Kauhukaksoset J & J

874 11 0
                                    

Aleksi pov

Olimme lähteneet omalla porukalla jätkien kesken pienellä lomalle Nikon porukoiden mökille, olimme olleet kohteessa jo muutaman tunnin. Hiljalleen tunnelma alkoi rentoutua ja se alkoi näkyä ja kuulua.

Istuin laiturilla ja nautin olosta, aurinko paistoi lähes pilvettömältä taivaalta. Kohta takaani alkoi kuulua jalkojen töminä, laituri alkoi heilua. Kohta ohitse viiletti Joel, perässään Joonas.

"HOKKA PERKELE, SÄ MEINASIT POLTTAA MUT!", Joonas huusi.

"Sori, ei ollu tarkotus!" Joel vuorostaan huusi.

"MÄ NIIN KOSTAN TÄN!" Joonas jatkoi.

Pian kuului loiskahdus ja Joel oli kadonnut järveen, pian kuului toinen molskahdus ja Joonas oli myös järvessä.

"Mitä hittoo oikein tapahtu?" Kuulin takaani, se oli Olli.

"Älä multa kysy, yhtä pihalla mä oon ku sä.." vastasin

Pian loputkin porukasta seisoi laiturilla koittaen olla hajoamatta yhtään enempää.

"Joel vissii päätti vähä leikkiä sytkärillä, liian lähellä Porkon hiuksia ja se sit vähä leimahti" Tommi nauroi.

"Ei oo todellista..", naurahdin

"Empä yllättyny kun kyse meijän kauhukaksosista..", Niko nauroi

"Noni lapset pois järvestä..", Tommi huusi.

"Mutku..", Joonas aloitti

"Eikun nyt, on lapsien päiväuni aika..", Tommi jatkoi.

"Tommi jumalauta!" Kuului Joelin huuto.

Tommi hajosi välittömästi tuon sanottuaan ja me muut perässä, myös Joel ja Joonas järvestä, uiden kohti laituria.

Pian Joel ja Joonas olivatkin kuivalla maalla ja sopineet "pienen" riitansa.

Timeskip n. 2 tuntia

Ilta oli pimentynyt mukavasti istuin mökin kuistilla riippumatossa ja katselin järvelle. Pian kuulin askeleet ja joku istui viereiselle tuolille.

"Onhan ollu villi päivä..", ääni kuului Joelille.

"Ehkä turhankin villi..", naurahdin.

"Mitä te juoruatte täällä?" Niko kysyi ulos tullessaan.

"Kunhan jauhetaan paskaa.." Joel sanoi

"Tulkaa kohta syömään, Olli väsäs ruokaa.." Niko jatkoi.

Siirtyimme Joelin kanssa sisälle, oikun tuoksui hyvälle tuo Ollin tekemä ruoka ja siltä sen myös näytti. Kun olimme syöneet siirryimme yläkertaan makuutiloihin kellon ollessa melkein kolme yöllä. Huoneita oli enemmän kuin olisi tarvetta, olihan mökki melkoinen kartano. Olisimme voineet nukkua kukin omillamme, mutta silti päädyimme samaan huoneseen nukkumaan, niinkuin rundilla yleensä.

Tässä huoneessa oli 6 jykevää kerrossänkyä, Olli ja Tommi makoilivat yhdessä, Olli ylhäällä ja Tommi alhaalla. Minä ja Niko olimme yhdessä, minä ylhäällä ja Niko alhaalla kauhukaksoset yhdessä, Joel alhaalla ja Joonas ylhäällä tai niin Joonas luuli.

"Ai saakeli mun perse!" Joonas manasi lattialla hiukan pöllähtäneen näköisenä.

"Joonas, ei siellä lattialla oo kovin kiva nukkua..", Olli nauroi

"Haista Matela paska..", Joonas parahti ja näytti keskaria.

"Pitääks prinsessa tulla nostaa sänkyynsä?" Tommi vinoili.

"Tää ei oo enää kivaa!" Joonas kitisi kuin 5 vuotias.

Joel nauroi kippurassa lattialla ja sai happaman katseen Joonakselta.

"Mä luulin et se ois ollu Ale joka ois koheltanu..", Joel jatkoi lattialla edelleen nauraen.

"HEIIIII!" Huusin ja katsoin Joelia muka vihaisesti.

"Joel, peru sanas tai löydät ittes ulkoo nukkumasta!" Olli tuntui sanovan vitsillä.

"Sori pikkumies, kunhan vitsillä heitin.." Joel sanoi lopulta

Kului hetki kun Joonas oli päässyt yläsänkyyn lojumaan ja lopulta nauraa räkätimme millon millekkin heitolle.

En tiedä kuinka paljon kello oli, väsymys alkoi painaa ja huone hiljeni, välillä kuului naurua pian sekin loppui ja oli hiljaista, pian kuului erilaista tuhina ja kuorsausta ympäri huonetta.

Luomeni tuntuivat raskaltaa, väsymys alkoi tehdä voittoaan ja nukahdin lopulta syvään uneen, mistä näin unta onki sitten jo eri tarina..

×× ×× ×× ×× ×× ×× ××

Tää oli nyt sit Aleksin näkökulmasta kerrottu, ja tää näytti kivemmalta mun päässä kaikkine sekoiluineen :D

Älkää välittäkö jos toi savon murre pikkase puskee välillä läpi aika vahvasti, koitan pitää sen kurissa, katotaan miten käy :D

Tää on sit eka kirjotus tooooodella pitkään aikaan, taidot vähä ruosteessa tästä johtuen, älkää heti sit kivittäkö!

Ja tosiaan, tuolla saatta olla läjä kirjoitusvirheitä, en koskaa oikein keskittyny äikän tunneilla, että hupsista :D

580 sanaa, ylitin mun asettaman rajan, jee! ;D

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now