15.fejezet

1.3K 36 0
                                    

Elég nagy port kavart a világban a bajnokság. Sokan nem akarják elfogadni, hogy Max nyerte meg. Mindig valami új kifogást kitalálnak. Lewis is gratulált neki, és ő sem igazán tartja igazságosnak ami most történik.
Ha ez még nem lenne elég, a kettőnk kapcsolata is még ott van. Nagyon sokan megosztották a közösségi oldalakon, amikor Max odajött hozzám.
Mi még nem hoztuk a világ tudtára.
De lassan már muszáj lesz.
-Max, gyere már ide.-kiáltottam oda a férfinak, aki még mindig a kanapén ült. Nála vagyunk, így szükségem van a segítségére, hogy levegye a mérleget a legfelső polcról. Akár hogyan is akarom elérni nem megy.
-Mi történt? -na végre hogy ide ért.
-Levennéd nekem kérlek a mérleget? Nem érem el.
-Persze törpe. Na menj arébb.-persze neki nem kellett megerőltetnie magát, mint nekem.
-Köszi. Azért segíthetnél ám.-szóltam neki oda, még mielőtt vissza ment volna a nappaliba.
-Mégis miben? Én nem tudok sütni.
-De talán a mérleget tudod használni. Na itt van, mérd ki légyszíves a cukrot.
-Ugye tudod, hogy azért mert segítek jössz nekem eggyel.
-Ugyan miért is? Én mondtam hogy menjünk étterembe, de te nem akartál. És megígérted hogy segítesz ,úgyhogy majd játszol később.-adtam neki oda a cukrot ,hogy végre csináljon is valamit.
-Később nem fogok tudni, mert akkor már itt lesznek a nagybáttyádék.
-Max, kérlek. Minnél előbb megcsinálod amit mondok, annál előbb vissza mehetsz majd a játékodhoz drágám.-nehezen ugyan de neki állt.
-Azért ehhez ne szókj hozzá. Én nem fogok itt sütögetni, az nem az én világom.
-Nem is kell. Csak most segíts. A te ötleted volt, nem az enyém.
-Már bánom hogy felajánlottam. -dünnyögve, de neki állt segíteni.

-Ezt te csináltad?Nem gondoltam volna hogy sütni is tudsz.
-Hát pedig képzeld én csináltam, vagyis inkább mi.-néztem Maxra, aki keveset de segített benne.
-Nagyon ügyesek vagytok. Minden nagyon finom volt. Ennyire jártas vagy a konyhában?-Kérdezett rá Geri. Együtt ebédeltünk mind a négyen Maxnál, hiszen van mit megbeszélnünk. Kényelmesebb így mint egy étteremben, ebben igaza volt a holland férfinak.
Látogatóba jöttek, nem maradnak sokáig.
-Sajnos muszáj volt megtanulnom. Ha akartam ha nem. Éhen halni nem szerettem volna, így muszáj volt megtanulnom. -ültem le már én is az asztalhoz.
-Ez nagyon finom lett. Szinte ezer éve nem ettem ilyet. Mindig anyád csinálta ezt, amikor valami ünnep volt.-szinte csak úgy tömte magába Christian a süteményt.
-Azért ne fulladj meg drágám.-szólt rá Geri a férjére.
-Kóstold meg. Ugyan olyan íze van. Hidd el.- biztatta a feleségét.
-Tényleg ugyan olyan. Nagyon finom lett.
-Köszönöm. Anyu receptje. Megpróbálom úgy csinálni mint ő, de nem mindig sikerül.
-Na akkor ideje lenne beszélnünk nem? -Tette le a villáját Christian és nézett ránk.
-Úgy is tudod már hogy mi a helyzet. Erről nagyon beszélnünk nem kell. -szólt közbe Max is.
-Hé, ne már.-suttogtam neki oda.
-Nem kellene ,ha tudtam volna róla. Elég váratlanul ért a bajnokságon. De ne értsetek félre, örülök nektek.
-Köszönjük. Sajnáljuk hogy nem mondtuk  el. De megróbáltuk titokban tartani.
-Hát nem igazán jött össze.-nézett ránk Geri mosolyogva.
-Hát nem. De nem is baj hogy kiderült. Úgy sem fogjuk kiteregerni a magánéletünket. Senkire sem tartozik, főleg nem a sajtóra.-Max mindig is tartózkodott attól ,hogy bárki is belelásson a magánéletébe. Próbál nyugodt életet élni,már amennyire ő tud.
-Nagyon is jól teszed. Tudod hogy ebben mindig is támogattalak. De előbb utóbb majd beszélnetek kell róla.
-Ebben igaza van Christiannak. Inkább ti beszéljetek róla, mint a sajtó kezdjen el mindenféle hülyeséget összehordani.- sajnos Gerinek már van tapasztalata a rossz sajtó iránt.
-Ebben igazatok van nektek is. De, előbb talán elég lesz az is majd ,ha a közösségi oldalakra rakunk ki valamit.-vetettem fel az ötletet.
-Valamit muszáj lesz majd csinálnotok. Ez olyan mint a sebtapasz. Gyorsan letéped nem fáj annyira. Legyetek rajta túl ,és utánna már nem kell vele foglalkozni.- lehet Gerinek igaza van. Minnél előbb túl kellene rajta esni.
-Mindegy ez a ti dolgotok. Mi támogatunk titeket. Legyen bármi is a döntés.-tudom hogy Christian mindenben melletünk fog állni.

Gyűlöletből Valami Más (M.V.)Where stories live. Discover now