-Annyira jól áll a kezedben a kisgyerek. És nagyon jól is bánsz vele.
-Hát köszönöm. Egy ilyen kis csodával mindenki jól ellene.-játszottam tovább Lioval.
-Nem tudom a fiam mire vár még, már neki is lehetne saját gyereke. Beszéltetek már róla Maxal?
-Nem,még nem. Nem tudom, hogy szeretne-e egyáltalán gyereket.-hajtottam le a fejem.
-Hidd el drágám, hogy tőled szeretne. Csak beszélnetek kell róla.-Shophienak igaza van. Még egyszer sem beszéltünk soha a gyerekről.
-Nem is tudom. Azt sem tudom hogyan hozzam fel neki, és ha ő nem akar?-félek attól hogy hogyan reagálna a kérdésemre.
-Te szeretnél?-kérdezett rá Viktória.
-Igen, vagyis nem tudom. Szeretnék majd egyszer igen, de nem akarok semmit ráerőltetni.
-Ez mindkettőtök döntése, nem csak az egyikőtöké. Alaposan át kell beszélni. Nem lehet elsietni.
-Tudom Sophie. De még kutyát sem akart. Pedig én szerettem volna, de mindegy.
-Egy kutya nem gyerek. Már elég idősek vagytok ahhoz ,hogy saját családotok legyen.
-Ebben anyának igaza van. Én fiatalabb vagyok mindkettőtöknél, és van már két gyerekem.
-Te nagyon jó anya vagy Vik. De nem hiszem ,hogy nekem menne egyedül. Max rengetek utazik, és nekem is ott a munkám.
-Ha mindig csak a munkával foglalkoztok , minden jó kimarad az életetekből. Én is versenyeztem, tudom milyen feladni a munkát egy gyerek miatt. Nehéz nagyon, de nincs annál csodálatosabb ,amikor a karjaiba tarthatod a kicsit.-igaza lehet Sophienak.
-Hát nem tudom. Ezt még nagyon át kell beszélnünk valamikor.
-Ne húzzátok sokáig. Még a végén 40 évesen leszel majd először anya.-kezdett el piszkálni vele Viktória.
-Akkor a báttyád 41 éves meg apa. Egy év ide vagy oda.
-Isten ments, hogy addig keljen várnom, még egy unokára. Jó lesz ha össze szedi magát a testvéred.-ezen mindannyian jót nevettünk. Szerencsére a fiúk nem hallottak belőle semmit, mert elvoltak foglalva mással.
-Hadjuk inkább ezt a témát, még a végén meghallják. Inkább megnézem mégis mit művelnek, ne hogy valamilyen belefulladjon itt nekem a vízbe.- a jachton voltunk, mivel a fiúk kitaláták hogy jet-skizzünk egyett. Épp azzal voltak elfoglalva, amíg mi a gyerek témát veséztük ki.
-Hé bébi. Ezután jössz velem egy kört.-kiáltott fel nekem Max, mert már a vízben volt.
-Csak akkor ha ezt túléled.
- Bébi, én mindenben jó vagyok. Úgyhogy készülj, nemsokára jössz te is .-a válaszomat meg sem várva, már indult is el.-Szorosan ölelj.-fogta meg a karjaimat és húzott magához meg közelebb. Szinte már teljesen a hátához tapadtam. A mentőmellényt is jó szorosan meghúzta, ne hogy valami bajom legyen.
-Ennél jobban nem bírlak már szorítani.
-Nem is kell, még szeretnék levegőt is venni-nevetett fel.
-Nagyon vicces vagy. Inkább arra figyelj hogy ne haljunk meg.
-Ha engem látsz ne félj. Nem lesz semmi baj csak élvezd.-először csak lassan indult el, aztán egyre gyorsabb lett.
Szorosabban öleltem körbe a derekán, mert féltem hogy leesek.
Mire hozzászoktam volna ehhez a tempóhoz ,persze hogy még gyorsabban kezdett el menni.
-Jézusom-kiáltottam fel ahogy megemelkedett alattunk a jet-ski.
Ő csak nevetett rajtam és , hirtelen megfordult.
-Ne már.-bújtam hozzá közelebb.
Még egy párszor eljátszotta őket, de már a vége felé kezdtem élvezni.
-Veled soha többet nem csinálok ilyet.-mutattam rá már a yachton.
