-Hol van Lando?-Néztem körbe mert sehol sem láttam.
-Az előbb még velünk volt ő is. Együtt indultunk el.-a fiúk lemaradtam autogramot osztogatni. De együtt indultak vissza hozzánk, de a fiatal pilóta úgy látszik eltünt.
-Itt vagyok. Bocsi, de nem tudtam tőlük megszabadulni.-jött oda hozzánk vigyorogva.
-Nem mi? -nézett rá Max.
-Tudod valakit itt szeretnek is.Na de mehetünk.-indult meg a kijárat felé. Így mi is elindultunk, mert nem akartuk megint elhagyni.
-Azért megvárhatna minket, de mindegy.-szólalt meg Charles, mert Lando már lassan a kijáratnál lesz.
-Gyertek már!-fordult hátra és kiáltott oda.
-Ha eddig nem vettem titeket észre, akkor most már mindegy.-sóhajtott fel Charlotte.
-Mindig ilyen?-Néztem fel Maxra.
-Sajnos igen. -lassan utolértük, így már együtt indultunk el megkeresni az autót.
-Én vezetek.-emelte fel a kezét Lando.
-Na az kizárt. Én vezetek. -szólt rá Max.
-De most miért?
-Mert. Nincs vita. Ülj be hátra a lányokhoz. Úgy könyebben elfértek.- osztotta ki az utasítást a holland.
Mindenki tette amit mondott, nem akartunk vele vitázni.
-Megvan mindenki?-nézett hátra Charles, a két ülés között.
-Igen, mehetünk.-szóltam oda Maxnak, hogy indulhat.
-Hallod Lando! Olyan jól nézel ki ott hátul, a két csaj között.-kezdte el piszkálni a monaciói.
-Figyi, két jó csaj vesz körül, jól elvagyok. És melleted ki van?-szólt vissza Lando.
-Na, azért a kezedet tartsd a helyén, ha még vezetni akarsz.-fordult most már hátra Max is.
-Max, ne már. Inkább menjünk.- kértem meg, mire nehezen de elindult.
-Fuu milyen kis birtokló-suttogta oda a brit férfi. Én csak mosolyogtam rá ,mert látszott rajta hogy jól szórakozik.-Wow, ez nagyon szép.-mentünk be a szobába, és néztünk körül.
-Tényleg nagyon szép. De gyere pakoljunk ki.-vitte oda az ágyhoz a bőröndjét.
-Jó csak előbb megnézem a kilátást.- indultam meg a terasz felé. Kiérve elképesztő látvány fogadott. Látni lehetett a tengert, csodálatos volt.
-Na milyen?-ölelt meg hátulról Max.
-Csodálatos. Elképesztő ez a hely.-bújtam hozzá oda.
-Örülök neki hogy tetszik. Tényleg nagyon szép.
-Tudod ha valaki azt mondja nekem kb 1 éve, hogy ilyenkor itt leszek veled a maldív-szigeteken, kiröhögöm. -kuncogtam kicsit fel.
-És ha azt mondták volna, hogy 1 évre rá ilyenkor egy a párként leszünk itt?-Kérdezett rá, mintha nem tudná a választ.
-Szerintem neked is ugyan az lett volna rá a válaszod, mint nekem. Kiröhögöm és elküldöm melegebb éghajlatra. -mind ketten elkeztünk nevetni ,mert tudtuk hogy igazam van.
-De szerencsére ez nem úgy történt. Már egy pár vagyunk, és most itt vagyunk, és nagyon jól fogjuk magunkat érezni.-adott egy puszit az arcomra és engedett is utánna el.
-Gyere, pakoljunk ki. Ha nem leszünk lent időben, Norris képes és ránk töri az ajtót.- sajnos ,kinéztem volna belőle.
-Ugye most csak körülnézünk? Vagyis, nem megyünk nagyon sehova.-kezdtem el kipakolni és valami laza ruhát keresni amit áthúzok.
-Szerintem igen. Maximum kajálni valahova. Nem kell annyira kiöltözni, elég valami laza ruha is. Szerintem majd csak holnapra kell majd a fekete bikini-nézett rám miközben pakoltam tovább.
-Honnan tudod hogy elhoztam? Lehet itthon maradt.-pakoltam tovább a szekrénybe. Mikor megfordultam, már ott állt velem szemben.
-Tudom hogy elhoztad. Nem szép dolog ám hazudni.-nézett le rám.
-Ki mondta hogy hazudtam. Nem mondtam, hogy elhoztam.-mire mentem volna el melette, megemelte a kezét, és pont a szemem előtt lóbálta meg a bikinifelsőmet.
-Jézusom Max. Ezt hogy találtad meg?-kaptam ki a kezéből és raktam el.
-Bent volt a bőröndödbe. Tudtam hogy elhoztad.-kezdett el sunyin vigyorogni rám.
-Csak ne vigyorogj így, inkább állj neki te is pakolni. Nemsokára mennünk kell.-Azt nézzétek.-mutatott Lando a medencére.
-Az igen. Na, itt el leszünk egész héten. -nézett körbe Charles is.
-Menjünk akkor nézzük meg a vizet.-így mindannyian elindultunk a monacói lány után.
-Oo ez nagyon jó.-léptem óvatosan bele,mert nem tudtam mire számítsak.
-Akkor bomba!!-mire arrébb tudtunk volna állni, addigra Lando bevetette magát a medencébe. Időnk sem volt feleszmélni az előbbiből, mire a másik két férfi is beugrott utánna. Minket persze pont eltalált a víz, ahogy a fiúk belecsobbantak.
-Ezt még megbánjátok.-néztem Maxra, aki csak vigyorogva úszott a medencében.
