23.fejezet

973 27 0
                                    

Az esténk nem ért végett az étteremben. A szállodában visszaérve, szinte egyből egymásnak estünk. Csodálatos éjszaka volt. Reggel előbb keltem fel mint Max, így miután végeztem a reggeli kis rutinommal , rendeltem reggelit mindkettőnknek.
Mivel ő még aludt, ezért muszáj volt felkeltenem.
-Max-kezdtem el szólongatni és piszkálni kicsit a haját.
Semmi, mintha meg sem hallotta volna.
-Max, itt a reggeli. Kelj fel.-szóltam neki újra, de semmi. Egyszer csak a kezeit éreztem meg a derekam körül ,és egy apró sikoly után már ott is voltam mellette az ágyban.
-Jó reggelt.-támaszkodott felettem meg.
-Jó reggelt. Ezek szerint fent voltál?-tettem fel neki a kérdést, mire csak egy mosoly volt a válasza. Sejthettem volna.
-Aranyos volt ahogy fel akartál ébreszteni. De miért vagy már felöltözve?
-Mert reggel van és indulnunk kell nemsokára. Úgyhogy jó lesz ha te is felkelsz és jössz reggelizni.-már ki akartam mászni az ágyból de nem engedett.
-Nana, nem kell ennyire sietni. Hol marad a jó reggelt csókom? -gyorsan adtam a szájára egy puszit.
-Hát ez nem csók volt.-hajolt le hozzám és egy forró csókban fortunk össze.
-Így el fogunk késni.-fordítottam oldalra a fejemet, és ő a nyakamat kezte el apró csókokkal beborítani.
-Aha, nem baj.-csókolt tovább, nem foglalkozva azzal hogy elkésünk.
-Max-toltam el kicsit magamtól.
-Jó oké. Megyek már.-dőlt vissza mellém és nehezen felkelt az ágyból.
Miután felkeltünk mindketten, leültünk elfogyasztani a reggelinket.
-Akkor mikor akarod a képeket megcsinálni?-Kérdezett rá Max miután letette a villáját.
-Ma délulán. Jó időnk lesz, így akár a szabadban is meg tudjuk majd csinálni. De majd meglátjuk.
-Az nem is rossz. Megvannak a ruhák is?
-Ma meglesznek már azok is. Tegnap telefonáltam miatta, és ma már itt lesznek. Úgyhogy ma modell leszel.-vigyorogtam rá.
-Ugye tudod hogy nem ez lesz az első fotózásom.-szólt rám ami miatta már nem is mosolyogtam.
-Utálom amikor ilyen vagy.
-Dehogy utálod, szereted. Ahogy engem is szeretsz akár milyen bunkó is vagyok.
-Egyél inkább.-szóltam rá, és ettem én is tovább.

-Na fiúk megvagytok?-kiáltottam nekik be az egyik irodába, hiszen ott tudnak átöltözni.
-Aha, vagyis aszem igen.-jött ki először Checo.
-Hát ezt nem jól vetted fel. Várj, segítek -igazítottam meg rajta felsőt.
-Oké így tényleg más. Szuper köszi.-nézett végig magán.
-Max?-kérdeztem rá mert ő még mindig bent van.
-Szerintem menj segíts neki. Nem igazán érti mihez mi tartozik-nevetett rajta Perez.
-Jézusom, ezt nem hiszem el. Direkt megmutattam neki is. Akkor ezt miért nem érti?-tettem fel saját magamnak a kérdést. Checo csak nevetett rajtam.
-Jó elmegyek segítek neki, te addig légyszíves menj a sminkeshez.
-Még az is?-rémült meg.
-Nyugi csak egy kis alapozó és ennyi. Nem ez lesz az első hogy smink lesz rajtad.-tettem csipőre a kezemet.
-Ez igaz, de miért kell minden fotó előtt sminkelni? Úgy is ki lesz javítva a kép, akkor meg?
-Checo menj, mert még a végén a szempilláidat is kifestetem velük.-több sem kellett neki, és már rohant is el.
-Bejöhetek?-dugtam be a fejem az ajtón.
-Hála az égnek. Azt hiszem ezeket össze kevertem, vagy nem tudom.-mutatta a ruhákat amiket kitett az asztalra.
-Hát nem kicsit keverted össze. De semmi baj, megoldom.-miután sikeresen felvette az első szettet addig összeraktam a többit.
-Lehetőleg most ne keverd őket össze jó?- néztem végig közben rajta mert nagyon jól nézett ki.
-Ha befejezted a bámulást akkor mehetünk felőlem.-észre sem vettem, hogy feltünt neki hogy bámulom.
-Te is ugyan ezt csinálod. Ne magyarázz miatta.-indultam ki mellette az ajtón.
-Nem is mondtam hogy zavart.-ért utol elég hamar.- nyugodtan bámulj csak, engem imponál.-ölelt magához a válamnál fogva.
-Tiszta hülye vagy. De siessünk mert Checo már biztos végzett a sminkben.
-Na az kizárt hogy engem ki sminkeljenek. Azt felejtsd el.-hihetetlen hogy egyből elkezdett ellenkezni.
-Na már. Máskor persze megengeded.-bújtam ki a karjaiból.
-Máskor sem engedem meg.
-Dehogy is nem. Láttam már amikor sminkeltek. Egy kis alapozóba nem halsz bele.
-  De nem akarom. Így miért nem jó?-Mutatott végig az arcán.
-Imádlak, de sajnos ez kell. Az arcod nagyon fényes lenne a képeken. Kérlek, Checo is belement.-bújtam oda hozzá hátha ezzel kicsit meggyőzöm.
-Utálom hogy nem tudok neked ellenálni.

Gyűlöletből Valami Más (M.V.)Where stories live. Discover now