24. fejezet

905 30 0
                                    

Hónapok teltek el. A kapcsolatunk Maxal nagyon jó, nem mondom hogy nincsenek kisebb viták, de ez nem meglepő. A verseny szinte már hihetetlen,mint Max, mint a csapat számára. Akár már ezen a hétvégén világbajnok lehet, ha úgy alakul.
Itt vagyunk Szuzukában, épp a téren vagyok amikor csippant a telefonom, és Max írt hogy a városban vannak, egy challange miatt. Nem tudom megint milyen őrültséget találtak nekik ki, de biztos vicces lesz majd.
Nézegettem az üzleteket, a várost és az embereket. Mintha nem is zavarná őket hogy épp esik az eső, rengeteg ember volt az utcán.
Épp az egyik üzletből jöttem ki, amikor a fiúk nem messze voltam tőlem, így arra vettem az irányt.
-Sziasztok.-mondanom sem kell hogy mennyire meglepődtek.
-Szia Al.
-Szia Checo.-Max csak egy puszit adott.
-Merre jársz?-nézett rám, mert esik az eső és én a városban járkálok.
-Nem akartam a szállodába lenni, kicsit körülnézek. Na és ti? Hogy álltok?-az alpha taurival csinálják közösen. Az a lényeg ,hogy különböző feladatok vannak, és mind a két csapatnak meg kell őket csinálnia. Amilyen csapat előbb beér a célba az nyer.
-Szerintem egész jól, nem?-Kérdezett rá Max Checonál.
-Aha ,szerintem is.
-Miért van nálatok az a labda?-Mutattam Max kezében lévő labdára.
-Azt még mi sem  tudjuk.
-Remélem nem kell focizni.-hát sajnos Max nem valami jó a fociban. Szereti, de nem profi benne.
-Fiúk gyertek, mehetünk tovább.-szólt oda nekik az egyik csapattag.
-Na menjetek, mert ti lesztek az utolsók.-küldtem el őket mert már jöttek felénk a kamerával.
-Oké, vigyázz magadra. Szia bébi-Adott egy gyors apró kis csókot és már rohantak is az autóhoz.
Én meg kicsit körbe néztem, és milyen jól tettem. Hihetetlen ajándékot találtam a fiúknak.

-Jézusom de szar idő van -Épp a pályára tartunk és szakad az eső.
-Jó lesz így versenyezni. Szeretem az esős futamokat.-Maxot nem hatja meg hogy esik az eső.
-Mit szeretsz ennyire az ilyen futamokon? Szinte alig lehet látni.-mutattam ki a szélvédőn, hiszen én itt is alig látok.
-Pont ezért jó. Jó nem azt mondom,hogy szakadjon még ennél jobban, vagy ennyire, de jó az eső.
-Hát persze. Te viszont ebben vagy furcsa, de nagyon.- párszor előfordul, hogy ha valami furcsa a másikban akkor azt kihangsúlyozzuk. Ezt kb ő kezdte el, amikor megszólta a filmeket amiket szeretek, vagy éppenséggel a zenéket.
-Még mindig jobb ,mint a te filmes ízlésed. - mindig találunk olyat amit mind a ketten szeretünk, de ő mindig beszól miatta.
-Na persze, annál minden csak jobb lehet ugye?-fordultam felé.
-Pontosan. Látod tudod te.
-Mikor érünk már oda?
-Miért, talán menekülnél? -nézett ő is felém.
-Nem, de már szeretnék oda érni. Óriási forgalom van.
-A pályánál még nagyobb lesz majd. De nemsokára oda érünk.

-Checo-álltam oda mellé gyorsan.
-Jézusom. Baj van?-Nézett rám ijedt fejjel.
-Dehogy is ,nyugi. Hoztam neked egy kis ajándékot.
-Nekem? -mintha nem hitte volna el.
-Igen neked. Remélem tetszeni fog.-adtam neki oda a táskát ami nálam volt.
-Köszönöm szépen. -becsomagoltattam, így nem látta mi van a dobozban.
-Bontsd ki.-szerintem izgatottabb voltam mint ő.
-Na ne-amint észrevette mi van a dobozban egyből nevetni kezdett.
-Tök jó nem?-remélem tetszik neki.
-Mi az hogy, ez nagyon jó. Hát ez szuper, tiszta élethű-kezdte el forgatni a kezében a műanyag kis Checo babát.
-Mégis hol találtad ezt?
-Tegnap az egyik üzletben, nem tudtam ott hagyni.
-Na ne Checo, neked is van egy mini másod?
-Aha, neked is van Max?-már vette is elő és mutatta meg Pereznek.
-Hát ez haláli. Basszus mekkora orrod van.-nyomkodta meg a mini Max orrát.
-Hát azt kicsit elbaszták. Na muti neked mekkora orrod van?-vette el Checotól az övét.
-Nekem tök jó. De a tiéd nagyon szuper.-röhögött rajta még mindig.
-Te meg köpcös vagy.
-Na fiúk ne már. Szerintem nagyon jók.-nevettem én is rajtuk.
-Tényleg jól köszönjük.-köszönte meg Checo újra.
-Köszi bébi. Sose kaptam még meg magam mini másban. Most legalább lesz veled egy én is, amikor versenyzek.- nyomott egy gyors csókot az ajkaimra.

