Niko pov
"Heittäkää hiljaa arkulle multaa, siellä on ystävä, siellä on kultaa, nuku rauhassa ystävä, meille tulee ikävä sua.." luin kukkavihkon tekstin lopulta hajosin ja aloin itkeä.
Palasin tuohon päivään useasti, olin menettänyt todella rakkaan ja läheisen ystävän puoli vuotta sitten syövälle.
Kikka, tai Kiki joksi kaikki häntä aina kutsui oli ihana ihminen, rakastava ja hyvä ystävä. Olimme tunteneet vuosia ja me oltiin paita ja peppu, toisin sanoen erottamattomat. Kikille pystyi aina soittamaan oli kello kuinka paljon tahansa. Välillä juteltiin koko yö ja naurettiin millon millekkin tyhmälle
Palataan ajassa taaksepäin noin vuosi kun Kiki alkoi oireilla ja miten nopeasti kaikki oli ohitse.
"Nikoo, veit sä mun sukat?" kuului iloinen huuto
"En, kuih? Kysy Ollilta!" huusin takaisin
"Olli, veit sä mun sukat?" Kiki huusi
"Kysy Joonakselta, mä en tunnusta mitään!" Kuului takaisin
"PORKO!" Kiki jatkoi
"Työnnä ne sukkas muualle, miks kaikki aina syyttää mua?" kuului Joonaksen turahdusOlimme lähteneet pienelle reissulle jätkien ja Kikin kanssa jonnekkin landelle keskelle ei mitään. Ihan vaan pitämään hauskaa ja vetämään henkeä.
"Kuka lähtee soutelee järvelle?" kuului Tommin ääni
"Vois lähtee.." Joel vastasi, niin kaksikko lähti alas rantaan ja järvelle."Onks kaikki ok Kiki?" kysyin kun huomasin että tuo oli kaatua tullessaan kuistille jossa olin istunut jo hetken. Olli ja Aleksi grillasivat alemmalla tasanteella ja Joonas, se lojui riippumatossa ja veti sikeitä sukkaepisodin jäljiltä.
"Huippas vaa pikkasen, ku nousin liian nopeesti ylös.." Kiki sanoi
"Pitääks täs huolestua, oot muutenki ollu vähä outo.." kysyin
"Ei mul mikää oo, nukkunu vaihteeks vähän huonosti.." Kiki vastasi
"Okei, mut sä kerrot jos ois jotakin?" kysyin
"Tottakai.." Kiki vastasiVoi kumpa oltas tiedetty tuollon että tämä jäin Kikin viimeseksi kesäksi, viimeiseksi yhteiseksi reissuksi tällä porukalla. Pian meitä olisi yksi vähemmän sekoittamassa pakkaa.
Kiki pov
Oli ihanaa viettää kesää parhaiden ystävien kanssa ja vetää lonkaa pari päivää, ennen kuin pitäisi palata arkeen. Olin tuntenut Nikon pienestä asti, meillä oli erityinen side. Joskus oltiin yritetty seurustella, mutta se ei ollut ihan sitä me haluttiin. Päädyttiin lopulta siihe että ollaan vaan ystäviä. Näin tää toimi parhaiten, välillä toki me käyttäydyttiin kun vanha pariskunta, mikäs siinä hauskaa kuitenkin oli aina, puolin ja toisin.
Ehkä noin kuukausi takaperin mun kroppa oli alkanut oireilla vähän kummalisesti, saatoin herätä jäätävään päänsärkyyn tai huonoon oloon, olin välillä niin väsynyt etten päässyt sängystä ylös. Onneksi tällä reissulla ei ainakaan vielä ollut tälläistä, ainoa oli tää huimaus.
Niko pov
"Syömään!" Kuului Aleksin huuto, varmaan niin lujaa että myös Joel ja Tommi kuulivat järvellä, tosin ne oli jo tulossa rantaan päin.
"Ihanaa, ruokaa.." Joonas huusi ja kapusi pois riippumatosta ja löntysti grillipaikalle.Pian söimme kaikki hyvällä ruokahalulla, tosin huomasin että Kiki vaan pyöritteli haarukkaa ruuassaan. Olin kuitenkin hiljaa, kysyisin asiasta myöhemmin.
Timeskip, n. 2 tuntia
Ilta oli ruvennut pimentymään. Sauna oli juuri laitettu lämpiämään, Joonas oli jälleen vallanut riippumaton ja lojui siinä. Olli, Aleksi, Tommi ja Joel pelasivat sisällä Aliasta ennen saunaa. Itse istuin rappusilla ja kuuntelin kuikan huutoa sumuisella järvellä. Kiki istui mun vieressä ja sen pää lepäsi mun olkapäällä.
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...