-Most már mindegy, gyere.-indult beljebb Charlotte, így én is vele tartottam.
El úsztam Max mellett, szinte rá sem nézve ,mint aki megsértődött volna.
-Most nem is szólsz hozzám?-Szólt utánnam, de én csak legyintettem egyett.
-Relaxálok.-uszkáltam békésen tovább. Csak a legjobb pillanatra vártam, ami most jött el.
Épp Landoval szórakozott, így nem látta hogy oda úsztam a háta mögé. Persze a brit férfi egyből észrevett , de mutattam neki hogy maradjon csendben. Ő csak szélesebben vigyorgott, és várta mit teszek. Amint odaértem Maxhoz, egyből lenyomtam a víz alá. Arra sajnos nem számítottam, hogy ő erősebb nálam, amit ki is használt. Csak azt éreztem, hogy felemel és hirtelen becsapódók a vízbe.
-Hé- kiáltottam rá, ahogy felúsztam a felszínre.
-Hát babám, valamit valamiért.-nézett rám vigyorogva.
-Játszunk valamit, amíg meg nem ölitek itt egymást.-úsztak hirtelen oda Charlessék.
-Ti hol voltatok ennyi ideig?-Szólt rájuk Lando.
-A medence szélén. De te mással voltál elfoglalva.-szólt rá a fiatal nő.
-És ugyan mit csináltatok a medence szélénél? -faggata őket tovább.
-Amint te nem Norris.-szólt közbe most már a párja is. -Na akkor játszunk? Szerzek egy labdát akkor.-kérdezett rá újra a monacói férfi.
-Benne vagyok. És ti?-nézett ránk Norris. Mi csak bólogattunk Maxal, így miután szereztek egy labdát neki is álltunk.
Mivel két lány és három fiú volt ,így kicsit nehezebb volt a jaték. De megoldottuk. Egy csapatban voltunk mi Charlottéval ,és hozzánk került Lando is.
Amolyan röplabada féle játék volt. Egész jól haladtunk a pontokkal, addig amíg a fiúk nem kezdtek el csalni. Max folyton megfogott amikor előtte voltam. És Charles is valami hasonlót csinált a barátnőjével.
-Ne már fiúk, nem ér csalni.-szóltam rájuk.
-Mi nem is csalunk. Nem tehetünk róla, hogy bénák vagytok.-úszott felém Max. Én csak hátráltam ,egészen addig amíg a medence falához nem értem.
-Na, most innen hova mész?-tette a kezeit két oldalt a medence széléhez.
-Sehova.-öleltem át a derekát a lábammal.
-Bébi ,ha ezt nem hagyod itt abba, akkor elég kellemetlen helyzetben leszünk.-hajolt oda a fülemhez és nyomott a nyakamra egy puszit.
Szerencsére a többiek elkezdtek kiabálni nekünk, így elengedtem a derekát. Amint odaértünk hozzájuk Lando egyből megszólat.
-Nem megyünk kajálni? Már elég éhes vagyok. Este meg kimehetnénk a városba.
-Ez jó ötlet. Benne vagytok?-nézett körben a társaságon Max.
Miután mindannyian beleegyeztünk, így vissza tértünk a szobánkba.Mivel már a vacsora is megvolt, így kicsit kimozdulunk és elmegyünk szórakozni.
Még szerencse hogy van nálam olyan ruha, így nem kerültem kellemetlen helyzetbe. Egy egyszerű fekete vékonypántos ruhát vettem fel. A térdem fölött volt a vége ,kicsivel a combom közepe alatt. Az egyik oldala fel volt vágva így elég szexi volt.
-Hogy hogy ,még sose láttam azt a ruhát?-állt meg előttem.
-Mert még bulizni keveset voltunk együtt. De megvagyok, mehetünk.-álltam meg előtte amint felvettem a cipőmet.
-Nagyon szexi vagy benne. Máskor is felvehetnéd-nézett végig rajtam.
-Köszönöm. -nyomtam egy csókot a szájára.
-Remélem jó kis buli lesz.- néztem fel rá már a liftben állva.
-Az a lényeg hogy jól érezzük magunkat. -fogta meg a kezemet és indultunk el a földszint felé.
-Hú, mi voltunk a leggyorsabbak?- néztem körbe ,de a többieket nem láttam.
-Ezek szerint.
Pár percig elvoltunk, de már kezdtük unni magunkat. Kis idő után észrevettük, hogy már felénk tartanak mind a hárman.
-Bocsi hogy várnotok kellet. Csak valaki még válogatott ,hogy mit vegyen fel-szólalt meg egyből Charles ,ahogy odaértek.
-Nagyon jó a ruhád Charlotte, és ne magyarázz Leclerc. Ilyen nőért szerintem megérte várni, nem?-szóltam rá.
-Nana, nem rám kellet várni.
-Érte várok amennyit kell. Na de Norrisért, hát nem szívesen.-szólaltak meg szinte egyszerre.
-Mivan? Rád kellett várni?-kezdett el röhögni Max.
-Most miért? Jól akarok kinézni. Tudod valaki szingli ám.
-Jól van Lando. Értjük. -nevettem én is.
-Menjünk inkább. Ti ketten, nagyon szemetek vagytok.-indult el, de láttuk hogy mosolyog.
YOU ARE READING
Gyűlöletből Valami Más (M.V.)
FanfictionRégóta ismerem. Túl rég óta ahhoz ,hogy elhidjek neki mindent. Túl sokszor vesztünk össze már, és vágtunk egymás fejéhez, különböző bántó dolgokat. Max Verstappen és Alison Reed kapcsolata nem épp a szokványos. Régóta ismerik egymást, de sose jöttek...