Másnap Maxal utaztam haza. Kellemesen telt az út, egész jól elbeszélgettünk.
Miután hazaértem, kicsit pihentem és neki álltam dolgozni.
Így ment egy napokig. Viktória említette, hogy Max új kolleciót akar kihozni, még a bajnokság előtt. De a tervezője sajnos nem biztos ,hogy el tudja majd vállalni.
Van saját kollekciója amit a forma-1 inspirál. Meg kell mondanom, tényleg nagyon jól néznek ki azok a ruhák.
Épp otthon voltam ,hiszen már délután volt, amikor csengettek. Nem emlékszem, hogy bárkit is vártam volna.
-Szia.-csak egy kicsit lepődtem meg, amikor megláttam a személyt az ajtóm előtt.
-Szia, hát te?-nem tudtam hogy került ide, hiszen nem is beszéltünk napok óta.
-Bemehetek?
-Jaj, persze bocsi. De bunkó vagyok. -álltam gyorsan félre az ajtóból, hogy be tudjon jönni.
-Kérsz valamit? Inni vagy enni esetleg?- mentem beljebb a nappaliba.
-Nem köszi ,nem kell semmi.-már épp szólni akartam neki ,hogy vegye le a cipőjét. De szerencsére magától is rájött.
-Tessék.-vettem ki a cipős szekrényből egy házi papucsot és tettem le elé.
-Minek?-kérdőn nézet rám mintha hülye lennék.
-Húzd fel. Ne járkálj mezítláb. Hidd el jó lesz, még a te 50-es lábadra is.-hagytam ott és mentem a nappaliba.
-Nagyon vicces vagy. -hallotam hogy ő is elindult ide. Leült a kanapéra és csak nézet rám.
-Mondcsak neked ez a mániád? Bámulni az embert?-Néztem már rá én is.
-Miért nem lehet rád nézni? Talán elolvadsz?-kezdett el velem csipkelődni.
-Haha, amúgy jól vagy?-láttam már a keze nincs felkötve, amit furcsálok is.
-Igen már jól. Voltam dokinál és már edzhetek is.
-Értem. Az szuper. Akkor már a hétvégén nem lesz semmi gond.-most hétvégén rendezik meg az amerikai nagydíjat .
-Igen, szerencsére nem kell kihagynom. Te is ott leszel?
-Igen. Szeretnék minnél több versenyen ott lenni. Így legalább Christiannal is több időt tudunk együtt tölteni. És most Geri is ott lesz. -mosolyogtam el ahogy a nőre gondoltam.
-Régóta nem találkoztál már vele. Biztos örülni fog majd neked.
-Remélem, nem haragszik rám. De hadjuk inkább ezt a témát. Nem akarok bunkó lenni, de miért is vagy itt? Nem zavarsz, de furcsa.- eddig sose volt nálam . Csak akkor jött el amikor a húgát hozta el, de pár perc után már ment is el.
-Szeretnék veled beszélni.-kezdett komoly lenni a hangja.
-Mondjad.
-Tudom hogy nagyon sok dolgod van. De szeretnélek megkérni arra, hogy ha esetleg tudsz segíteni a kollekcióval, azt nagyon megköszönném. Nekem úgy is jó, ha be tudsz valakinek esetleg ajánlani. Sajnos az én tervezőm nem tudja most elvállalni a kitűzöt időre.- említette a húga ,de nem gondoltam volna hogy ezért jött ide.
-Hűha, hát most megleptél vele. Nem hittem volna, hogy rám gondolsz. Nézd nem tudom megigérni,hogy minden időmet arra fogom fordítani. De amiben tudok segítek.-láttam rajta ,hogy meglepődött hogy elvállaltam.
-Tényleg, köszi már ez is óriási segítség. Azt hittem elküldesz majd a búsba. Tudom hogy neked is rengeteg dolgod van.-kezdett el egyből magyarázkodni.
- Mondtam amiben tudok segítek. Mikor érsz rá? A legjobb lenne már most neki állni, hogy időben végezzünk vele.- nincs sok időnk sajnos.
-Én most ráérek. Ha neked jó ,akkor most is neki állhatunk.-láttam rajta az izgatotságot.