-Na azt ne mond hogy nem élvezted! Nekem kifejezetten tetszett, ahogy a fülembe sikítottál. Szerintem a jobb fülemre nem is hallok.-kezdte el piszkálni a fülét.
-Na úgy kell neked. Megérdemled akkor.
-Mit mondtál? A bal fülembe beszélj, talán ott meghallom.-nyomta oda a fejét hozzám, én csak nevetve arébb löktem a fejét.
-Nézd még bánt is. Megsüketít és még bánt is.-mutatott most ő rám.
-Le kellett volna löknöm róla.-nem hittem volna hogy hangosan mondtam, de ezek szerint igen, mert mindenki elkezdett nevetni.
-Látom mennyire szeretsz. De nyugi bébi, én imádlak így is hogy megsüketítettél.-ölelt magához.Nem maradtak sokáig a húgáék ahogy az édesanyja sem. Még két napig maradtak és már mentek is haza.
Sophie és Viktória is megígértette velem, hogy beszélek Maxal majd a gyerek témáról. Még mindig nem tudom hogyan hozzam fel neki.
Már megvacsoráztunk és épp a kanapén hevert és valami filmet keresett.
Úgy gondoltam talán ez lenne a jó pillanat, már ha van olyan egyáltalán.
-Baj van?-Kérdezett rá miután leültem mellé.
-Mi? Nem nincs. Mi baj lenne?
-Nem tudom. Olyan furcsa voltál, miután anyáék elmentek.
-Nem nincs semmi baj. Csak gondolkodtam. Ennyi.- valahogyan fel kellene hoznom végre.
-Mégis min gondolkodtál ennyire?-húzott oda magához, így a mellkasának dőltem.
-Hát csak azon, hogy esetleg te, vagyis mi, hogy mi esetleg valamikor szeretnék-e gyereket.- végre kimondtam. Nem szólt semmit csak hallgatott.
-Max?-ültem fel és felé fordultam.
-Te szeretnél gyereket?-kérdezett most ő rá.
-Igen. Vagyis ha csak te is szeretnél. Nem tudom.-sóhajtottam fel.
-Én szeretnék majd valamikor családot, és persze gyereket is. De te eddig sose mondtad.
-Tudom. Nem tudtam soha hogyan hozzam fel, és azt sem hogy te mit szeretnél.
-Szeretnék majd én is. Persze. De nem tudom hogy mikor .-hát azt én sem.
-Már én is 24 vagyok, és nem szeretnék majd 30 éves koromban először szülni. Nem azt mondom ,hogy most azonnal csináljunk gyerek, de talán pár éven belül akár lehetne, nem?
- Lehetne. -Semmi mást nem mondom. Pár percig mind a ketten csendben voltunk.
-Ha nem szeretnél megértem. Ott van neked a forma-1. Rengeteg utazol, alig vagy itthon.-még épp mondani akartam valamit amikor közbe szólt.
-Nem érdekel a Forma-1. Ha gyereket szeretnél, akkor lesz gyerekünk. Megoldjuk majd. Majd jöttök velem a versenyre, amikor tudtok.
-Komolyan gondolod?
-Igen. Nem fogok 40 évesen versenyezni, ha gyereket szeretnénk akkor lesz gyerekünk.
-Szeretlek Max.-csókoltam meg.
-Én is Alison. Mi lenne ha hagynánk, hogy magától menjen ez az egész?
-Ezt hogy érted?- nem értem most mire gondol.
-Arra hogy nem mi találnánk ki hogy mikor legyen gyerekünk ,hanem hagynánk, hogy ő döntse el mikor akar jönni.
-Gyógyszert szedek. Akkor abba kell hagynom a szedését.
-Akkor hagyd abba. Én lennék a legboldogabb a világon ha gyerekünk lehetne.-éreztem hogy egy könnycsepp folyik végig az arcomon.
-Annyira féltem, hogy te nem akarsz gyereket.-hajtottam le a fejemet.
-Bébi, már hogyne akarnék. Csakis tőled akarok. Azt akarom ,hogy legyen egy kis Alisonunk. Vagy akár több.-emelte fel az államnál fogva a fejemet.
-Biztos vagy benne? Abban hogy hadjam abba a gyógyszert?
-Igen. Biztos.-nagyon magabiztosan mondta.
