Hihetlen hétvégén vagyunk túl. Sikerült a csapatnak megnyerni a konstruktőri bajnokságot is. Elképesztő eredmény, és hihetetlen sikert jelent ez.
Mindenki nagyon boldog volt.
Szerencsére a doki nálam is mindent rendben talált, így még jobban örültem a hétvégi sikernek.
Márcsak 3 verseny van vissza a szezonból, hiába nincs már tétje, mindenki szeretné a legjobbat kihozni a versenyből.
Most hétvégén lesz a mexikói nagydíj, ami ismét elég nagy szám lesz a Red Bullnak, hiszen Checonak haza pálya lesz.
-Várod már a hétvégét?-épp a városban vagyunk és egy kis kávézóba tértünk be reggelizni.
-Ugyan olyan verseny lesz mint a többi. Nem nekem lesz a hazai versenyem.
-Jó tudom, de akkor is. Checo biztos szeretne majd nyerni és elég jó a kocsitok. Segítesz majd neki?
-Nem, már miért kellene neki segítenem. Checo képes egyedül is nyerni, volt már rá példa. És ha olyan lesz a helyzet, akkor sem adom könnyen az első helyet. Nem fogok csak miatta meghátrálni.
-Jó oké, csak kérdeztem. -emeltem fel magam elé a kezeimet.
-Nem akartam rádfőrmedni, de már kezd ebből elegem lenni. Már más is kérdezte és amikor elmondtam a véleményemet, még én voltam a rossz. Mindenki úgy gondolja, hogy át kellene adnom majd a helyet Pereznek.- vallota be hogy mi zavarja ezzel kapcsolatban.
-A csapat vagy az újságírok akarják ezt.
-Szerinted? Már így is egy paraszt vagyok egy pár helyen ez miatt.
-Ne foglalkozz velük. Mindenkinek egyénibe kell versenyeznie, ez nem így működik. És lehet hogy valami gondja lesz majd a kocsival ,és nem úgy fog menni ahogyan szeretné. Vagy akár veled fordul elő ilyen, ezzel ne foglalkozz. Nem papír forma szerint megy minden.-miután elmondtam azt amit gondoltam, láttam rajta hogy kicsit elgondolkodott rajta.
-Az biztos. Máskülönben már Leclerc lenne a bajnok és nem én.
-Neki nem volt szerencsés szezonja sajnos.De ez még nem azt jelenti ,hogy ő lenne a bajnok, csak szorosabb lett volna a verseny -mindenki tudja hogy a ferrari kicsit sokat hibázott idén a versenyeken, és sajnos ezek miatt ment el legfőképpen Charles esélye.
-Ezt már nem tudjuk meg, de remélem jővöre ugyan ilyen jó szezonunk lesz majd.-a reggelink elfogyasztása után útnak indultunk.
Mivel be kellett mennem az üzletbe először arra vettük az irányt. A kollekció nagyon jól sikerült, de szerintem ez részben a fiúknak is köszönhető. Nem mondom, hogy nem volt meglepő amikor ki kerültem a képek és a Red Bullos fiúk voltak rajta. Nagyon sokan dicsérték őket és engem is. De voltak olyanok akik szerint csak a fiúk miatt van ekkora sikerem, és főleg Max miatt.
Neki nem mondtam erről semmit, de nem tudom hogy ő látta e ezeket a cikkeket vagy a kommenteket valahol. Soha nem hozta fel ő sem, ahogyan én sem.
-Szia Alice- mentem oda a nőhöz aki épp a pultban állt bent.
-Hello hello. Hát titeket is látni? Gratulálok a csapatnak ,nagyszerű verseny volt.
-Köszi, nem is tudtam hogy forma-1 rajongó vagy.-kezdett el a nővel beszélgetni Max, én addig bementem gyorsan az irodámba.
Összeszedtem minden fontos papírt ami kell, és már mentem is vissza hozzájuk.
-Szóval akkor Norris, szingli amúgy szóval ha érdekel..-pont ekkor értem oda.
-Mivan Landoval?-kérdeztem rá Maxnál mert valamit nagyon ecsetelt.
-Csak annyi, mint kiderült Alicenek pont az esete. Jah és csak miatta nézi a forma-1. Hallottál már ilyet?-nézett rám vigyorogva.
-Képzeld életem igen. Valószinű hogy egy páran, csak a pilóták miatt nézik. Ez van fogadd el.-simogattam meg a kezét.
-Akkor is nézik nem? És a csapatnak is már szurkolók.-szólt közbe Alice.
-Szeretnél találkozni Norrisal? Szívesen bemutatlak neki.-ajánlotta fel Max.
-Na nem. Ne haragudj drágám, de nem.-ellenkezdtem egyből.
-Most miért? Hadd találkozzanak.
-Max, Alice élve felfalja Landot. És ő hála neked, olyan már nekem mintha az öcsém lenne.
-Ebben igaza van Alisonnak. Nagyon cuki csávó és tényleg elég jóképű is, szeretem a baba arcát nagyon. De sajnos nem hozzám való. Nekem igazi macsó férfi kell, és idősebb is vagyok nála. De azért köszi-nevetett fel.
-Hát a macsónál már teljesen kiesett. Ő minden,csak nem egy férfi állat.-nevetett már Max is.
- Szegény Lando, ha ezt hallaná most. -ráztam a fejem mindkettőjük miatt.
-Amúgy megvan ami kellett?
-Igen, úgyhogy mehetünk ha kibeszéltetek mindent.
-Oké akkor menjünk. Szia Alice, jó volt veled beszélgetni.-köszönt el tőle Max.
-Szia Max, veled is.
-Szia-öleltem meg- mi még beszélünk majd. És kedden jövök.-gyors búcsú után már mentünk is tovább.
JE LEEST
Gyűlöletből Valami Más (M.V.)
FanfictieRégóta ismerem. Túl rég óta ahhoz ,hogy elhidjek neki mindent. Túl sokszor vesztünk össze már, és vágtunk egymás fejéhez, különböző bántó dolgokat. Max Verstappen és Alison Reed kapcsolata nem épp a szokványos. Régóta ismerik egymást, de sose jöttek...