Selamınhello!
Nabersinizzz??
Beni sorarsanız iyi değilim. Çünkü Türkiye'de öğrenciyim teşekkürler.
Şuraya bölümü okuduğunuz saati rica etsem>>>>
(Asla yorum kasmıyorum)Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin canlarrrr! Yanlışlarım varsa affola.
Keyifli okumalar <3
🍷
Yalnız biriyim
Herkes gibi
Ve diğerleri kadar çokNaçar biriyim
Diğer her kadın gibi
Ve yanımda kimsem yok🖋️
Çizgi film izleyen Cihat'a baktım. Gülümsüyordu. Şimdi, bir süreliğine de olsa mutluydu.
Diğer zamanlarda Cemil yüzünden evde diken üstündeydik. Ha geldi ha gelecek korkusuyla yaşıyorduk. Gerçi şimdi de değişen bir şey yoktu. Ancak şuan evde değildi. Ve Cihat biraz da olsa rahat davranıyordu.
Hüzünle iç çektim. Benim yanımda olması onun için en kötü şey olabilirdi. Her an korkuyla yaşayıp, babası bildiği Cemil'den hep kaçacaktı. O doğduğundan beri Cemil ona doğru dürüst bir sevgi göstermemişti. Mesela oğlumun hiç başını okşadığını hatırlamazdım. Ya da sevgiyle kucakladığını bir kez bile görmemiştim.
Zaten neden yapacaktı ki?
Cemil, Cihat'ın öz babası bile değildi.
Hatırladığım şeylerle bir iç çektim. Ona esir olduğum ilk zamanlar zaten hamileydim. Yaşım çok küçüktü evet, ama her şey benim isteğimle olmuştu. Sevdiğim adamın teniyle, tenimin karışmasını bizzat ben istemiştim. Ortada Cemil'in yaptığı gibi ne tecavüz, ne de zorlama söz konusuydu.
Cihan.
Kanayan yaram.
Ona olan sevdam öyle büyük, öyle derindi ki, bu duyguları içime hapsetmiş olmak ağır geliyordu bana.
Her şey bir anda gerçekleşmişti. Bir anda viran olmuş, bir anda vurulmuştum. Duygularım dilime pelesenk olurken, kalbime vurgun yapmıştı o.
Daha önce ona farklı bir his beslememiştim. Bizimkisi abi kardeş ilişkisinden çok arkadaşlık gibiydi. Hatta gibisi fazlaydı, öyleydik. Fakat sonra her şey tepetaklak olmuştu. Arkadaşım bildiğim adama aşık olmuştum. Bunu çok sonra fark etmiştim. Fark ettiğim anda da bir süre ondan kaçmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaretin Bedeli | Askeri Kurgu (Ara Verildi)
Teen FictionARA VERİLDİ. BUNU BİLEREK BAŞLAMANIZI ÖNERİRİM! Bir kadın düşünün. Yıllar evvel doğup büyüdüğü yerden, annesinden, babasından, abi bildiği adamlardan ve arkadaşlarından ayrı düşmüş bir kadın... En kötüsüde bir çiçeğin topraktan koparılması gibi...