Joel pov
Tää oli taas yks niitä päiviä kun en syönyt tai nukkunut, halusin kadota vähin äänin jonnekkin kauas.
Joku hullu idea oli tullut mulla oli oman puhelimen ja numeron lisäks prepaid ja toinen numero näitä tilanteita ajatellen. Olin sulkenut mun oman puhelimen ja nyt oli tää toinen auki. Tiesin tän aiheuttavan melkoisen kaaoksen bändin ja crewin kesken kun kukaan ei saanut kiinni.
Olin päättänyt että ihan hetkeks jätän Hesan pölyt taakseni ja häivyn maisemista, tiesin että jätkät varmasti käy stekkaa mun kämpän. Ihme jos eivät katoamisilmoitusta tee.
Mulla oli laukku pakattu kaikkine tärkeine juttuineen läppäriä myöten. Nyt mä varovasti astuin rappuun ja suljin oven. Tällä kertaa kävelin portaat, koska melkein varmasti joku jätkistä tulisi hississä vastaan koska meillä oli treenit.
Suunnistin mun autolle ja heitin laukun takapenkille ja istuin kuskin paikalle ja käynnistin. Mun oli pakko ajaa treeniksen kautta ja kattoo ketkä oli jo paikalla.
Aleksi ajoi juuri pihaan Nikon auton viereen, tuon vieressä oli Ollin ja Tommin autot. Joonas oli varmaan taas pumminut Nikolta kyydin. Toivottavasti Allu ei nähny mua, tai jos näki ei ala ihmetellä enempää.
Painoin kaasua ehkä hieman liian lujaa koska Aleksi kääntyi katsomaan ja nosti kätensä moikan merkiksi. En jaksanut välittää ja ajoin pois.
Ajoin kohti motaria pois Hesasta, olin varannut hotellin noin vartin ajon päästä. Radio soi hiljaa taustalla, mun pää todellakin kävi ylikierroksilla, halusin vaan lojumaan sänkyyn lämpimän peiton alle.
Kun vihdoin pääsin hotelliin ja mun huoneeseen mä vaan kaaduin sängylle ja kaivoin kakkos puhelimen, siihen olin asentanut Ign, Tiktokin ja pari muuta tärkeetä. Enhän mä edes voinu harkita pitäväni omaa auki jos halusin olla rauhassa.
Huomasin että Aleksi oli laittanut ig viestin, jotenkin se ei nyt vaan hukkunut noiden muiden joukkoon.
○Alexmattson:
"Mihi vittuu äijä säntäs? Äläkä sano ettet nähny mua!"
○joelhokka:
"Pois, mun pää leviää! Älä pliis sano muille!"
○Alexmattson:
"Joel, kaikki okei?"No nyt mä mokasin, ei mun pitäny kenenkään kaa jutella pariin päivää ja nyt chattasin Allun kanssa, hitto
○Alexmattson:
"Miks sun luuri on kiinni, eikä suhun saa yhteyttä?"
"Joel? Missä sä oot? Et ainakaan tulossa treeneihin.."
○joelhokka:
"Sori mun pitää mennä, älä pliis kerro jätkille.."
○Alexmattson:
"Joel nyt vittu! Missä sä oot? :oMun oli pakko lopettaa tää tai joku kaivoi jostain mun sijainnin. Tosin Joonas meidän etsivä löytäisi kyllä mut alle vuorokadessa jos se niin halusi. Mä vaan kuvittelin mikä hulina treeniksellä oli tän kaiken takia.
Voisin vetää pienet kännit tässä odotellessa ja purkaa pahaa oloa, avasin baarikaapin ja nappasin pienen pullon ja kiskaisin alas ykkösellä.
Pienen hetken mua kiinnosti, siis todella pienen hetken kuka jätkistä pommitti mua igssä, tätä numeroa ne ei tienneet. Avasin huvikseen ign ja huomasin Joonaksen viestin, tämäkään ei ollut hukkunut viesteihin.
○joonasbc:
"Hokka avaa sun puhelin jos näät tän!"
○joelhokka:
"Älä yritä, en avaa!"
○joonasbc:
"Vittu Joel, oikeesti! Haluun tietää missä äijä menee ja missä kunnossa!
○joelhokka:
"Hiprakassa ja kohta kännissä! Riittikö?
○joonasbc:
"Avaa pliis sun puhelin, oo kiltti!
○joelhokka:
"Fine! Onko nyt hyvä?
○joonasbc:
"Kiitti, saat olla ens yön rauhassa, mut me tullaan porukalla hakee sut takas Hesaan
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
Fiksi PenggemarPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...