Rantaleijonat (Joonas x Niko)

190 9 0
                                    

Niko:

Olimme lähteneet jätkien kanssa viettämään päivää tutulle rannalle joka oli meidän kannalta ihan mahtava. Olimme löytäneet hyvän niemenkärjen josta näki ympärilleen hyvin. Lähinnä jos fanit sattus hoksaa meidät, tuolta pääsi livistämään nopeasti pois jos tilanne kehittyi siihen.

Lojuin viltillä Joonaksen vieressä, Olli ja Aleksi olivat hieman kauempana kuhertelemassa. Tommi veti sikeitä pyyhkeensä päällä. Joel, no se oli Joel se rävelsi puhelintaan ja koitti ilmeisesti ottaa jotain videota.

"Tuitui.." sanoin ja kiusasin Joonasta
"Tuitui sulla on kohta, sanonko missä.." sain vastaukseksi

Hivuttauduin tuon hattarapään ylle ja annoin pusun huulille. Tuo vastasi pusuun ja puraisi samalla mua huulesta.

"No mikäs toi nyt sit oli?" kysyin.
"Samaa vois kysyä sulta.." Joonas sanoi ja irvisti.

Laskeuduin alemmas ja rojahdin tuon viereen.

"Et sit enempää voinu hiekkaa lennättää?" Joonas tuhahti.
"Ihan tarpeeks et sä saat mainita siitä!" Naurahdin.
"Sä oot välillä niin rasittava.." Joonas jatkoi
"Tykkäät kuitenkin!" täräytin ja nauroin. Joonas vain irvisti mulle ja alkoi muka mököttää.

"Ketkä lähtee uimaan?" Kuului Ollin huuto. Aleksi nyt ainakin lähti, se oli varmaa. Tuo kaksikko tykkäsi viskellä toisiaan niin että vesi vaan roiskui.

"Mennääks me?" kysyin
"MÄ OON EKA! Viimenen on mätämuna!" kuului huuto ja Joonas mennä viiletti kohti järveä.
"Sehä ampas ku joku ohjus.." Tommi sanoi, ilmeisesti oli herännyt meidän huutoon.

Mihis hittoon Joel oli taas kadonnu? Tossa se vielä hetki sitten sääti ja kuvas jotakin. Pian kaikki kuusi oli järvessä, myös Joel. Se oli vaan kadonnut käymään puskaa moikkaamassa (kusella siis)

Joonas:

Olin päätynyt Nikon harteille, Aleksi puolestaan Ollin harteille.

"Pysy paikallas apina!" Olli turahti Aleksille.
"Kukkotappeluu!!" kuului Joelin huuto.

Lähestyimme Ollia ja Aleksia, he puolestaan minua ja Nikoa. Kohta olimme niin lähekkäin että pystyimme katsomaan kumpi meistä oli parempi ja kumpi häviäjä. Kohta kuului iloinen molskahdus kun Aleksin tasapaino petti ja se tipahti Ollin harteilta järveen.

"Kuka on kingi, Joonas on kingi!" irvistelin.
"Vittu sun kaa Jonttu.." pian Niko heitti minut järveen.
"Sitä saa mitä tilaa!" Tommi nauroi vieressä.
"Haistakaa tomaatti!" turahdin kun pääsin pintaan.

Koko lössihän tuolle lopulta hajosi. Jossain vaiheessa olimme palanneet vilteille / pyyhkeille istumaan.

"Öö, näkiks joku muuki ton?" kysyin
"Minkä niin?" Niko kysyi
"No ton!" sanoin ja peitin kasvoni.
"Uups, meidät on nähty!" Joel sanoi
"Ja kohta täällä on joku meet&greed, että eiköhän pistetä kamat kasaan ja hiippaillaan vähin äänin pois.." Tommi sanoi.

Pian aloimme muina miehinä kasata tavaroita, pitäen silmällä mitä ympärillä tapahtui. Kun tavarat oli kasassa lähdimme rannalta omillenme.

"Törmäillään taas.." Aleksi huusi ja lähti Ollin kanssa.
"Kattokaa sit ette imuttele tällä välillä!" huusin vielä
"Sama koskee teitä kahta!" Tommi sanoi.
"Joojoo.." Niko sanoi
"Joel laita illal koodii siihe yhteen liityen.." heitin ennen kuin porukka hajosi.

Timeskip 30 min

Niko:

Olimme päässeet kotiin Joonaksen kanssa. Nyt piti toivoa että tämä joka meidät näki, ei julkaise mitään mihinkään. Saattoi hyvällä tuurilla olla niin että meidän imuttelu sessiot tallentui johonki. Siitä sitten Seiskan lööppiin, ai kun kiva löytää ittensä sieltä.

"Mä meen vetäsee päikkärit, herätä parin tunnin päästä.." Joonas sanoi ja hiippaili makkariin. Itse löntystin sohvalle ja avasin instan, huvikseen ajattelin tarkistaa oliko mitään uutta tai järisyttävää. Onneksi kaikki näytti sille että oltiin ainakin vielä vältetty Seiska.

×× ×× ×× ×× ×× ××

Taikuri yllätti itsensä jälleen neljännen kerran ;)

Että tällänen tällä kertaa. Mitäs sitte keksis, varmaa vaihteeks tollanen normi sekoilu ilman shippejä :)

534 sanaa, mennään eteenpäin <33 ;)

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now