13. BÖLÜM: "Yüzleşme"

1.5K 125 41
                                    

Selamınhelloooo!!

Biliyorum çok gecikti bölüm. Ama niye böyle oluyor anlamıyorum 🥺

Bu bölüm hepimizi çok yıkacak haberiniz olsun. Ben yazarken yıkıldım zaten :(

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Özellikle satır arası yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Paragraf hakkındaki düşüncelerinizi belirtmeden geçmeyin mümkünse...

Keyifli okumalar <3
.
.
.

Bölüm Şarkıları:

Emir Can İğrek - Kor
Seha Okus - Hasretinle Yandı Gönlüm
Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni

Emir Can İğrek - Kor Seha Okus - Hasretinle Yandı Gönlüm Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13. BÖLÜM: "YÜZLEŞME"

❤️‍🩹

Sevmiştim.

Bir adamı sevmiştim. Çok sevmiştim hem de. Öyle çok sevmiştim ki ben o adamı, sevdam kalbimden taşmış onun kalbine akmıştı. Gecem gündüzüm hep o adam olmuştu. O adamın adını anarak yatmış, o adamın varlığını hatırlayarak kalkmıştım.

Sevmiştim.

Bir adamı, çok yürekli bir adamı sevmiştim hem de. Kendi gibi kalbi de güzel olan bir adamı sevmiştim. Sağım solum, önüm arkam kısacası tüm benliğim, dört bir yanım o adamla sarılmıştı.

Sevmiştim.

Bir adamı sevmiştim. Kör kütük sevmiştim hem de. Ne gözüm ondan başkasına kaymış, ne de gönlüm ondan gayrısına konmuştu. Hep "o" demişti yüreğim, hep onun için atmıştı kalbim.

Sevmiştim.

Cesur, mert, yiğit bir adamı sevmiştim. Al bayrağı için usanmadan, yılmadan savaşan bir adamı sevmiştim. Çiçek kokan ellerimle, barut kokan bir adamı sevmiştim ben. Öyle çok sevmiştim ki, kalbime bıraktığı sevdasıyla büyük bir savaş vermiş, en sonunda da o savaşa yenilmiştim.

O savaş en güzel yenilgim olmuştu benim.

~ MAZİ ~

Yıl 2013

Ardahan Aylardan Kasım

Mahalleye girdiğimizde etrafa bir bakış attım. Diğer günlere nazaran bugün daha bir sakindi ortalık. Neredeyse hiç kimse yoktu. Her gün sokakta top koşturan çocuklar bile etrafta gözükmüyorlardı.

Esaretin Bedeli | Askeri Kurgu (Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin