Selamınhelloooo!!
Bölüm sonunda buluşalım bu sefer ama bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Bu yaş ve tarihlerde bir tık oynama yaptım. Şöyle ki Maral 18 yaşında değilde 20 yaşında gitmiş olacak Ardahan'dan. Ve şu an 27 yaşında olacak. Öncekinde yaşı çok küçük geldi bana. Eski bölümlere baktığımda Maral 17 yaşındayken Cihan ile sevgili olduklarını yazmışım. Ve Cihan 23 yaşında o zamanlar. Bu beni rahatsız etti. Çünkü ne olursa reşit biri 18 yaşından küçük biriyle ilişkiye girerse bunun adı pedofililik olur. Bu da benim isteyeceğim en son şey olur. Bu yüzden yaşları bir tık büyüttüm. Umuyorum ki anlayışla karşılarsınız beni. Ayrıca eski bölümlerdeki yaşları düzelttim. Gözünüze batan olursa yazarsanız sevinirim.
🎶= Sezen Aksu - Keskin Bıçak
Keyifli okumalar
|Bu hikaye sesi duyulmayan her kadının sesi olması dileğiyle|
✒️
Sonunda istediği yere vardığında adımları duraksadı. Paltosunun cebinden sigarasını çıkarıp içinden bir adet aldı ve paketi tekrar yerine koydu. Elindeki sigarayı parmaklarının arasına sıkıştırdı. Bu sefer pantolonunun arka cebindeki çakmağı çıkardı ve sigarasını ateşledi. İki parmağının ucundaki zehri dudaklarının arasına yerleştirirken, çakmağı da eski yerine koydu.
Bunu yaparken hareketleri oldukça yavaştı. Sanki hayata dair hiçbir acelesi yok gibiydi. Sıfır heyecan, sıfır duygu vardı şu an kalbinde. Gerçi içinde pozitifliğe dair olan tüm duyguları, tam yedi yıl önce bir günde kaybetmişti. Aşkla dolu olan kalbi sadece bir günde buz tutmuştu. Sanki hiç sevmemiş ve sanki hiç sevilmemiş gibi yüreğinin kapılarına kilit vurmuştu. Yitirmişti çünkü bu genç adam.
Yitirmişti anıları, yitirmişti sevdayı, yitirmişti uğruna öldüğü kadını.
Ciğerlerine çektiği dumanı gecenin huzuruna bıraktı yeşil gözlü adam. Hava sonbaharın etkisinden dolayı soğuk olsa da, o bunu hissetmiyordu. Zira kalbi bu havadan bile daha soğuktu.
Genç adam bu soğukluğa tezat acıyı da hissediyordu. Sanki cayır cayır yanan bir el, kalbini avuçlarının arasına almış onu öldürmek istercesine sıkıyordu. Öyle bir acı vardı yüreğinde, öyle bir keder vardı kalbinde, öyle bir zehir vardı gönlünde.
Gözleri çevrede karış karış dolaştı. Karşısındaki manzaraya içi giderek baktı. Durduğu tepeden sanki tüm Ardahan ayaklarının altındaydı. Öyle eşsiz bir görüntü sunuyordu.
Vecd Tepesi.
Bu tepeyi sevdiği kadınla kendisi keşfetmişti ilk. Kimsenin böyle bir tepenin varlığından haberi yokken, bir gün tesadüfen çocukluğu olan kadınla burada bulmuşlardı kendilerini. O günden sonra mahalledeki herkes bu tepeye uğrar olmuştu. Öyle ki, çevredeki köylerden bile ziyaretçisi çok oluyordu bu tepenin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaretin Bedeli | Askeri Kurgu (Ara Verildi)
Teen FictionARA VERİLDİ. BUNU BİLEREK BAŞLAMANIZI ÖNERİRİM! Bir kadın düşünün. Yıllar evvel doğup büyüdüğü yerden, annesinden, babasından, abi bildiği adamlardan ve arkadaşlarından ayrı düşmüş bir kadın... En kötüsüde bir çiçeğin topraktan koparılması gibi...