Päädyin purkaa mun keikka kiukkua tämmöseen, hieman ottaa pattiin että oma keikka sattu olee toinen perutuista, mut ehkä mä selviin, tai sitte en :'(
... ... ...Niko pov
Joonas oli saanut jostain aivan hullun idean vaan kadota hetkeks suomesta, ilman että kukaan oikeesti tietää, tai ainakaan Santeri, sehän repii pelihousujaan meidän takia muutenkin.
Aluksi kaikki luuli että Joonas vaan heitti huonon vitsin, mutta lopulta päätettiin että häivytään, nyt piti keksiä kohde.
Jossain vaiheessa Kreikka kuulosti parhaalta, sinne siis. Nyt piti vaan järjestää asiat niin ettei Santeri huomaa mitään, muuten ollaan pulassa.
Joel pov
Kukin pakkaili omillaan tavaroitaan ja tarkisti että passi on voimassa ja kaiken muun tärkeän.
Pari päivää myöhemmin oltiin lentokentällä ja odoteltiin lentoa.
"Upsii, jäätiin Santerille kiinni.." Niko sanoi
"Mite vitussa?" Joonas kysyi
"Tommi?" Aleksi kysyi
"Emmä mitää kertonu!" Tommi sanoi
"No kiitos nyt sitte, tää matka oli tässä.." sanoin
"Ei, jos ollaan nopeita ja painutaan jo nyt turvatarkastuksen läpi, ei se sinne pääse.." Olli sanoiSiinä vaiheessa otettiin meidän tavarat ja sännättiin melkoisella vauhdilla meidän portille ja läpi turvatarkastuksen, luojan kiitos kaikki pääs läpi sähläyksestä huolimatta.
"Turvassa, jätkät sit puhelimet lentotilaan ja vedetään henkeä! Niko sanoi ja naurahti
Kului pari tuntia ja istuttiin vihdoin lennolla Kreikkaan, tästä tulisi ihan mahtava loma: lento vapauteen!
Aika moni meistä nukkui lennolla, vasta kun kone tärähti maahan herätti se meidän uneliaat mtkaajat.
Aleksi pov
Vihdoin Kreikassa, eka kerta mulla täällä ja nähtävää oli vaikka kuinka. Kerättiin meidän laukut kasaan ja otettiin taksi meidän hotellille. Huonejako oltiin jo tehty suomessa, joten tarvitsisi vaan hakea avaimet ja siirtyä huoneeseen
Huonejako:
Olli - Joel
Aleksi - Joonas
Niko - TommiKun saavuttiin hotellille se oli melko hieno, niinkuin kaikki Kreikassa yleensä. Täällä kelpasi olla viikko ilman mitään ylimääräistä. Päätettiin että lähetään vähän tutkimaan paikkoja ja etsimään ruokapaikkaa.
Joonas pov
Oltiin jo pari kertaa käyty ulkona syömässä ja oltiin lyhyessä ajassa löydetty meidän suosikki, nyt suunnattiin sinne jälleen kerran. Käveltiin jossain suomi alueella ja törmättiin moneen suomea puhuvaan.
Jossain vaiheesa sain jonkun ihme spurtin ja lähdin vauhdilla juoksemaan jonnekkin.
"Joonas vittu takasi!" kuulin Joelin huudon
Jossain alkoi yhtäkkiä kuulua kaamea huuto, sen jälkeen jonkinlainen paineaalto kaatoi mut maahan ja iskin pääni kivetykseen.
Niko pov
"Anna sen mennä, ei se kauas kerkee.." Tommi sanoi
Pian jostain alkoi kuulua mieletön huuto, lähdin samantien juoksemaan sinne missä Joonas oli, kauas en ehtinyt mutta näin Joonaksen juuri ennen kun se ja itse kaaduin paineaallon seurauksena, onnistuin suojata itseni ennen kuin tärähdin maahan.
Aleksi pov
Tultiin Ollin kanssa porukan perässä, musta oli hauskaa lomailla omalla porukalla. Kiinnitin huomiota kun jostain kuului huuto, kiirehdittiin Ollin kanssa lähemmäs kun paineaalto kaatoi meidät molemmat, tunsin repivän kivun mun jalassa vain hetkeä ennen kuin kaaduin, Olli jäi vähän kauemmaksi.
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...