Selamınhelloooo!!
Bildiğiniz üzere uzun süredir buraya erişim sağlayamıyoruz :( bu süreçte birçok uygulama baktım, indirdim, yazmayı denedim ancak hiçbiri içime sinmedi. Sizler için en iyi, en güvenilir ortamı bulabilmek için çok uğraştım ancak telefonumun depolama alanı dolduğu için çarem tükenmiş vaziyette :/
Birçok uygulama sildim dosya sildim ancak şu lanet depolama alanı bana mısın demediii 😡
Çareyi WhatsApp kanalı açmakta buldum. Aslında instagramda kanal açmak istiyordum ama onun için belli bir takipçi istiyor çok değil on bin kadar 🙂 neyse dedim ki o zaman tek çare WhatsApp bende kanalı açtım.
Bu gözünüzü korkutmasın çünkü size dair hiçbir bilgileri kimse görmüyor bende dahil. Ne adınız, ne hesabınız, ne numaranız ne de profil fotoğrafınız... Hiçbiri gözükmüyor sizde saklı. Kanalda sohbete cevap veremezsiniz. Yapabileceğiniz tek şey attığım şeylere emojilerle tepki vermek olacak onun dışında kanalda hiçbir şeye cevap veremez ve kendinizi belli edemezsiniz. Tamamen güvenilir ve gizli. Size ait tüm bilgiler sizde saklı kalıyor.
Kanalın linkini buraya bırakamıyorum, vpn izin vermiyor. Ancak instagramı olanlar @_erzurumluniloyaa_ hesabına girip biodaki linkten kanala ulaşabilirsiniz.
İnstagramı olmayanlar için ise WhatsApp'ta güncellemeler kısmında kanalın ismini aratarak yine kanala ulaşabilirsiniz.
Kanalın adı>> niloya ve tospikleri
Benim gibi küçük harflerle yazın ki kanalı bulabilin yoksa hiçbir şekilde kanal çıkmaz
Bölümü bu hafta içinde atmaya çalışacağım. Pdf şeklinde atacağım o şekilde rahatlıkla okuyabilirsiniz. Hepinizi bekliyorum. Sizleri çok özledim. Eminim ki sizlerde kitaplarımı çok özlediniz. Bir an önce kavuşalım.
İçimden bir ses wattpad yakın zamanda açılacak diyor, umarım öyle de olur.
Tüm sosyal medya hesaplarım
İnstagram: @_erzurumluniloyaa_
Twitter: erzurumluniloy
E mail: erzurumluniloya6@gmail.comÇıkın çıkın gelin ayolll
Aşağıda da kanalın ismi var daha iyi anlamanız için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaretin Bedeli | Askeri Kurgu (Ara Verildi)
Teen FictionARA VERİLDİ. BUNU BİLEREK BAŞLAMANIZI ÖNERİRİM! Bir kadın düşünün. Yıllar evvel doğup büyüdüğü yerden, annesinden, babasından, abi bildiği adamlardan ve arkadaşlarından ayrı düşmüş bir kadın... En kötüsüde bir çiçeğin topraktan koparılması gibi...