Älä huuda mulle! (Olli x Aleksi)

282 11 0
                                    

Mä pyydän jo nyt anteeks tätä! Musta ei oo tälläseen näiden kahden höpönassun kohdalla, mun sydän tulee särkyy tätä kirjoittaessa, mä en kykene tälläseen! Mut kerran tää idea jostain tuli, niin kokeillaan </3 :(

Aleksi:

Mä kattelin kun Olli ryypiskeli olohuoneessa, ekaa kertaa hetkeen mulla oli turvaton olo mun omassa kodissa ja Ollin seurassa. En tiedä mitä oli tapahtunut, mutta selvästi jotain koska tahti oli melkoinen.

Meillä oli onneksi vähän pidemmät vapaat, joten Olli sai purkaa oloaan. Olin jättänyt bändi ryhmässä kertomatta meneillään olevasta tilanteesta, toki Joonas heti huolestui, mutta väitin kaiken olevan hyvin.

"Olli, mä lähen käymää kaupassa, haluutko jotakin?" kysyin varovasti
"Nääh, mulla on kaikki tarvittava.." tuo örisi
"Okei, mä tuun kohta takas.." sanoin

"Alluu?" kuului Ollin huuto just kun olin lähdössä
"Kerro.." sanoin
"Miks sä oot mun kaa?" tuo höpötti
"Koska sä oot mulle tärkee ja rakastan sua.." vastasin
"Vitut, et sä tämmöstä pellee haluu katella.." Olli jatkoi
"Sä oot kännissä, puhutaan huomenna, mä käyn nyt siellä kaupassa.." sanoin

Olli oli ihan sammumispisteessä, tiesin että se nukkuisi sohvalla kun pääsisin takaisin. Tuntia myöhemmin olin kotona ja kuten arvasin Olli oli sammunut. Purin nopeasti kauppakassit ja siirryin olkkariin, tarkistin että Ollin asento oli hyvä ettei sen niskat kärsi aamulla tai kun se tuosta joskus herää oloineen.

Timeskip 30 min

Mä en tiiä mitä just oli tapahtunut, mutta Olli oli suuttunut jostakin turhasta ja pian meillä oli ihan kunnon tappelu. Olli huusi ihan kunnolla, jouduin pieneen panikkiin ja juoksin ulos meidän kodista. Mulla oli ollut jo pari päivää reppu valmiina jos jotain tapahtuisi, niin pääsisin nopeasti pois. Viimeinen minkä nappasin oli mun läppäri ja sen laturi.

Nyt olin ulkona pimenevässä illassa, vailla yösiaa. Moilasille en ollu menossa, koska siellä ei saanut nukkua yöllisen kivan takia, Tommi tai Joel, kyllä jompikumpi mut majottaa pariks yöks. Lopulta päädyin Tommiin, se piti Ollin kurissa jos se sille päälle sattui.

Kävelin kohti tuttua kerrostaloa ja painoin summeria, pian summeri pärähti merkiksi että ulko-ovi auki. Kävelin hissin luokse ja painoin nappia, hissi hytkähti liikkeelle. Hetken päästä olin Tommin oven takana. Soitin ovikelloa ja Tommi avasi oven, hieman ehkä kysyvänä

"Allu, mitä sä täällä tähän aikaan teet?" tuo kysyi
"Päästä mut vaa sisään.." sanoin itku kurkussa

Pian istuin Tommin olohuoneessa ja koitin pidätellä kyyneleitä

"Allu, mikä on?" tuo kysyi
"Me-me-me riideltiin Ollin kanssa.." sanoin ja purskahdin itkuun
"Voi Allu, tuus nallen haliin.." Tommi sanoi ja otti mut haliin.

Siinä mä istuin Tommin halissa ja itkin, siis todella lujaa. Kului pitkään ennen kuin olin rauhottunut ja pystyin kertomaan mitä oli tapahtunut. Jossain vaiheessa väsymys otti voiton ja nukahdin sohvalle.

Olli:

Heräsin aamulla todella mojovaan päänsärkyyn, niinkuin monesti jo tällä viikolla, olin ehkä vähän huonoilla teillä, ilman kunnon syytä.

"Allu, rakas ootsä kotona?" huhuilin vailla vastausta.

Aleksi ei tuntunut olevan kotona, mulla oli todella hämärä muistikuva että olin tehnyt jotain, mitä ei olisi pitänyt.

Tavoittelin mun puhelinta ja poistin lukituksen. Koitin soittaa Aleksille ja laittaa viestiä, kumpaakaan en vastausta saanut. Mitä mä olin urpoillut jälleen kerran.

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now