Peto poglavlje

1.8K 125 29
                                    

Ostali su još petnaest dana na Avali, a onda su se vratili u Beograd. "Izdržao si do kraja. Svaka čast.", Ivan je smejući se rekao Željku kad su došli kući.

Željko se nasmejao. "Bio si u pravu, Kala im jeste kolovođa, sve ih je naterala da rade."

Ivan je pogledao i izvio obrvu. Pocrvenela je. "Šta drugo da radimo u onoj vukojebini?"

"Sledeći put ih vodi u neku zabit na mesec dana, al da ne mogu tako lako da dođu kući. I mi imamo prava na odmor."

Željko se nacerio. "Nema nikakvih problema. Moram da idem, druže."

Ivan je klimnuo. "Dolaze večeras Murgov, Ljuba i Laki sa ženama, zašto ne bi došli i ti i Milica?"

Željko je bacio pogled na Kalu. "Doći ćemo. Kala, hoćeš li da me ispratiš?"

Klimnula je i krenula za njim. "Vidimo se."

"Kala, ako ti smeta..."

Odmahnula je. "Ne smeta, Željko, ne brini."

Nasmešio se i poljubio je u obraz. "Vidimo se večeras, lajavice.", prošaputao je i otišao.

U tom trenutku se vratila u realnost. On je otišao ženi, ona je samo neko kome će posvećivati pažnji kad bude imao vremena. Znala je da neće ostati na Avali zauvek, ali tada i tamo joj se činilo da je i povratak i Beograd svetlosnim godinama daleko od njih. Murgov, njegova žena i Murga su prvi došli. "Hajde u moju sobu da sačekamo ostale pa idemo mi našim putem."

Murga je klimnuo i krenuo za njom. "Šta je bilo, Kala?"

"Sve to je bila greška, Murga."

"Hajde smiri se, sedi i pričaj."

Uzdahnula je i sela na krevet, a Murga je seo do nje. "Dolazi i on sa Milicom. Vidi, znala sam da je oženjen, ali mislim da sam tek sad shvatila da će on biti tu samo kad bude imao vremena za mene."

Murga ju je zagrlio. "Uvek možeš da prekineš sa tim, Kala."

"Ne mogu, Murga. Na žalost, zaljubljena sam u njega."

"Znam da jesi, Kala. Sačekaj da vidiš kako će sve to ići sada. Ne besni pre vremena. Uostalom, tako ti je u svim vezama, znaš i sama."

"Ne znam, Murga, nikad nisam bila u vezi."

Iznenađeno ju je pogledao. "Nisi?"

"Jebi se! Kad, Murga? Ceo svoj život sam provela pod patronatom."

Murga je počeo da se smeje. "Ti? Čijim, molim te?"

"Tvojim, Mutavim, Žutim... Zar nisi primetio da mi momci zbog vas nikada ne prilaze?"

"Jebote, nikad mi to nije palo na pamet. On ti je prvi?"

Pocrvenela je i klimnula. "Da, prvi za sve, od poljupca do seksa.", progunđala je.

Uzdahnuo je. "To komplikuje stvari."

"Ma stvarno?", cinično je upitala. Neko je pokucao na vrata. "Napred."

Željko je ušao u sobu. "Idem do wc-a.", Murga je promrmljao i otišao.

"Hej, lajavice.", tiho je rekao, obuhvatio joj lice rukama i spustio usne na njene. "Jesam li ti nedostajao?", tiho je upitao.

Klimnula je. "Jesi. Ja tebi?"

Ponovo ju je poljubio. "Mnogo, lajavice. Gde idete?"

Slegnula je ramenima. "U vožnju i verovatno u neki klub." Namrštio se. "Šta?"

"Samo zapamti čija si."

"Moglo bi se isto reći i tebi."

"Kala..."

Prvi i jedini -ZAVRŠENA-Where stories live. Discover now