Annyira hirtelen elrepült az idő,hogy már javában márciust írunk. Holnap lesz az első verseny a szezonban.
Már nagyon izgatott vagyok én is, hiszen Maxal tartok. A nyaralás nagyon jó volt, ahogy a megnyitó is. Volt egy kis feszültség ott Maxal, hiszen Lewis is eljött. De hamar megbékélt a helyzettel. Más választása mondjuk ,nem is lehetett volna.
-Bekapoltál már mindent?-ült le a konyhapulthoz, és nézte hogy mit csinálok.
-Igen, még egy két dolgot kell elraknom, és meg is vagyok. Na és te? Olyan nyugodtan ülsz ott.
-Igen már minden megvan. Ugye tudod, hogy most jössz velem először úgy a versenyre ,hogy a barátnőm vagy.-kezdett el vigyorogni.
-Mármint hivatalosan. Azt akartad mondani, nem?-támaszkodtam meg a pulton.
-Bizony. Már elcsitultak a kedélyek. Remélem nem kezdik megint elölről.
-Hát azt én is nagyon remélem. Foglalkozzanak mással, ne velünk.- álltam fel és indultam ki a konyhából.
-Ha rajtam múlik semmit sem fognak megtudni.-jött ő is a nappaliba és leült a tv elé.
-Végeztél mára az edzéssel?-ültem le mellé.
-Még nem, csak a szimulátorral.Miért, csak nem velem tartasz?
-Neem. Köszi én megvagyok nélküle.- dőltem hátra a kanapén.
-Pedig eljöhetnél velem. Csak futni megyek majd.
-Nem futsz olyan sokat ugye?-Néztem rá kérdő tekintettel.
-Csak egy pár kilométert.
-Na nem. Én annyit nem futok. -ellenkeztem egyből. Nincs bajom a sporttal, de nem szeretek kilómétereket futni.
-Nem is kell. Majd sétálsz mellettem. Na gyere.-állt fel a kanapéról. Időm sem volt ellenkezni, mert felkapott a vállára és már indult is el velem a szoba felé. Mivel nálam voltunk, így nem volt gondom az edzős cuccokkal. Maxnak meg már van nálam.-Végre.-ültem le a gépen az első helyre amit észre vettem.
-Na mi az? Csak nem fáradt vagy?-ült le mellém Max is.
-Fájnak a lábaim miattad. Olyan izomlázam van, hogy menni alig bírok.- néztem rá kicsit mérgesen.
-Nem mondtam, hogy fusd velem végig a távot, de nagyon ügyes voltál.-nyomott egy puszit az arcomra. Nagyon aranyos volt tőle.
-Izgulsz már? És ne gyere azzal, hogy nem .
-Kicsit. Furcsa lesz, de kíváncsi vagyok kinek milyen az autója.
-Szerinted újra a Mercedes lesz majd az élen? -csatoltam be közben az övet, mert lassan felszállunk.
-Nem tudom.
-Szerintem idén más lesz.
-Ezt hogy érted?-nézett rám kérdő tekintettel.
-Hát úgy hogy ebben a szezonban más lesz. Szerintem más csapat fog dominálni. Persze csak a Red Bull után. Újra versenyképes utód lesz, ebben biztos vagyok.
-Jó lenne. De majd a versenyen minden kiderül. Ha már nem a Mercedes lesz aki ott lesz élén ,akkor szerinted ki?
-Szerintem a ferrari magára talál ebben a szezonban. Nem biztos hogy nyerni fognak ,de az élen lesznek az biztos.-én nagyon úgy érzem. Ha nem is ők akkor egy másik nagy múltú csapat.
-Számitok rá,hogy így lesz majd. Ők nem az a fajta csapat, akinek a középmezőnyben a helye. Király kategóriás csapat, újra magukra fognak találni.-ezek szerint Max is így érzi. Szerintem nincs olyan ember aki ne ismerné a ferrarit. És most nem csak az autó márkáról beszélek, hanem a forma-1ről. Akinek eszébe jut ez a sport, tudja hogy ez a csapat benne van.
-Szerinted milyen lesz ez a szezon? Újra olyan kaotikus lesz mint a tavalyi volt?
-Remélem nem.-nevetett fel.- de nem lehet tudni. Teljesen kiszámíthatatlan itt minden.
-Sajnos ez igaz.-ásítottam közben egy nagyot.
