Na ručku su bili samo Ljuba sa ženom, Murgov i Katarina, kao i Laki, koji je par dana pre svega izašao iz zatvora. Kala je ciknula kad ga je videla i obesila mu se oko vrata. "Pustili su te, najzad!"
Zagrlio je i poljubio je u teme. "Jesu. Željo, žao mi je zbog Nene, izvini nisam stigao da dođem na sahranu, morao sam da završim nešto."
Željko je klimnuo glavom i pozdravio se sa njim. "U redu je, Laki, hvala što si došao. Sedite. Milice, stavi kafu."
Prekrstila je ruke na grudima i odmahnula glavom. "Zašto bih?"
Kala je progutala knedlu. "Ja ću.", promrmljala je i pobegla u kuhinju.
Laki je došao za njom. "Šta se dešava?"
"Ništa.", procvilela je.
Prevrnuo je očima. "Ne laži, mala. Da čujem?"
"Prvo mi obećaj da ćeš mi pomoći."
Nasmejao se. "A kad nisam, Kala? I sama znaš koliko je puta Jelena htela da me ubije zbog tebe."
"Ovog puta će i ćale.", progunđala je.
Namrštio se. "Govori."
"Ja i Željko, ovaj... Zajedno smo.", prošaputala je.
Zapanjeno ju je gledao. "Zajebavaš se sa mnom, zar ne?"
Mrko ga je pogledala. "Da li ti delujem tako, jebote?"
"Ne. Dobro, smislićemo nešto."
"Ali brzo, Laki, Milica se upravo sprema da im sve kaže."
"Mogu li jednom da se vratim iz zatvora i da tebe ne vadim iz govana?", prosiktao je.
Nacerila mu se. "To ti je sudbina, ja sam ti Božija kazna."
Prevrnuo je očima. "Izgleda, mala. Pitanje je jednostavno, šta vas dvoje želite?"
"Svakako smo planirali da u novembru sve kažemo, Laki, nakon što završim sa šampionatom i Milica se porodi, ali, jebi ga, moje genijalne ideje su dovele do toga da ona sazna sve ranije.", mrmljala je.
Nacerio joj se. "Uvek si imala genijalne ideje. Ko još zna?"
"Murgov, Mali Murga i Darko. I Milica i Milan."
"Trebala si roditeljima ti da kažeš, Kala, ne da čekaš da Milica napravi scenu. I još ti nije kasno."
"Ili jeste.", promrmljala je kad je čula Milicu kako krešti u dnevnom boravku. Izašla je sa Lakijem iz kuhinje i stala iza Željkovih leđa.
"Milice, smiri se i objasni nam u čemu je problem.", Jelena je nežno rekla i zagrlila je.
"Pitaj svoju ćerku.", rekla je kroz histeričan plač.
"Kala...", majka ju je pogledala i izvila obrvu.
Slegnula je ramenima. "Nemam pojma šta je njen problem.", mirno je rekla.
Laki i Murgov su je zapanjeno pogledali. "Zašto onda insistira da tebe pitam?", Jelena je besno upitala.
Željko je istupio, ali ga je Kala povukla za ruku. "Vidi, mama, ne želim da pričam na ovaj način, niti sad. Željko je upravo sahranio majku i..."
"Govori!", dreknula je.
"Zar nisi jutros rekla da te nije sramota?", Milica je zajedljivo upitala.
Kala ju je besno pogledala. Više nije imala saosećanja, milosti, više nije želela da je štedi, jer ona nije štedela Željka danas, kad mu je najteže. "Ne, nije me sramota, ali tebe treba da bude. I ti i ja znamo da to dete nije Željkovo, da je sve to prećutao da ne bi blatio tebe pred tvojim sinovima, a šta ti radiš? Praviš scenu na dan kad je sahranio majku i..."
YOU ARE READING
Prvi i jedini -ZAVRŠENA-
ParanormalZdravo, društvo, dugo me nije bilo, pa evo od danas krećemo sa novom pričom. Neću vas zamarati opisom, pratite i videćete o čemu se radi. Uživajte