-Nekem is jó. A vázlatok ugye nálad vannak?
-Igen. De otthon, nem hoztam el. Nem tudtam hogy elválalod-e vagy sem.
-Oké, akkor menj el értük ,és utánna neki is állhatunk majd.
-Vagy, jössz te hozzám , így nem kell visszajönnöm. Mindegy hol dolgozunk nem? -állt már fel a kanapéról és a válaszomra várt.
-Hát de. Akkor gyorsan összeszedek mindent és mehetünk is.Így alakult hogy 2 órával később Maxnál az egész ebédlő asztal telle volt mindennel.
-Mit szólnál hozzá, ha kevernénk a két színt?- kezdtem el összeszedni a vázlatokat, és egymásra tenni őket.
-Mármint? Hogyan?- nem igazán értette.
-Ugye a kék a red bull színe-itt csak bólogatott.-a narancs pedig a tied.
-Igen. A két színt akarod össze keverni? Abból milyen fos szín lesz?-nem érti mit szeretnék.
-Jézusom nem. Dehogy akarom őket össze keverni. Szimplán csak az egyik szín lenne az alap, és a másikkal lennének rajta a minták. Na ugyan nem mindegyik ,de mondjuk a számod.
-Így már értem akkor. Ez nem is rosz ötlet. Akkor legyen a narancs az alap szín. -csak egy kicsit húztam el a számat, de ő észre vette.
-Na nem tetszik? Mi a baj vele?
- Ja semmi. De a tiszta narancs, olyan mint a McLaren szurkoló lennél.-keztem el nevetni. Olyan arcot vágott amint megértette ,hogy nem bírtam ki nevetés nélkül.
-Na azt már nem. Nincs bajom velük de akkor is. Akkor legyen kék az alap. Amúgy is az a mi színünk. Nem?- fordította felém a fejét ,és mélyen belenézett a szemembe.
-De, de az. Oké, kell egy kis szünet.- gyorsan elfordultam tőle, mert éreztem hogy kezdek elveszni azokban a kék szemekben.
-Nem vagy éhes? Én tudnék enni.- én is éhes voltam már. Eléggé elment az idő.
-De, rendeljünk pizzát.-vetettem fel az öteletet.
-Az nekem is jó. Milyen legyen- már vette is elő a telefonját.
-Sonkás kukoricás.
-Oké, akkor egy sonkás kukoricás lesz és egy mexikói.
-Ó ,mexikói. Még a végén kidobod itt a taccsot.-kezdtem el vele piszkálni.
-Hát ,ez nem olyan mint az eredeti amit ott csinálnak. De ez is nagyon finom. Akarsz valamit inni?-indult meg a konyha felé.
-Milyen piád van itthon?-mentem én is utánna.
-Na ,csak nem inni akarsz? Szabad ilyet munkaidőben? Nem ám lerészegedsz itt.-fordult felém. Nem sok távolság volt köztünk ,ezért hátrébb léptem.
-Most szabad. És úgy könyebben megy a munka is. Nem részeg akarok lenne, még haza is szeretnék menni.
-Van borom és whiskym is.-vette elő őket, és mind a kettőt a kezébe tartotta.
-A bor jó lesz.-kaptam ki a kezéből és indultam meg a pult felé.-A poharak hol vannak?
-Már viszem is őket. Ne hogy nekem itt a végén még szomjan halj.-tette is le elém a poharat és a bornyítót.
-Remélem finom lesz.-kezdtem el kibontani az üveget.
-Add oda, rossz nézni amit csinálsz.-vette el tőlem, és másodpercek alatt ki is bontotta.
-Ne legyen akkora arcod. Már meglazítottam.-szóltam be neki.
-Na persze. Tessék.-adta oda az egyik poharat.
-Köszi.
YOU ARE READING
Gyűlöletből Valami Más (M.V.)
FanfictionRégóta ismerem. Túl rég óta ahhoz ,hogy elhidjek neki mindent. Túl sokszor vesztünk össze már, és vágtunk egymás fejéhez, különböző bántó dolgokat. Max Verstappen és Alison Reed kapcsolata nem épp a szokványos. Régóta ismerik egymást, de sose jöttek...