Känniääliöt + lastenvahti

233 8 1
                                    

Tommi pov

Olimme lähteneet viihteelle jätkien kanssa, osa oli jo huomattavassa humalassa kun taas toiset vasta pienessä hiprakassa.

"JUO! JUO!" Kuului Nikon humalainen örinä.

Joonas oli käynnyt hakemassa shotti lautasen ja nyt yhdessä Nikon kanssa he kannustivat Joelin vetämään shotteja alas. Tuo kolmikko oli todella hyvässä nosteessa, aamulla saattoi olla kiva olo.

Olli puolestaan jutteli Aleksin kanssa jotain tärkeää, molemmat olivat pienessä hiprakassa, Olli ehkä hieman tukevammassa kuin Aleksi. Itsekkin olin muutaman lonkeron juonut, mutta se sai jäädä siihen, jonkun piti illan päätteeksi huolehtia nämä känniääliöt turvallisesti nukkumaan päänsä selväksi.

Jotenkin näiden iltojen päätteksi meillä oli tapana päätyä treenikselle krapulapäiviä viettämään, osa suorastaan halasi wc-pönttöä kilpaa, toiset vaan nukkui pois pahaa oloa.

"Mithäs shitte kekshittäs?" Olli kysyi sammaltaen.

"LISÄÄ VIINAA!" Joel huusi vastaukseksi

"Kanathetaan.." Joonas vastasi kieli solmussa.

Timeskip, kohti treenistä

"Sit alkas varmaan riittä jo, kohti treenistä apinat! Huikkasin naurahtaen.

"Ei vielää, emmä haluu lähtee!" Joonas kitisi tukevassa humalassa.

Pian Joel ja Joonas olivat ihan sammumispisteessä, Nikolla oli vielä tilkka olutta lasin pohjalla, Aleksi ja Olli, no Olli oli sammunut Aleksin syliin. Aleksi oli melko selvä, joten siltä sai vähä apuja näiden toopejen kanssa.

"Ja sitte mennään..", sanoin kun kaikki oli lopulta saatu autoon, kuului lopulta vain kuorsausta ja örinää matkalla treenikselle. Koska tiesin mitä oli tulossa, olin aikaisemmin päivällä käynyt laittamassa paikat siihen kuntoon, että olisi hyvä sammua turvalliseen paikkaan. Pari ylimäärästä ämpäriä, muutama patja lattialla ja ne tärkeimmät eli särkylääkkeet.

"Kuka eka?" Aleksi kysyi.

"Jos nää kauhukaksoset eka, sit Olli ja vikana Niko.." turahdin

Kului joku puoli tuntia kun kaikki oli saatu treenikselle ja "nukkumaan". Niko nukkui sohvalla ja kuorsasi, Olli makasi lattialla sohvan vieressä myös kuorsaten, Joel ja Joonas makasivat melkein sylitysten lähellä vessaa, tietäen että niillä kahdella tulisi kiire sinne aamulla.

"Vois nukkuu hetken, ennen kun aamukaaos alkaa.." Aleksi sanoi ja haukotteli.

"Jep, kannatetaan.." vastasin ja haukottelin.

Timeskip, aamulla

"Vittu, en juo enää ikinä.." kuului hiljainen turahdus läheltä vessoja, ilmeisesti Joonas oli herännyt

"Huomenta.." sanoin Joonakselle.

"Aa, mun pää hajoo iha just..", vuorostaan Olli turahti, ilmeisesti se oli just herännyt.

"Noni ja sit lentää laatta! Alta pois!" Niko huusi ja rymisteli vauhdilla vessaan. Pian Niko saikin seuraa Ollista joka myös juoksi vauhdilla vessaan. Onnea on treeniksen kaksi vessaa.

"Mite meni niinku omasta mielestä?" Aleksi nauraa räkätti.

"Vittu Ale turpas kiinni ny!" Kuului Joelin epämääräinen mölinä.

"Oliks täs puljus yhtään särkylääkettä?" Joonas tuntui kysyvän.

"Mä oon varautunu kaikkeen, joten löytyy keittiöstä, hetki pieni.." sanoin ja kävin keittiöstä särkylääkkeet, vesikannun ja laseja.

Pian huonovointinen kaksikko Niko ja Olli tulivat vessasta, Olli kuitenkin teki näyttävän u-käännöksen ja palasi halaamaan pönttöä. Niko hoiperteli sohvalle ja nappasi pöydältä särkylääkkeen ja lasin vettä.

Nyt oli Joonaksen vuoro halailla pönttöä, sillä se nousi ylös kädet suullansa ja juoksi vessaan. Joel makasi kuolleen näköisenä lattialla siinä mistä Joonas oli hetkeä aiemmin lähtenyt vauhdilla.

"Oli sit vissii kivaa kaikilla?" Koitin sanoa normaalisti.

"Tommi jos sul ei oo mitää järkevää sanomista, nii turpa rullalle pliis, pää leviää iha just!" Joel örisi jälleen jotakin.

"Noni, sitku kaikki on halaillu tarpeeks ja pääsee ylös, tos on särkylääkettä kuka niitä tarttee.." Aleksi sanoi.

Aleksikin näytti hieman huonovointiselta, mutta sinnitteli olonsa kanssa. Tässä vaiheessa Ollikin oli selvinnyt takaisin makaamaan siihen mistä oli jokin aika sitte noussut kiireellä.

Että tälläinen ilta/yö tällä kertaa. Tämmöstähän taa aina, parilla karkaa mopo ja sit aamulla kärsitään oloista. Jos nyt ei ihan heti uudestaan, tai jos niin ainakin silleen et mä voisin nollata edes vähän, ei mitään kaatokänniä, mut sellanen kevyt hiprakka.

×× ×× ×× ×× ×× ××

Noniin, siinä joku tollanen sähellys :D

Tää nyt sit Tommin näkökulmasta :D

Mä hajoilen mun omille kirjotuksille melkosen lujaa, edelleen nää näyttää hauskemmilta ja kahjoilta mun päässä, onneks kukaan ei nää sinne :D

610 sanaa kasassa, joten hyvä mennä eteenpäin :D

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora