Šesto poglavlje

1.8K 140 16
                                    

 "Hoćeš na kafu?", Milan je upitao kad ga je dovezla ispred zgrade.

"Zašto da ne."

Ušla je unutra i osetila se neprijatno. "Boli me bre kurac više, Milice! Razmazila si ga, postao je bezobiran i uvredio je Kalu. Dok je pod mojim krovom tako se ponašati neće."

"Nisi smeo da ga prodaš i to bez mog znanja! Ja sam mu ga kupila."

"Milane, idem ja.", promrmljala je i Željko se okrenuo.

"Uđi, Kala."

Odmahnula je glavom. "Neću da smetam. Došla sam da kažem da se Milan izvinio."

"Šta si prodao?"

"Tvoj motor."

Kala ga je zapanjeno pogledala. "Zbog toga što je meni rekao?"

"Ne, Kala. Zbog njegovog ponašanja prema svima i svemu! To je bila samo kap koja je prelila čašu."

Ćutala je, nije znala šta da kaže. Pogledala je u Milana. Bio je crven od besa. "Moram da idem.", promrmljala je i izletela na vrata.

Na samom izlazu iz zgrade naletela je na Darka. "Kala, odkud ovde?"

"Došla sam sa Milanom da kažem da se izvinio, ali sam brže bolje zbrisala."

"Zašto?"

"Željko je prodao Milanov motor, zbog mene."

"I treba, Kala. Nije zbog tebe. Dok smo bili u Rusiji večiti problem je bilo to što je ponižavao sve oko sebe."

"Izvinio je se."

"Izvinio se jer mu je ćale zapretio da će da leti napolje. Vidi, Kala, znaš me. Spreman sam na svakakve ludosti, ali nikad nikoga nisam ponizio."

Nasmešila se. "Znam, ti si na Željka."

Darko je uzdahnuo. Primetio je neke stvari, nije bio glup momak. Zagrlio je Kalu oko ramena. "Hajmo na sladoled, šta kažeš?"

Klimnula je glavom. "Važi."

"Šta te muči, Kala?"

"Nisi trebao da kažeš svojima šta se desilo, Darko, rešili bi mi između sebe."

"Samo to?"

Spustila je pogled. "Da."

Željko je izašao iz zgrade i namrštio se kad je video Kalin motor još uvek parkiran ispred. A onda je ugledao kako sedi sa Darkom i jede sladoled. Prišao im je. "Šta radite vas dvoje?"

Darko se nasmejao. "Kala utapa krivicu u sladoledu, a ja joj pomažem."

Izvukao je stolicu i seo sa njima. "Kala nema potrebe da oseća krivicu."

"Mhm i sam sam joj to rekao, ali izgleda da joj treba izgovor za sladoled. Ionako se ugojila."

Nasmejala se i isplazila mu se. "Samo sam porasla."

"Mhm, u širinu.", zadirkujuće je rekao. "Ćale, hoćeš ti sladoled?"

"Dobro si se setio da pitaš, a ne da ja gledam, vi jedete. Hoću, na tvoj račun."

"A ne, ti i Kala koliko možete pojesti sladoleda ostaću švorc. Ti plaćaš sve."

"Dogovoreno. Idi i donesi mi." Darko je otišao, a on je pogledao u Kalu. "Jesi li dobro?"

Klimnula je. "Jesam. Nisi trebao..."

"Jesam, Kala i to nema nikakve veze ni sa tobom ni sa nama, u redu?"

Klimnula je. "U redu. Željko..."

"Mmm?"

Pogledala je da li je Darko dovoljno daleko i procenila da je sigurna da kaže ono što je htela. "Volim te.", tiho je prošaputala.

Prvi i jedini -ZAVRŠENA-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz