Kyllä mä pärjään

263 8 0
                                    

Pohjautuu löyhästi tarinaan: Yksin </3 , kannattaa lukea se jos ei vielä ole. Mutta tw siihen jos yhtään tälläset jutut ahistaa tai tuntuu pahalle, niin pysyt sillon vaan tässä!

♤ ♡ ◇ ♧

Aleksi on voinut pidempään lääkkeiden ansiosta hyvin, mutta pian jokin yllättävä saa kaiken hetkeksi raiteiltaan, kuka ottaa tällä kertaa kopin, ennen kun ollaan samassa tilanteessa kuin viimeksi?

Tää ei tarttee tw merkkejä, en päästä tätä niin pitkälle, mutta sivulauseessa voi olla joku maininta kuitenkin mm. viiltely ja itsetuhoisuus.

×× ×× ×× ×× ×× ×× ××

Aleksi pov

Istuin treeniksellä ja koitin säätää jotakin koneella. Olin ajatuksissani enkä kuullut kun ovi kävi. Säikähdin kunnolla kun joku tarrasi mua olkapäihin ja nosti kuulokkeet pois.

"Hui saatana!" huusin
"Ahahaha, herätys!" Joonas jumalauta!
"Oliko pakko?" käännyin ja annoin vihaisen ilmeen
"Uuu, nyt se suuttu!" Joonas nauroi

Pian muutkin alkoivat saapua treenikselle. Jatkoin jälleen säätöä, jotenkin oli huono olo. Olin kyllä syönyt, mutta silti.

"Jonttu älä kiusaa Allua!" Olli täräytti, kuulin tuon kuulokkeiden läpi, toinen oli poissa paikaltaan että vähän kuulin mitä tapahtuu ympärillä.
"Kuka kiusaa ja ketä?" Niko kysyi
"Jonttu kiusaa Allua.." Tommi jatkoi
"Joonas, tiesitkö että on hyvin epäkohteliasta häiritä toista, kun se tekee jotain tärkeetä.." Joel heitti
"Hokka hiljaa!" Joonas täräytti ja irvisti

Huono olo tuntui riivaavaan, laskin kuulokkeet pöydälle ja nousin ylös ja suunnistin vessaan. Sulkeuduin toiseen vessakoppiin ja istuin alas kannen päälle. Pian ovi kävi, sain seuraa.

"Sori Allu, ei ollu tarkotus.." Joonas tuntui sanovan. Olin hiljaa kunnes äkkiä mun oli pakko nousta ja halata pönttöä, tavaraa tuli melkoisella vauhdilla.
"Allu, kaikki okei?" Joonas jatkoi
"Hmm.." sanoin hiljaa
"Toi ei nyt kuulostanu yhtään hyvältä.." Joonas sanoi

Pian kuulin kun ovi kävi, ilmeisesti Joonas lähti takaisin muiden seuraan. Kauan ei kulunut kun ovi kävi uudestaan, kukahan tällä kertaa?

"Aleksi, kaikki okei? Joonas tuli vähä huolestuneena hakee mut tänne.." Ai se haki Tommin, kiva. Ehkä sen kanssa voisi muutaman sanan vaihtaa.
"Joo, vähä huono olo vaa, tuli ihan puskista.." sanoin
"Oot syöny ja juonu?" Tommi jatkoi
"Joo, miksen ois?" sanoin hiljaa
"Oli pakko kysyy, tuu pois sieltä, vien sut himaan nukkuu jos toi onki joku mahatauti, ei sit koko lössi oo kipeenä.." Tommi sanoi

Nousin lattialta ja vedin pöntön, avasin lukon ja tulin kopista. Tommi katsoi vähän kysyvästi, mutta oli hiljaa. Kävelin Tommin perässä hakemaan mun tavarat ja hävisin todella nopeasti kaikkien näköpiiristä.

"Allu ei voi hyvin, käyn heittää sen kotiin.." kuulin Tommin sanovan. Tästä hetki niin makasin kotona makkarissa lämpimän peiton alla ja vaan olin. Tommi oli sanonut jos tartteen mitä vaan niin voin soittaa tai laittaa viestiä.

Huono olo oli mennyt menojaan, ekaa kertaa pitkään aikaan mulla oli outo olo, jotenkin ahdistava ja heikko. Jotenkin sellanen mikä oli ollut sillon aikaa sitten. Oliko mun lääkkeet pettämässä, mistä tää olo tuli? Miks just ny, kun kaikki alkoi sujua.

Ei mennyt monta päivää kun jäin taas ajatuksieni vangiksi kotiin, osa noista äänistä oli palannut, olin todella väsynyt ja jättäydyin pois treenikseltä omiin oloihin. Tällä kertaa jaksoin vastata viesteihin, mutta en puheluihin.

Uunot ja crew:

Joonas: Onks Allulla kaikki ok, se taas hävis niinku viimeks :(
Niko: Sä tarkotat sitä?
Joel: Eikai nyt sentään?
Olli: Tota, mul kävi sama mielessä :(
Aleksi: Luulitte väärin, mä oon vähä kipiä, ni täs nukkunu ja puhelin kiiinni
Tommi: Ootsä ihan varma? Kaikki meistä muistaa miten viimeks kävi ja miten kaikki alko
Aleksi: ...
Niko: Pitääks tulla käymään?
Aleksi: Voi ny isänkissankoiranveljensiskonkaimankissa!
Joonas: Okeiokei, rauhotu! Ei tulla, ellet häviä taas jonnekki
Olli: Seurataan ja katotaan mihin tää kehittyy

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now