Željko se ubrzo vratio na plac i video da fali Darkov i Murgov motor. "Kala...", zazvao je sa kapije.
"Nije tu, ćale.", Milan je rekao.
"Gde su otišli?", zagrmeo je.
"Po kafu, ali izgleda da nema kafe u Srbiji.", ironično je rekao.
"Kad su otišli?"
"Ima više od dva sata."
"Do kurca, vratio se pre nas.", Kala je zacvilela kad je videla svoj motor.
Murgov se nasmejao. "Nije nas bilo tu preko dva sata, Kala."
"Momci, stigla je kafa.", veselo je rekla izbegavajući Željkov besan pogled.
"Jel iz Brazila?", Mutavi je ironično upitao.
Uputila mu je širok kez. "Specijalno za vas."
Žuti se nasmejao. "Opa, iz Novog Sada. Šta ste tražili tamo?"
Slegnula je ramenima. "Vozali se."
"Ima li i za mene jedna?", Željko ju je upitao.
"Ima.", rekla je, dala mu svoju, okrenula se i otišla.
Celo popodne ga je izbegavala po placu i izbegavala da ga ikako pogleda. "Šta joj je?", upitao je Murgu kad su se našli nasamo.
"Ne znam.", odsekao je.
"Ne seri, mali. Znaš ti odlično.", besno je zarežao.
Murga je uzdahnuo. "Sve mi je rekla, Željko. I kunem ti se, povredi je zbog neke kurve sve ću ispričati i Ivanu i Milici."
"Dogovoreno. A sad mi reci šta je njoj?"
"Milan je jutros rekao da ti je šlep služba izgovor i da si u ko zna čijem krevetu. Kad je videla da joj fali motor, pomislila je da si otišao kod neke za koju zna njenim motorom. Mogla je da pogine, Željko, isekla je tri šlepera i gonila motor koliko god je mogao da ide."
"Nisam bio kod kurve.", zasiktao je.
Murga je slegnuo ramenima. "To reši sa njom. Ja sam rekao šta sam imao."
Klimnuo je i pošao ka Kali. "Kala..."
"Kaži?"
"Idem do majstora da vidim šta ću sa kolima."
"Dobro."
"Pođi sa mnom."
"Neću."
"Hoćeš, možeš da biraš sama da kreneš ili da te ja odvučem.", zarežao je. Uzdahnula je, podigla glavu i krenula ka izlazu. On se javio momcima i krenuo za njom. Već je sedela na svom motoru. "Ja vozim."
Odmahnula je glavom. "Moj ne voziš. Uzmi jedan od tvojih sinova. Moj uzmi još samo jednom i odseći ću ti obe ruke.", besno je prosiktala.
"Kala..."
"Rekla sam šta sam imala, Željko i ne šalim se ni malo."
"Voziš za mnom. I, Kala, pređi samo milimetar ispred mene, nalupaću te."
Nadmeno ga je pogledala. "Probaj, samo pazi da noćas ne zaspiš u šatoru, nećeš se ujutru probuditi."
"Polazi.", zarežao je i pokrenuo motor. Kad su izašli na put shvatila je da idu u kontra smeru od Beograda.
Bes je ključao u njoj, neki Đavo ju je terao da podigne motor na zadnji točak, doda gas do daske i pobegne mu. Sa svakim pređenim metrom želja u njoj da uradi baš to je rasla. Taman se spremila da to uradi kad je dao žmigavac i stao ispred nekog motela. "Šta ćemo ovde?"
ESTÁS LEYENDO
Prvi i jedini -ZAVRŠENA-
ParanormalZdravo, društvo, dugo me nije bilo, pa evo od danas krećemo sa novom pričom. Neću vas zamarati opisom, pratite i videćete o čemu se radi. Uživajte