ÖNEMLİ DUYURU LÜTFEN HERKES OKUSUN

799 49 13
                                    

Herkese merhaba.

Yeni bölümü soranlar oldu, buradan açıklama yapmak istedim.

Bildiğiniz üzere yks öğrencisiyim. Günümün çoğu ders çalışmakla geçiyor ve buraya vakit ayıramıyorum. Ben alan değişikliği yaptığım için yani Tm'den mf'ye geçtiğim için diğer herkese nazaran adapte olmakta zorlanıyorum. Çalışmakta, soru çözmekte vs. her şeyde. Henüz yolun başındayım ama şimdiden yorulduğumu hissediyorum. Yapamayacağım düşüncesi beni esir :) aldı ve bir türlü bırakmıyor. Önümde yedi ay var ve ben bu yedi ayı en verimli şekilde kullanmak istiyorum. Yarın bir gün üniversiteyi kazanamasam bile çalıştığım için vicdanım rahat olur en azından. Her neyse sadede geleyim.

Buraya ara veriyorum.

Zaten bölüm attığın yoktu pek bir farkı olmayacak diye düşünebilirsiniz çok haklısınız. Esaretin Bedeli'ne hiçbir zaman hak ettiği değeri ne yazık ki veremedim. Aynı şekilde siz okuyucuları da hep çok beklettim, aylarca kısacık bölümler için zamanınızdan çaldım. Ve maalesef şimdi de çalacağım. Bunun için çok üzgünüm. Ama beni anlayışla karşılayın lütfen. Zaten son senem olduğu için kafam allak bullak ve bölüm atsam bile sizleri tatmin edecek şeyler olmaz. Sadece bölüm attım demek için yazılmış bölümler olur. Bu kafayla, stresle hiçbir işe yaramaz yazdığım şeyler ki zaten yazamıyorum. Tek kelime bile yazamıyorum, diğer kitabıma da aynı şekilde. Tıkandım kaldım. Olmuyor maalesef.

Hepinizden özür diliyorum. Eğer beklemek istemezseniz ki en doğal hakkınız asla tek kelime etmem hakkım yok zaten. Eğer böyle bir düşünceniz varsa kitabımı buraya kadar okuduğunuz, o değerli vaktinizi ayırdığınız, günlerce, haftalarca, hatta aylarca bölüm beklediğiniz için teşekkür ederim. Yorumlarınız, destekleriniz için de aynı şekilde çok teşekkürler. Yaptıklarınız için minnettarım. Hakkınızı helal edin.

Eğer beklerim diyenleriniz varsa da sizlere de çok teşekkür ederim. Bir kez daha bana şans verip vaktinizi ayırdığınız için minnettarım. İyi ki varsınız. Unutmayın bu geçici bir ayrılık. Sadece sınava kadar yokum, tamamen gitmiyorum yanlış anlaşılma olmasın. Sizler de hakkızı helal edin.

Eğer benim bir hakkım varsa helal olsun. Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Her şey gönlünüzce olsun. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın ve Maral gibi güçlü kalın :))

~erzurumluniloyaa

Esaretin Bedeli | Askeri Kurgu (Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin