Lumisota

173 7 2
                                    

Hähä, otan varaslähdön talveen, rupes pyörimään vähän hullumpi hässäkkä päässä :D

×× ×× ×× ×× ×× ××

Joel pov

"AMPU TULEE! kuului jostakin jonkun lumipenkan takaa.

"Osu ja uppos! Kuului Nikon nauru

"Mä niin kostan tän Moilanen! huusin takaisin.

"Ja täältä tulee toinen osuma! Joonas huusi ja tähtäsi.

"Et osunu, lällislää!" Huusin ja pinkaisin karkuun.

"Et sä noi vaa voi lähtee!" Joonas huusi.

"Helposti, niinkun näin.." ja hyppäsin läheisen lumipenkan taakse.

Onnea oli treenikämppä Helsingissä, keskellä ei mitään jossain korvessa. Kyllä täältäkin löytyy paikkoja missä on vaan metsää ja missä on todella harvaan asuttua. Täällä oli hyvä pistää haisemaan ja pitää hauskaa. Kesällä ja alku syksyllä bileet jätkien ja crewin kesken, ilman pelkoa että päätyis johonkin Seiskan juoruun.

Aleksi pov

Seurasin kauempaa Nikon, Joonaksen ja Joelin lumisotaa. Päätin ruveta leikkiin niiden kanssa, kohde tosin hieman eri tällä kertaa, voi tästä tulisi lystiä. Hain katseellani missä Olli ja Tommi olivat.

"Kohde lukittu..", höhötin itsekseni. Tein lumipallon ja suuntasin sen kohti Ollia. Menin puun taakse piiloon ja odotin jonkunlaista huutoa.

Olli pov

Juttelin Tommin kanssa niitä näitä, kun jostain tärähti lumipallo selkään.

"Kukas saakeli se oli? Niko, Joel, Joonas? Huusin.

"Nope, not us!" Joonas huusi valmistautuen uuten lumipalloon, kohteena ilmeisesti Joel tälläkin kertaa.

"Ihanko totta, joku teistä se oli kuitenkin!" turahdin

"Mä taidan arvata kuka se oli, vilkase taakses sillee ovelasti.." Tommi sanoi vinkaten läheistä puuta.

"Asia harvinaisen selvä.." vastasin ja aloin tehdä lumipalloa. Pyörittelin hetken ja suuntasin sen suoraan Aleksin piilopaikkaan.

Tommi pov

"Ääää!" Kuului rääkäisy kun Ollin lumipallo osui Aleksia päähän.

"Siitäs sait pikkumies!" Olli elvisteli ylpeänä.

"Haista Olli!" Kuului kun Aleksi kömpi pois puun ja lumipenkan takaa.

Tässä vaiheessa Niko, Joel ja Joonas olivat hetkeksi lopettaneet sotansa ja nauraa räkättivät Aleksille.

Meillä lähti jutut välillä vähän lapasesta, tällä kertaa saatiin aikaan jonkun sortin lumisota. Itse en niinkään välittänyt olla mukana, mutta kyllä sitä aina yhden voi viskata ja odottaa kostoa. Pyörittelin lumipalloa ja tähtäsin Nikoa.

"Ampu tulee" huikkasin ja suuntasin lumipallon.

"Alfa rupes isottelee.." kun lumipallo tärähti Nikon selkään.

Samalla sekunnilla Niko alkoi pyöritellä lumipalloa, ilmeisesti olisin kohteena. Koskaan tuo lumipallo ei kuitenkaan päässyt kohteeseensa.

"Jos nyt kerran.." naurahdin ja lähdin kohti treenistä. Olihan tässä ulkoiltu hetki, en tosin päässyt pitkälle kun kuulin huutoa.

"Aijaijaijai!" Aleksi huusi maassa maaten, ilmeisesti se oli mennyt nurin. Siinä se istua nakotti ja koitti nousta.

"Sitä saa mitä tilaa!" Olli nauraa räkätti.

"Ei saa kiusata!" Aleksi jatkoi.

Kohta kuului toinen räkänauru toiselta puolelta pihaa. Nyt vuorostaan Joonas oli vetänyt nurin ja koitti nousta.

"Onks vielä joku, joka haluaa lentää?" Nauroin

"Tommi suus kii ja auta mut ylös!" Aleksi valitti

"Hoplaa.." sanoin ja ojensin käteni Aleksille.

"Selviitteks te siellä?" Olli huikkasi kun oli selvinnyt naurustaan jonka aiheutti Aleksin hieno lento.

Pian Joonas oli jälleen jaloillaan ja tuo kolmikko löntysti meitä kohti.

"Olipas se lystiä.." Joel nauroi ja puhdisti lunta vaatteistaan.

"Koska uusiks niin että KAIKKI on mukana, myös meidän nalle.." Niko naurahti.

En sanonut mitään, naurahdin vain. Pian siirryimme sisälle lämpimään, suuntana keittiö ja kuuma juotava. Siinä sitten istuimme ja jauhoimme paskaa. Tänä iltana kaikki meistä varmaan simahtaisivat nopeasti tän riehumisen jälkeen.

× ×× ×× ×× ×× ××

Tällänen tuotos tällä kertaa :D

Yritin heitellä kaikkien jätkien näkökulmaa mukaan, mut Tommi tais viedä voiton tos lopussa ;D (ehkä siks ku Tommia näkee niin harvoin missään) Oho, Niko ja Joonas unohtu, mites nyt näin pääs käymään :D

577 sanaa tällä kertaa, mitäs sitte keksittäs? Joku shippi ehkä, haluun koittaa saanks mä mitää aikaseks ;D

KAKS KUUKAUTTA NIIN NÄÄN JÄTKÄT EKAA KERTAA LIVENÄ! <33 Muita menossa vielä keikalle tänä vuonna? ;) Jos ootte, niin minne? ;D

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now