-Álmos vagy?
-Egy kicsit. Korán kellet kellni.-dörzsöltem meg az arcomat.
-Akkor aludj egy kicsit. Majd szólok ha oda értünk.
-Filmezünk inkább?
-Benne vagyok. Nézzünk valami jó kis filmet.-vette elő a laptopját és már kezdett is keresni egy filmet.
-Uu ezt szeretem. -ahogy elindította a filmet, már döltem is neki a vállának.
-El ne aludj-szólt még hozzám, de csak megcsiptem a kezét érte.
-Fogd be, nem hallom.- nem is emlékszem mikor aludtam el. Talán még a film elején.
Arra keltem fel, hogy Max simogatja az arcomat hogy ébredjek fel.
-Meg is jöttünk?-Néztem rá fáradt szemekkel.
-Igen. Már le is szálltunk. Gyere menjünk.Bahreini nagyon jó pálya, legalábbis a fiúk szeretik. A szabadedzések elég változó eredményt hoztak. Nagyon kíváncsi vagyok ,hogy az időmérő hogy fog alakulni.
-Alison, nem láttad Maxot?-jött oda Paul az egyik szerelő.
-Interjúra ment, ha végzet és látom, akkor szólok neki.
-Köszi.-ment is vissza a garázsba.
Kimentem a boxutcába kicsit levegőzni. Rengetek ember volt itt, és nagyon sok riporter is. Szinte mindenhol ott voltak. Épp Maxot keztem el keresni, amikor az egyik riporter oda jött hozzám.
-Alison Reed ugye? Feltehetek egy pár kérdést?-Alig jutottam szóhoz. Nem ismertem ezt a férfit, és nem is értem mit akar tőlem.
-Ne haragudjon, de nem szeretnék válaszolni a kérdésekre. Nem én vagyok az egyik versenyző, csak egy vendég vagyok itt.-indulni akartam tovább, de újra megszólalt.
-Ezek szerint akkor most már Max Verstappen barátnőjeként van itt, és nem úgy mint Red bull csapatfőnökének az unokahúga. -ezt mi sose titkoltuk, nem értem mire akar kilyukadni.
-Mégis mit szeretne? Ez sosem volt titok.
-Mégis mit szólt hozzá a nagybáttya, hogy az egyik pilótájával van együtt? És ahhoz, hogy nagyon jó barátságot ápol a ferrari versenyzőjével és annak a barátnőjével?
- Semmit ,hiszen nekem semmi közöm a csapathoz. Ahogy ahhoz sincs senkinek köze ,mi történt velünk Maxal és mi fog történni. Felnőtt emberek vagyunk. És nem szeretnék tovább beszélgetni.-épp hogy befejeztem a mondandómat és hagytam volna ott, amikor ismét közbe szólt.
-Maga elég sok versenyzővel jóban van. Itt van például Lewis Hamilton, vagy Lando Norris. Nem fél esetleg attól ,hogy bármi történhet velük egy versenyen? Itt vagyunk a világ egyik legveszélyesebb autóversenyen. Hiszen a szülei is autóbalesetben haltak meg. -teljesen letaglózótt az amit mondott. Mégis hogy meri a szüleimet felhozni.
-Maga mégis mit képzel magáról? A szüleimet hadja ki ebből az egészből! Már mondtam, hogy senkinek semmi köze az életemhez -keltem ki magamból. Szívem szerint felpofoztam volt.
-Itt mégis mi folyik?-hallotam meg Christian hangját a hátam mögül.
-Christian válaszolna arra a kérdésemre, hogy őn mit szól ahhoz hogy az unokahúga a világbajnok pilótájával van együtt?-Tette fel pofátlanul a kérdését Christiannak.
-Szerintem már mondta, hogy nem akar magával beszélgetni. Száljon le az unokahúgomról vagy kidobatom innen.-megfogta a vállamat és elvezetett onnan.
-Jól vagy? -állított meg már a garázsban.
-Igen. Köszönöm.
-Nekem ne hazudj Alison. Látom rajtad hogy zaklatott vagy. A kezeit is remegnek. Most megmondod, hogy mit mondott és mit akart tőled.-nem tudtam neki hazudni. Így nehezen, de mindent elmondtam neki. Láttam rajta hogy ő is kezd ideges lenni miattam.
-Már mindegy felejtsük el. Már az csoda hogy eddig nem hozták fel soha.-próbáltam magamat és őt is megnyugtatni.