Sajnos az idő nem igazán javult. Így nem elég hogy a verseny is később kezdődött, de sajnos meg is kellett szakítani.
Maxék most értek vissza a garázsba, nem szeretnék zavarni, így maradtam a helyemen és néztem a monitort.
Majd ha lesz ideje akkor idejön úgy is.
Elég sok mindent mutattak és, főleg sajnos Carlos kiesését.
Nagyon nagy baleset lehetett volna belőle, és az idő sem könnyíti meg.
-Szia, mit nézel ennyire?-ölelt át hátulról Max.
-A kivetítőt.-épp Pierret mutatták amikor elhaladt egy traktor mellet.
Többször is egymás után megmutatták, és a rádió üzenetett is. A kommentátor ugyan nem mondta ki, de igazat adott neki.
-Mi a fasz? Ez mégis mikor volt?-Max nem akart a szemének hinni.
-Nem rég.
-Ezt mégis hogy a faszba engedhették meg? Nem látják hogy még kint van a fél mezőny? -nagyon ideges lett miatta.
-Sziasztok. Láttátok mi történt?-jött oda Christian.
-Most láttam. Ez mégis mi a fasz volt? Ezt hogy engedhette meg a Fia? Pont ezen a pályán?
-Nem tudom Max. Pierret beidézték, majd kiderül mi lesz belőle.
-Ezért megbüntethetik?-nem igazán értem most ez hogy van.
-Igen. Elég komoly büntetést is kaphat.
-Mégis miért? Azért mert igaza van?
-Nem Max, nem azért. A Fia azt mondja hogy, kint volt a zászló mikor Pierre kiment, és nem vette figyelembe. Mi is visszanéztük a felvételeket, nem láttunk akkor még kint zászlót. Utánna került ki.
-Hát ez hihetetlen.-Max csak morgott magában. Teljesen igaz van. Mindenki tudja milyen tragédia történt itt, és újra megismétlődhetett volna. Pierrenek hatalmas szerencséje volt, és jogosnak tartom a kirohanását.
-Majd meglátjuk mi lesz. Most várni kell hogy újra indítsák, de ilyen időben nem hiszem hogy fogják.
-Nagyon rossz a látási viszony. Aki a mezőny közepén van, már szinte semmit sem lát.-Maxnak szerencséje van, mivel ő vezeti a versenyt az első helyen, de így is nagyon nehéz.
-Elmegyek megnézem hátha van-e már valamilyen fejlemény.- hagyott ott minket Christian.
-Beszéltél Charlottéval?-Kérdezett rám Max egy kis idő után.
-Igen. Charles jól van. Ideges volt nagyon, de már kezd lenyugodni.
-Érthető. Gondolom ő is látta a felvételt.-fordult hátra hozzám, mert már a kis székeken ültünk.
-Persze hogy látta. Mindenki látta.-nem lettem volna  soha Charles helyében, abban a pillanatban. A keresztapja ezen a pályán szenvedett nagyon súlyos sérülést, amiben sajnos nagyon fiatal meg is halt. És most a legjobb barátját látni hasonló helyzetben, a legrosszabb érzés lehetett. A tudat ,hogy ugyan az a  tragédia megtörténhetett volna, biztos nagyon fájdalmas volt neki.
-Még mindig nem fogtam fel ezt hogy engedhették meg.
-Senki sem tudja sajnos. De örüljünk annak ,hogy semmi baj nem történt. Mást nem igazán tehetünk.- szinte teljesen el is felejtettük mennyire fontos is ez a nagydíj Max miatt.

Max megnyerte a versenyt ami hatalmas öröm volt mindenkinek a garázsban.
Elég kaotikus egy verseny volt. A baleset, ott van Pierre büntetése, és még Charles is büntetést kapott.
A pontok alapján úgy néz ki, Max még nem érte el a megfelelő pontszámot ahhoz ,hogy újra világbajnok legyen.
Egyszer csak hatalmas bejelentés történt. Max újra világbajnok lett. Senki sem hitte el, szinte teljesen letettünk már róla ezen a versenyen.
Max szinte rohant hozzánk, egyből a többiek karjaiba ugrott.
A szemeimből hulltak a könnyek, ez szinte hihetetlen.
-Szeretlek-szorított magához ahogy a többiek elengették.
-Én is nagyon szeretlek.-nyomtam egy gyors puszit az arcára és tovább engedtem.
Gondoltunk már rá persze ,és beszéltünk is róla, de az tény hogy  már most megnyerte az egész szezont, hihetetlen.
-Christian-rohantam oda a nagybáttyámhoz. Ahogy észrevett kitárta a karjait és szinte bevetődtem közéjük. Ő csak megpörgetett a levegőben.
-Megcsinálta-kiáltott bele a fülembe.
-Meg, megcsinálta.- helyeseltem rá.
A ceremónai amint elkezdődött mindannyian szinte üvöltve örültünk Max sikerének.
-Mégis mit művelsz?-öleltem szorosan magához ahogy leért vissza hozzánk.
-Megnyertem miattad. Szeretlek.-csókolt meg mindenki előtt.
-Annyira nagyon büszke vagyok rád. Hihetlen vagy.-húztam magamhoz most én egy csókra.-Menj a többiek már várnak -engedtem el hogy tovább tudjon menni, mert nem csak a csapat, de a többi pilóta is gratulálni akart neki.

Gyűlöletből Valami Más (M.V.)Where stories live. Discover now