𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐂𝐚𝐦𝐩𝐛𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐉𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬

149 9 1
                                    

•|Stella Campbell ve James Rogers Hakkında Bilinmeyenler|•

• Stella altı yaşındayken, farklı evrenlerde olmalarından dolayı, James henüz yeni doğmuştu. Ancak James otuz yaşına geldiğinde Stella seksen altı yaşındaydı. Bunun nedeni, Yeşil Kurt Gerçekliği'nde yaşanan savaşın uzay-zaman etkilerinin yavaş görülmesi ve bazı evrenlerin ömürlerini tamamlayıp yok olmasıdır.

• Stella, bir elemantaldir. Ancak babası gibi suyu kontrol edemez. Bunun nedeni, suyun hal değiştirirken değişen sıcaklığıdır. Bu yüzden o suyu kullanabilmek için ortamın ısısı ilk başta düşer, sonradan ise buz gücü ortaya çıkar.

• Stella ve Solaris sadece bir kez yüzyüze geldiler. Stella'nın doğduğu gün Solaris onu gördü, kucağına aldı ve birbirlerine gülümsediler. Bu Solaris'i o kadar mutlu etti ki kahkaha attı.

• Stella'nın zihninde yankılanan kahkaha Steve Rogers'a ait değildir. Solaris Campbell'in kahkahasıdır.

• Solaris, babası gibi sarışın ve beyaz tenliydi. Ancak çocukluğu kıtlık ve sefalete sürüklenen gezegenlerinde geçti ve bu yüzden son derece çelimsiz ve güçsüzdü. Thanos onu bulduğunda karşı koyamama nedenlerinden biri de budur.

• James Rogers, hayatının büyük bir çoğunluğunu, Tony Stark tarafından inşa edilmiş Arktik Üssünde geçirdi. Dış dünyadan uzakta büyüdü ve Ultron robotlarından haberi olduğunda on beş yaşındaydı.

• James, çoğu zaman rüyasında Mia'yı görürdü. Onun kim olduğunu asla hatırlayamazdı, çünkü yüzünü unuttururdu. Ancak Betty ve Henry ile üsden kaçma nedeni buydu. Mia ona daima orada kalmamasını ve babasıyla annesinin izinden gitmesini söyledi.

• Magnus ve Torunn daima onları izleyebildiler. Heimdall'ın göremediği tek yenilmez Wanda Maximoff oldu. Wanda kaos gücü sayesinde çocukların yerlerini daima gizledi. Aynı büyü Magnus üzerinde de olsa da, Heimdall bunu fark etmedi.

• Peter Parker, en son ölen Avenger olmuştur. O öldüğünde oğlu Benjamin on üç yaşındaydı. James ise yirmi altı.

• Stella Campbell, gelecekte yaşanacak olayları biliyordu. O zamanlar daha bir çocuktu. Her Ölümsüz gibi kader çizgilerini izleyebiliyordu. Bu yeteneği, babasında olan Şifa Kristali kendisine geldiğinde kazanıldı.

• Doğduğu an ölerek Ölümsüz olan tek kişi Stella'dır.

• James Rogers, Ölümsüzler tarafından daima izlendi. Çünkü kendisi bir paradoks olarak doğmuştu. Kader çizgisini izlemek son derece zordu. Bu yüzden onun, günün birinde bir Ölümsüz olacağını biliyorlardı.

• Natasha Rogers'ın ölürken bile ısrar ettiği ve herkesten söz aldığı durum, James'ın otuz yaşını göremeyecek olmasıydı. Onun bunu bilip de yaşamaktan korkmasını istemiyordu. Yaşanabilecek en iyi otuz yılı geçirmesini istediği için bu sırrı herkesin korumasını istedi. Bu sırrı bozan tek kişi Bruce Banner olmuştur.

• Tony Stark, Francis Barton'ın var olduğunu gerçekten de bilmiyordu. Clint Avengers'dan ayrıldığında bile, bir ilişkisi olduğunu kimseye duyurmamıştı. Ve bu sır Francis Barton ortaya çıkana kadar yaklaşık yirmi beş yıl korundu.

• Betty Banner'ın annesi, Bruce Banner'ı öldürmek için tutulmuş bir suikastçı idi. Ancak kadın bunu asla yapamadı. Evlendiler ve Betty'nin doğumundan birkaç saat sonra öldürüldü. Bruce bunu Betty'e asla söylemedi. Annesini bir ajan olarak bilmesini sağladı.

• Avengers, Thanos ile olan savaşlarından sonra dağıldı. Çünkü Tony Stark dünyanın etrafına bir zırh örmek için Wanda Maximoff'un büyüsü, süper insanların gücünü kullanmak istiyordu. Ayrıca Hank Pym gibi kuantum gücünü kullanabilen bir adamın da yardımını istedi. Bu yüzden ekip dağıldılar ve tüm dünyada saklanmaya başladılar.

• Wanda Maximoff, kaos büyüsünü çok daha iyi anlayabilmek için eşi Loki Laufeyson ile beraber Doktor Strange'i de yanına alarak çoklu evreni gezdiler. Bu sıralar Magnus iki yaşındaydı. Büyünün inceliklerini öğrenince Wanda'nın yaptığı ilk şey Strange'in hafızasını silmek ve Loki'nin bile izinle girebileceği bir cep evren yaratmak oldu.

• Stella Campbell, kendi büyü gücünde iki ruhani hayvan olan Alpine ve Dodger'a sahipti. Praxina ve Drago, Solaris tarafından onun ruhuna bahşedilmiş doğum hediyeleri olarak geldiler. Praxina bir anka kuşu ve Drago da bir ejderhadır. Çünkü onlar güçlerini ateşten alır. Ateş ise Solaris'in elementidir.

• Steve Rogers, buzdan çıktıktan sonra SHIELD dosyalarını da kullanarak kızını aradı. Ancak SHIELD, New York Savaşı zamanına kadar onunla ilgili hiç kayıt tutmamıştı. Bu yüzden Steve, onun gezegenine döndüğünü ya da öldüğünü sanarak yaşadı.

•Stella, Matthew Murdock'a karşı gerçekten sevgi hissetmiş olmasına rağmen, bu aşk değildi. Bu yüzden Matt'i aşmak ona zor gelmedi.

T'Challa ve Stella birbirlerine karşı gerçekten duygular hissediyorlar. Sadece ikisi de birbirlerine olan bağlılıklarını tanımlayamıyorlar. Ancak tanımlasalardı buna; gerçek aşk diyebilirlerdi.

• Thor ve Stella birbirlerini gerçek kardeşler gibi görür. Bunun nedenlerinden biri Loki'ye olan sevgileridir. Ayrıca Thor, Stella'nın kendisine fiziksel olarak benzemesini çok sevmektedir.

• Bucky, Stella'nın kim olduğunu hatırlamadığı zamanlarda onu kızı sandı. Bunun en büyük nedeni, ortak olan geçmişleri ve mahkum olan kaderleriydi.

• Alpine'nın en sevdiği Avengers; Natasha Romanoff. En sevdiği baba; Steve Rogers. En sevdiği abi; Loki Odinson. En sevdiği amca; Bucky Barnes. Ve en sevdiği mevsim ise ilkbahardır.

❄️

Yarın, bir bölüm daha yayınlayacağım. Sonra ise her zamanki gibi teşekkür kısmı var.

Kendinize iyi bakın!

Bahar Askeri GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin