Deveto poglavlje

1.6K 130 31
                                    

Bilo je petnaest minuta do dva kad su se našli na stazi. "Dobar dan, Kala."

"Dobar dan, Aleksej."

Iznenađeno je izvio obrvu kad mu je odgovorila na ruskom. "Govoriš ruski?"

"Mhm, ruski, engleski i nemački."

"Odlično. Pođi ovamo."

Čvrsto je uhvatila Željka za ruku i krenula napred. "Biće sve u redu, lajavice.", prošaputao joj je na uvo.

Osmehnula mu se. "Momci, ovo je Kala. Dolazi nam iz Srbije i voziće sa vama."

"Šta će voziti sa nama?", najviši od njih je upitao.

"Motor, Sergej. I više je nego dobra, voziće za ovaj tim, kao i svi vi."

"A da i mi vidimo šta zna? Šta je ona vozila uopšte?"

"Vozim MV-Agusta, predpostavljam da si čuo za taj model.", nadmeno je rekla i uživala u njegovoj faci.

Vilica mu je pala. "Predpostavljam da će njega voziti na stazi?"

"Ja sam tu, pa ako te zanima šta ću ja voziti, pitaj mene. Voziću motor ovog kluba, ako mi se ne svidi, doteraće mi moj."

Aleksej se nasmejao. "Nisu tako skupi kao tvoj, ali su dobri, Kala."

Slegnula je ramenima. "Videću."

"Idi u garažu i uzmi motor. Želiš li da probaš stazu pre početka? Tamo su ti i odelo i kaciga. Bez nje ne izlazi."

"Ne, nema potrebe za tim. Bio si dovoljno jasan i u Kotoru.", progunđala je, na brzinu poljubila Željka i otišla.

Aleksej je pogledao u Željka. "Opasna je."

Željko se nacerio. "Jeste i ubrzo će biti glavna."

"Videćemo, moraće da se dokaže na stazi prvo."

"U to ni ne sumnjam."

Nekoliko minuta kasnije je izašla na motoru i stala pred njih. "Spremna sam."

"Da pustimo gospođicu u prvi red, momci? Ionako će stići zadnja."

"Nema potrebe, Sergej, vidiš ovaj motor? E, do kraja trke ćeš gledati njegovu pozadinu."

Aleksej se jedva suzdržao da ne prasne u smeh. "Dobro je, hajde pripremite se."

Stavila je kacigu na glavu i startovala motor. Sačekala je Aleksejev znak i dala gas. Trebalo joj je samo par minuta da uhvati rad motora i ubrzo je preuzela vođstvo na stazi. Videla je da joj je Sergej za repom, ali nije imala nameru da mu prepusti vođstvo. Završila je prva, stala kraj Alekseja i sačekala ostale. "Nisi loša.", Sergej je rekao.

"I bolja sam, sačekaj da upoznam motor. Dugo ga voziš?"

Klimnuo je. "Tri godine."

Posprdno se nasmejala. "Sitnica."

"Dosta oboje! Oboje ćete u nedelju pokazati u Brnu šta znate."

"Gde bre?"

"Idete u Češku. Na prave trke, možda se spustite sa oblaka oboje nakon što vas pregaze pravi vozači."

Nadmeno ga je pogledala. "A ako mi pregazimo njih?"

"Dobićete nove motore, oboje. Po izboru."

"Pazi šta obećavaš, uvek biram najbolje."

"Ne brini, imam dovoljno love, ako do toga dođe."

Klimnula je. "Odlično."

"Aleksej, jel gotovo?"

Prvi i jedini -ZAVRŠENA-Where stories live. Discover now