8.fejezet

1.3K 40 0
                                    

Reggel amint kinyitottam a szemem egy idegen szobában voltam. Hirtelen eszembe sem jutotottak a tegnap este történtek. Amint észheztértem ellepték az agyamat a tegnap este emlékei.
A közös vacsora a többiekkel, a veszekedés Maxal, és a békülés is.
-Jó reggelt.-hallotam a hátam mögül egy mély, rekettes hangot. Óvatosan megfordultam, és szembe találtam magam az álmos holland férfival.
-Jó reggelt. -Csak néztük egymást.  Szemei fáradságtól csillogtak , a haja össze vissza állt. Hát az enyém biztos nem olyan szexi mint az övé, inkább mint egy madárfészek.
-Horkoltál.-Én voltam az aki megtörte a csendet kettőnk között.
-Hazudsz. Nem horkolok.
-De igen. Horkolsz. -egy nagyon kicsit horkolt csak, de neki azt nem kell tudnia.
-Nem horkolok. Eddig senki sem mondta soha.-kezdett el védekezni.
-Mert nem mondtám meg a kis kalandjaid. De én megmondom az igazat. Szinte az egész szobát eladtad, annyire hangos voltál.
-Tényleg? Még nálad is hangosabb?- húzta a száját egy szexi mosolyra.
-Igen képzeld. Mint egy medve.-tudom hogy arra játszott hogy zavarba hozzon.
-Hát ezek szerint nem zavart annyira. Mert itt aludtál, és még hozzám is bujtál éjjel.-kezdte el a kezemet simogatni ami a takaró felett volt.
-Fáradt voltam. Tudod az utazás, meg a vacsora ellége lefárasztott.
-Persze attól fáradtál el mi?-én elfordultam és kiültem az ágy szélére. Magam köré tekertem a takarót ,és a ruháimat keztem el keresni a szobában. Az ágy mellett volt a felsőm és a nadrágom is. De se a bugyimat sem a melltartómat nem találtam.
-Csak nem ezt keresed?-emelte fel az ágyból fekve a melltartómat.
-De, pont az. Úgyhogy kérem.-emeltem fel a kezemet felé, hátha oda adja.
-Ha kell akkor vedd el.-lobálta előttem a melltartómat. Kicsit sem volt ciki helyzet, nézni a férfi kezében a piros melltartót.
Már hajoltam oda a férfi elé az ágyban,hogy elvegyem tőle. Ő gyorsabb volt nálam és megfogta a derekamat húzott le magához.
-Hé, ez nem ér.-támaszkodtam felette. Ő csak vigyorogva nézett rám. Rajta is csak a takaró volt ahogyan rajtam is.
-Nem mondtam hogy oda adom.-éreztem meg za egyik kezét a combomon, amit a takaró nem fedett , és elkezdte simogatni. Ráültem a csípője és úgy néztem le rá.
-Mit szeretnél Verstappen? -támaszkodtam meg a mellkasán.
-Tudod te az jól. -kezdte el a hátamat simogatni.
-Nem volt elég éjjel?-hajoltam oda a füléhez és kis puszit nyomtam alá.
-Ha így folytatod, egész nap itt leszünk.
-Kizárt. Neked ma a pályán kell lenned. Ahogyan nekem is. Úgyhogy szedd össze magad.-ültem vissza fel.
-Úgy nehéz lesz ,hogy te rajtam ülsz.-ez volt az a pillanat, amikor gyorsan felkaptam a fehérneműmet mellőle és már szálltam is le róla.
-Hé, ez csalás.-szólt rám hangosan még mindig az ágyból.
-Nem az. Csak te nem figyeltél, így gyorsabb voltam.-néztem még utoljára vissza rá ,és elvonultam a fürdőszobába.

-Szia, nem zavarok?-mentem oda Christianhoz, mert már a pályán voltam.
-Te soha. Merre jártál eddig?- úgy volt hogy reggel vele jövök ki, de hát történt egy két dolog az este.
-Volt egy kis dolgom. De már itt vagyok. Geri merre van? -hiába néztem körbe nem láttam sehol sem.
-Ő még a szállodában van. Majd később jön csak, de nem szabadulsz tőle ma este. Tegnap későn ért ide, nem akartunk már este zavarni, így még kicsit pihen. Korán van még.- az óra fél 10 mutatott, de majd csak kb 1 óra múlva fog kezdődni az szabadedzés.
-Jól teszi. Még úgy is van időnk bőven. Te is csatlakozol majd az este?
-Csak egy kis időre. Csajos estét akar. Csoda hogy ennyit megengedett.-mindig is szerettem Gerit. Vele mindent megtudtam beszélni, ugyan úgy mint anyával.
-Már várom. Hogy érezd, milyen lesz a hétvége?-Néztem rá, hiszen elég szoros a bajnokság állása.
-Szoros lesz. Hamiltonnal nem fogja könnyen adni az első helyet. De Maxot sem kell félteni. -nagyon bízik a holland pilótájában. Vele újra világbajnok lehet a Red bull. Akár ebben az évben is.
-Hát reméljük a legjobbakat. Elég jó a kocsi, úgyhogy márcsak egy jó sofőr kell hozzá.-válaszolni nem volt ideje ,mert egy hang megszólalt a hátam mögött.
-Még szerencse ,hogy én jó vagyok. Vagy esetleg másra gondoltál?-állt meg melletem és csak nézett rám.
-Még nem lehet tudni, hogy ki nyeri majd meg a versenyt. Van még vissza egy pár verseny. -néztem fel a férfira.
-Vagy Hamilton vagy én. De nem adom oda olyan könnyen neki a címet. Még vissza van 4 verseny. -láttam az elszántságot a szemében. Tudom hogy keményen fog küdeni.
-Nem is fogjuk hagyni. Mindent megteszünk, hogy ebben a szezonban új bajnok legyen. De nekem mennem kell megbeszélésre. Nézhetem Totonak a hülye képét.-nem igazán jönnek ki jól ,a Mercedes csapatfönőkével. Ezt az egész paddock tudja.
-Lehetőleg a kamerák előtt kicsit fogd vissza magad. Ne ess neki újra.-szóltam rá még mielőtt elment.
-Nem ígérem meg. De megpróbálom.

Gyűlöletből Valami Más (M.V.)Where stories live. Discover now