18. BÖLÜM: "Zehir Zemberek Yalanlar"

704 84 511
                                    

Selamınhelloooo!! Off bu kitabı o kadar özlemişim ki... Anlatmaya kelimeler yetmez. Bölüm çok geç geldi. Bunun için çok özür diliyorum. Ancak hem burada hem panoda defalarca kez açıkladım bu konuyu. Ancak söz veriyorum. Bundan sonra bölümleri bu kadar geç atmayacağım. Gerçekten çok özür dilerim, sizleri umursamıyor gibi gözüküyorum oradan bakınca ancak durum gerçekten öyle değil. Sizleri çok seviyorum, hepinize değer veriyorum. Bundan sonra bölümler düzenli bir şekilde gelecek. Söz söz söz...

Maral'a bir model buldum. Umarım içinize siner. Aşağıya koyacağım. Bakarsınız.

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle yorumlar çok az. Satır arası yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Keyifli okumalar.

Bölüm Şarkıları;
Yedinci Ev - Anlat Ona
Gülden Karaböcek - Sen Evlisin
Model - Bize Susmak Yakışır
Perdenin Ardındakiler - Kalbinde Birileri Var

🎶

|Bu hikayenin sesi duyulmayan her kadının sesi olması dileğiyle|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Bu hikayenin sesi duyulmayan her kadının sesi olması dileğiyle|

🌺

Çiçek kokan kızdı o, çiçek kokan kız
Şimdi ise oldu üstü başı kan
Önce soldurdular çiçek kızı
Sonra kopardılar toprağından ayırdılar can suyundan
Yılmadı çiçek kız, bu sefer saksıda yaşamaya devam etti
Lakin nefes alamadı asla eskisi gibi...

🥀

Uyuşmuştu.

Ellerim, kollarım, ayaklarım kısacası tüm uzuvlarım uyuşmuş durumdaydı. Sadece bununla sınırlı kalmamış, nutkum da tutulmuştu. Ne düşünebiliyor ne de hareket edebiliyordum. Yapabildiğim tek şey sadece karşımdaki kadına bakmaktı.

Oldukça uzun bir boylu biriydi, yanında küçücük kalıyordum. Ateş kızılı saçları adeta ben buradayım diye bağırıyordu. Açık yeşil gözleri ve dolgun dudaklarıysa güzelliğini gözler önüne seriyordu. Bunun yanı sıra ayrı bir çekiciliği ve ağırlığı vardı. Verdiği aura çok güçlüydü, gözlerimi alıyordu. Yüz ifadesi sertti, hiçbir mimik oynamıyordu. Ben onu süzerken o sadece gözlerime bakıyordu. Tam o anda şaşkınlıktan fark edemediğim bir şey gözüme çarptı.

Kadının üstündeki asker üniforması.

Şaşkınlığım seviye atladı. Gözlerim kocaman olurken dudaklarım hafifçe aralandı. Kirpiklerimi ardı ardına kırpıştırdım. Cihan'ın yanındaki kadının bir asker olmasını beklemiyordum şahsen. Niye bilmiyorum ama içim o an rahatladı. Sonra aklıma gelen tezle bu rahatlığım geldiği gibi geri uçtu.

Esaretin Bedeli | Askeri Kurgu (Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin