"Hej, lajavice, zvoni ti telefon."
"Javi se ti, Željko, spava mi se.", promrmljala je, okrenula se na drugu stranu i uglavila dupe uz njegovo međunožje.
"Molim?", promrmljao je. "Kala spava. Dobro, reći ću joj. ", osorno je rekao i bacio telefon.
Zbunjeno ga je pogledala. "Ko je bio?"
"Teleći pogled.", progunđao je i spustio usne na njen vrat. Uzdahnula je. Skinuo joj je majicu i spustio usne na njena leđa, dok mu je ruka lutala njenim telom. Zavukao je šaku između njenih nogu i prešao prstima po njenoj ribici. "Šta želiš, lajavice?", promuklo je upitao i zabio prste u njenu ribicu. Kriknula je. "Tebe, Željko, samo tebe.", prodahtala je. Izvukao je prste iz nje, stavio penis na njen ulaz i nabio se u jednom potezu. Nabijao se grubo i žestoko, mešao njene uzdahe sa svojim i grizao joj vrat i ramena. Izvila se ka njemu i uz glasno stenjanje dozivela vrhunac. Grubo je uhvatio za kuk, zabio se i pao preko nje svršavajući. "Volim te.", promrmljao je.
Nasmejala se, okrenula se i željno ga poljubila. "Volim te, najviše na svetu, mili. Dodaj mi telefon." Odmahnuo je glavom. "Željko, molim te, znaš da moram da se nađem sa njim i prekinem tu glupost.", progunđala je. Dodao joj je telefon, uvukla se u njegovo naručje i okrenula Milana. "Hej.", promrmljala je kad se javio.
"Zvao sam te malopre, ko se javio?"
Prevrnula je očima. "Željko. Zašto si me zvao?"
"Hoćeš da izađemo večeras?"
Uzdahnula je. "Mogu samo na piće."
"Zašto samo na piće, jebote? Mislim..."
"Sutra krećemo za Holandiju u osam. Imamo skoro 24h da putujemo."
"Vi?"
"Mhm, Aleksej, Sergej, Željko i ja. Kad ti odgovara da se nađemo?"
"Ako izlazimo samo na piće, bolje popodne, hoću večeras da izađem na splav."
"U redu, u pet u "Kafemaniji"?"
"Važi."
"Vidimo se.", rekla je, spustila slušalicu i pogledala u Željka.
"Idemo motorima za Holandiju?"
"Ne, samo nisam želela da se preko telefona ubeđujem sa njim oko izlaska."
Nasmejao se i slatko je poljubio. "Idem da nam stavim kafu, obuci tu lepu guzu i izlazi.", promrmljao je, još jednom je poljubio, obukao se i izašao iz sobe.
Ustala je, obukla se i veselo izašla iz sobe. "Dobro jutro, Murgov.", veselo je rekla, poljubila ga u obraz, pa prišla Željku i spustila usne na njegove.
Sela je na stolicu i izvila. Murgov se nasmejao. "Samo još uvek varim ono što ste mi sinoć rekli."
Uzdahnula je. "Murgov..."
Nagnuo se nad sto i pogledao je. "Ako vas iko razume, ja vas razumem, Kala. I kad odlučite da kažete Ivanu, pokušaću da ti pomognem. Oboma."
"Hvala.", promrmljala je.
"Jesi li srećna sa njim, Kala?"
Klimnula je. "Previše, Murgov."
"Mislim da će to Ivanu biti dovoljnoo, Kala."
"Ali ne i Darku i Milanu."
Slegnuo je ramenima. "Oni su odrasli muškarci, Kala, nisu deca da ne razumeju."
Uzdahnula je. "Videcemo u novembru. Ne mogu sad još i o tome da mislim."
"Hoćeš li sa nama sutra za Holandiju?"
STAI LEGGENDO
Prvi i jedini -ZAVRŠENA-
ParanormaleZdravo, društvo, dugo me nije bilo, pa evo od danas krećemo sa novom pričom. Neću vas zamarati opisom, pratite i videćete o čemu se radi. Uživajte