Nebolelo mě to, takže jsem hned pohla pánví proti němu a začla zhluboka dýchat. Bože! Harry nabral na rychlosti, až se dostal k samotnému vrcholu. Přirážel nesmírně rychle a oba jsme si to užívali. Bylo to dokonalé. Kapky potu se mu leskly na čele, zatímco pořád přirážel. Jeho kudrlinky už neměly takový objem, jako před chvíli a jeho svaly na těle se napínaly. Něco neuvěřitelného. Něco dokonalého.
Prohla jsem se v zádech a dosáhla svého vrcholu.
„Ještě chvilku," vzdychl a pokračoval. Opravdu se za chvilku udělal i on a svalil se vedle mě na postel. Oba jsme hlasitě oddechovali.
„Miluju tě," řekla jsem.
„Miluju tě," oplatil mi ty dvě nejkrásnější slůvka a přitulil se ke mně. Celá jsem se schoulila do jeho objetí a za nedlouho usnula.
ČTEŠ
Snow, please?! (Harry Styles - Cz)
FanfictionCelosvětová Snowboardová liga. Pohár větší než kterýkoliv jiný. Bohatství. Známost po celém světě. Sláva. Tohle všechno by mohla mít dívka, která netouží po ničem jiném, než mít někoho, kdo by ji měl rád. 20 letá Emma nemá vůbec nic, nikoho. Vyrů...