-Nem fogom hagyni hogy ezzel zaklassanak. Mégis mit képzel, hogy a szüleidet felhozza! Mindennek van egy határa.- nagyon ideges volt..
-Csak felejtsük el kérlek. Nem akarok olyan lenni aki, egy kellemetlen beszélgetés után ,már mindjárt fut árulkodni. Akkor meg ezzel lenne telle minden. Nem hiányzik egy botrány.
-Ezt akkor sem lehet rájuk hagyni.
-Mégis mi történt?-Ért oda már Max is.-Az egész garázs arról beszél, hogy egy riporter nem hagyott békén.
-Nem történt semmi. Hagyjuk inkább. -csak el akartam felejteni az előbbit.
-Na azt már nem. Most elmondod szépen mi történt ,vagy mástól fogom megtudni.
-Max, mondom nem volt semmi. Kérdéseket tett fel, és nem akartam vele beszélni.
-Azért ez nem épp így volt .-persze hogy Christian mindent elmondott neki.
-Mégis hogy a faszba történhet ez meg?
Ki a fasz volt az, mi?-kezdett kikelni magából.
-Na ebből elég volt. Mind a ketten ezt befejezetétek. Van ennél fontosabb dolog is. Neked pár óra múlva autóba kell ülnöd, és szerintem neked is van dolgod nem?-Néztem a nagybáttyámra.
-Ezt akkor sem hagyom annyiban.-csak nem hagyta a témát.
-De hagyni fogod. Most történt ilyen először és remélem utoljára. De ha esetleg nem így lenne, majd akkor közbeszólhattok. És most elmentem.
-Mégis hova mész?-kiáltott utánnam Max.
-Charlottéhoz. És hadjatok békén.- indultam meg a kijárat felé, és már hívtam is a lányt.Sajnos a verseny nem úgy sikerült ahogy remeltük. Mind a két pilótánknak ki kellett állnia, nem tudták befejezni a versenyt.
Láttam Maxon hogy nagyon ideges miatta, de sajnos muszáj volt neki interjút adnia.
-Hé, megállnál kérlek?-fogtam meg a kezét miközben a pihenője felé tartott.
-Mivan?-förmedt rám egyből.
-Most mi a bajod? Ez mégcsak az első verseny volt. Lenyugodnál kérlek? -próbáltam vele vele nyugodt hangon beszélni.
-Nem tudok lenyugodni. Ez mégis hogy a picsába történhetet meg? Mind a ketten kiestünk, ugyan az miatt.
-Tudom, de meg fogják oldani. Inkább most a verseny elején mint a közepén a szezonnak.
-Ez akkor sem így megy. Egy nagy szar volt a mai nap.-indult meg a szobája felé.
-Oké ebben igazad van. -ültem le a székre.
-Kösz, igazán vigasztaló barátnő vagy -még mindig ideges volt, elég nehezen nyugszik meg.
-Mégis mit kellene mondanom? Nem én csinálom az autót. De biztos vagyok benne ,hogy mindent megtesznek majd azért ,hogy sokkal jobb legyen. Nem nyerhetsz minden egyes versenyen.
-Tudom, de nem így akartam kezdeni. Még mindig a tavalyi évvel jönnek, az utolsó versennyel.-ült le ő is. Tudom hogy rosszul esik neki, de sose mondja. Elég sokan bírálják a mai napig a bajnoki címét.
-Menjünk haza, jó? -álltam fel és mentem oda hozzá.
-Ma? Nem akarsz még egy napot itt maradni?-nézett fel rám, mert ott álltam előtte.
-Nem, menjünk. Majd otthon kitalálunk valamit.
-Oké, akkor menjünk. Beszélek gyorsan a csapattal, és mehetünk ha akarsz.-állt fel ő is, és indult ki a szobából.
Remélem mindent megtudnak majd oldani.
Én gyorsan összeszedtem addig mindent, legalább arra ne legyen gondja.
YOU ARE READING
Gyűlöletből Valami Más (M.V.)
FanfictionRégóta ismerem. Túl rég óta ahhoz ,hogy elhidjek neki mindent. Túl sokszor vesztünk össze már, és vágtunk egymás fejéhez, különböző bántó dolgokat. Max Verstappen és Alison Reed kapcsolata nem épp a szokványos. Régóta ismerik egymást, de sose jöttek...