-De ugye tudod, hogy ha abba hagyom akkor akár pár hónapon belül is terhes lehetek, de lehet akár hogy csak évek múlva.- szeretném ha ezzel tisztában lenne.
-Tudom. Hidd el tudom.
-Akkor holnap beszélek a nőgyógyásszal és abba hagyom a gyógyszert.
-Akkor akár neki is állhatnánk gyakorolni , nem gondolod?-húzott oda magához így beleültem az ölébe.
-Gyakorolni mi?
-Igen gyakorolni. Hidd el, nagyon sok gyakorlás kell hozzá-hintette be a nyakamat a forró csókjaival.Másnap felhívtam a dokit és kértem egy időpontot. Szerettem volna biztosra menni, hogy nem lesz semmi gond ha abba hagyom a gyógyszer szedését.
Max csütörtökön elutazik, mert újabb verseny lesz, de én pénteken megyek orvoshoz.
Majd utánna megyek én is Austinba.
Már beszéltem Charlottével, eljön velem a dokihoz és majd együtt utazunk a fiúk után.
-Akkor biztos ne maradjak itthon? Elmehetek én is pénteken, úgy is délutánra már ott lennénk.-már kezdett pakolni a bőröndjébe, hiszen holnap már indulnia kell.
-Dehogy is. Mondtam már hogy nem megyek egyedül. Charlotte eljön velem, és utánna már mi is megyünk majd.-feküdtem az ágyon és néztem ahogy hordja ki a ruháit.
-Jó, de hívj majd fel hogy mit mondott a doki.
-Ugye tudod, hogy nem azért megyek mert terhes vagyok. Ez csak azért kell, hogy biztonságosan abba tudjam hagyni a gyógyszert.-ültem fel törökülésbe, és kezdtem el összehajtani a ruháit.
-Jó de akkor is. Kíváncsi vagyok, esetleg baj?-ment vissza a gardróba.
-Már miért lenne baj? Csak úgy sem mond még semmi olyat. De nyugi felhívlak.-pakoltam be a bőröndjébe a ruhákat.
-Charlotte tudja miért mész?-jött ki egy újabb adag ruhával.
-Nem. Csak annyit tud a szokásos éves vizsgálat. Nem akartam még elmondani. Szerintem még korai lenne.-vettem el tőle egy újabb adag pólót.
-Te amúgy hova viszel ennyi ruhát? Alig fér majd be a csapat ruhád.
-Az már rég bent van. Majd te hozol még utánnam, ha nem fér be most valami.-állt meg előttem és nézte ahogy pakolok be helyette.
-Van itt még hely bőven. Simán belefér mindenem majd.
-Vagy fogod és valamit kiveszel. Nem fogok miattad két bőröndőt cipelni.
-Egybe miért nem férne be? Te minek viszel majd annyi ruhát magaddal?
-Azért mert nő vagyok? És minden időre számítani kell. Lehet esni fog, vagy hideg lesz.-adtam neki magyarázatot.
-Ott a Red bullos kabátom. Kettő van belőle, majd felhúzod azt.
-Max, az konkrétan a térdemig ér. Olyan vagyok benne, mint egy két lábon járó zsák.
-De egy cuki zsák.
-Na persze. Van még valami esetleg?-már kb majdnem telle volt a bőröndje, szinte alig fér még valami bele.
-Nem, ennyi. Még hozom a neszeszerem és már tényleg nincs más.
-Jó, az még belefér. Majd csukd össze, mert nekem nem fog menni.-álltam fel az ágyról és indultam ki a szobából.
-Most hova mész?
-Kint maradt a telefonom, és rendelek valami kaját.
-Mindjárt megyek én is.-még hallottam hogy utánam szól. Valószínűleg sietni fog, mert fél hogy én rendelek helyette is valami kaját. Igazam is volt, nem kellett rá sokat várni már jött is utánnam.
YOU ARE READING
Gyűlöletből Valami Más (M.V.)
FanfictionRégóta ismerem. Túl rég óta ahhoz ,hogy elhidjek neki mindent. Túl sokszor vesztünk össze már, és vágtunk egymás fejéhez, különböző bántó dolgokat. Max Verstappen és Alison Reed kapcsolata nem épp a szokványos. Régóta ismerik egymást, de sose jöttek...