"Gde nam je Kala?", Mutavi je upitao.
Murga je slegnuo ramenima. "Nemam pojma, zvao sam je, ali mi se nije javila."
Darko se nasmejao. "Sa ćaletom je na Svetom Stefanu."
"Šta će tamo?"
"Sutra ima sastanak sa Militijevim."
"Zajebavaš?", Murga je zapanjeno upitao.
"Ni najmanje, dobra je, Murga, zašto ne bi pokušala?"
"I više nego dobra, Darko."
"Tačno tako. Hteo sam ja da je vodim, ali ćale reče da ima i nekih obaveza dole i usput mu je."
"Naravno.", Murga je pomalo ironično rekao. "Hajde, momci, idemo u provod da nađemo neke ribe."
Već su bili poprilično pijani i od čitave ekipe ostali su samo Darko i Murga. "Ima li Kala dečka?"
Murga je odmahnuo. "Ne, zašto? Nije valjda da ti se sviđa?"
"Ne, jebote!"
"I bolje.", Murga je promrmljao.
"Zašto bolje?"
Slegnuo je ramenima. "Zato što ona sve nas gleda poput braće."
"Znam. Murga, vas dvoje ste najbolji, misliš li da bi ti rekla sve?"
Murga je klimnuo. "Znam da bi."
"I nema nikoga?", ponovo je upitao.
"Šta hoćeš da kažeš, Darko?"
"Ništa jebote, samo pitam."
"Ako sam jednom rekao da nema, onda nema.", otresao je.
"Dobro bre."
Kala se probudila i videla da Željko još uvek spava. Protegla se, otišla u kupatilo, umila se i istuširala pa se vratila u sobu. Izvukla je šorc i majicu iz male torbe, obukla se, pa izašla na terasu. Sela je na stolicu, zapalila cigaretu i gledala u pučinu. Hotel je bio smešten skoro na samoj plaži, pa je jutarnji vazduh jako mirisao na jod. Osetila je poljubac na vratu, uzdahnula je i okrenula glavu ka njemu. "Dobro jutro.", tiho je rekla.
"Dobro jutro, lajavice. Hoćeš li da nam donesu kafu ovde ili da odemo negde na kafu?", tiho je mrmljao i ljubio joj usne.
"Idemo negde na kafu.", promrmljala je i ustala. Ovila mu ne ruke oko vrata i privila se uz njega. "Jesam li te ja probudila?"
"Nisi, lajavice, ne brini. Jesi li se odmorila?"
"Mhm, jesam. Jebote kuva mi u želudcu."
Nasmejao se, uzeo je za ruku i poveo van. "Trema?"
"Aha."
"Biće sve u redu, ne brini. Jesi li bila pre na Svetom Stefanu?"
"Mhm, prošle godine sa Murgom, Mutavim i Žutim. Obišli smo celo primorje."
Seli su u kafić na plaži i on je naručio kafu. Zapalio je cigaretu i pogledao je. "Ponela si nešto duže od toga, zar ne?"
Odmahnula je glavom. "Ne, zašto?"
"Onako.", otresao je.
"Jesi li ti to ljubomoran?", zadirkujuće je upitala.
Mrko ju je pogledao. "Jesam. I?"
Zapanjeno ga je pogledala. "Na koga, jebote?"
"Na sve!"
Uzdahnula je. "I to bespotrebno, Željko."
YOU ARE READING
Prvi i jedini -ZAVRŠENA-
ParanormalZdravo, društvo, dugo me nije bilo, pa evo od danas krećemo sa novom pričom. Neću vas zamarati opisom, pratite i videćete o čemu se radi. Uživajte