Olli:
Olin suunnitellut jo jonkin aikaa yllätystä Aleksille josta se varmasti pitäisi, vain Niko ja Tommi tiesivät mun suunnitelmasta, olin saanut myös apua toiseen juttuun. Joel ja Joonas olivat pimennossa, koska niillä oli tapana paljastella sivulauseissa asioita, joten ne saa tietää vasta kun ollaan lähdössä.
Olin käskenyt Aleksia pakkaamaan parille päivälle, jotain siistiä ja mukavaa päällä. Nyt se hääräsi tuossa kuin viimeistä päivää, eikä pysynyt paikallaan. Voi tuota pientä hölmöä.
Aleksi:
Olli oli käskenyt pakata parin päivän reissua varten, mitähän kivaa Olli oli suunnitellut. Nyt oikeasti alkoi vähän jännittää mitä oli tulossa.
Olli:
Olin varannut meille risteilyn kaikilla herkuilla, mitä vaan mun rakkaalle. Olin huolehtinut niin että saisimme varmasti olla rauhassa, ettei kukaan häiritse. Tämä jo siksi, koska laivalla alkaisi saman tien kuhista kun meidät nähdään ja tunnistetaan ja meidän hytin luokse saattoi leiriytä porukkaa. Niin kävi joka kerta kun olimme laivalla keikalla.
"Kaikki pakattu?" kysyin
"Emmä tiiä, ku et kerro mitään!" Aleksi turahti
"Ei se sillo oo mikään yllätys jos kerron!" Irvistin tuolle.
"No eikai sitte, mut koska me lähetään?" Aleksi kysyi
"Kohta, meijän kyyti on ihan just täällä.." sanoin ja irvistinKuljetus Lalli-Moilanen: (älkää kysykö! :D)
Niko: Kyytinne kohti Silja Linen terminaalia on saapunut, pyydämme matkustajia saapumaan ulos! :D
Tommi: Kuljettajanne tämän lyhyen matkan ajan toimii Tommi Lalli, avustajanaan Niko Moilanen :D
Olli: teitte sitte ihan ryhmän tälle? :D
Niko: Joo, mut Allu puuttuu vielä, lisään sen sit ku ootte ironnu satamassa :D
Olli: Ei sit vahingossakaan siihe toiseen, tai kuulette siit pitkään! :D
Niko: Noni, sit hopihopi, laiva ei oota :D"Sit jos kaikki on pakattu, voidaan lähtee.." sanoin
SORMUS, hitto nyt pitää kattoo et se on varmasti mukana, eikä vanhingossakaan jää matkasta. Kyllä mulla oli suunitelmissa kosia Aleksia, piti odottaa hetki koska Niko kerkesi ensi sormustaa Joonaksensa vain reilu kuukausi aiemmin.
Pian Olimme ulkona Aleksin kanssa, päätin hiukan kiusata sitä ja peitin sen silmät, sai arvailla missä oltiin ja minne menossa. Tosin se kyllä tunnisti samantien Nikon ja Tommin.
Aleksi:
Oltiin hetkeä aikaisemmin tulleet ulos odottamaan meidän kyytiä jonnekki, Olli oli kiusallaan peittänyt mun silmät etten tiedä mistään mitään.
"Kyytinne olkaa hyvät.." kuului liiankin tuttu ääni, Niko
"Jätkät?" kysyin
"Vaan mä ja Tommi.." Niko sanoi
"Öö, okei.." turahdinKertokaa nyt joku miks Niko ja Tommi tuli hakemaan ja missä oli Joel ja Joonas, vai oliko niin että Olli suunnitteli yllätyksen näiden kahden kanssa ja kauhukaksoset ei tienneet mitään.
Olli:
Pian olimme Siljan terminaalissa ja poistin Aleksilta huivin silmiltä.
"YLLÄTYS!" huikkasin ja irvistin Aleksille
"No uu, me lähetään risteilylle.." Aleksi sanoi
"Ja ihan kahestaan, nää kaks vaa toimi kuskina.." sanoin
"Olkaa hyvät vaa ja pitäkää kivaa.." Niko naurahti
"Mut ei liian kivaa.." Tommi sanoiKului hetki ja olimme laukkuinemme terminaalissa odottamassa laivaan pääsyä. Olimme kuitenkin tälläytyneet niin ettei kukaan toivottavasti tunnista meitä. Piti olla myös ilman söpöilyjä, koska olimme vielä kaapissa faneille.
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...