No mutta hei, mä sain päähäni tälläsen ja lähin sit koittaa mitä tästä tulee. Uhkasin pari lukua takaperin et teen tälläsen raskaus keissin ja vien loppuun asti. Tässä tää nyt ois, ei liene suuri yllätys kenet valkkasin ;)
Aleksi pov
Olin vihdoin löytänyt mun rinnalle sen jota rakastin todella paljon. Minka, tuo höppänä joka oli ollut mun kihlattu vajaan vuoden, sattumalta törmättiin baarissa ja siitä sitten hiljalleen ystävyys muuttui rakkaudeksi ja aika nopeasti kihlasin Minkan.
Jätkät hypetti välillä ihan kunnolla kuinka söpöjä me oltiin kun otin Minkan treenikselle mukaan tai joku tuli vastaan kaupungilla.
"Huomenta muru.." sanoin tuon korvaan
"Ei saa, mä haluun nukkua vielä.." Minka vastasi
"Entä jos en anna nukkua?" sanoin
"Sit sä oot ilkee.." Minka turahti ja suukotti mua poskelleMeillä molemmilla oli omat ja yhteiset haaveet. Toivoimme että joskus vielä meille tulee vauva, nyt ei aika ollut sopiva. Minä ja meidän bändi oltiin lähössä valvottaa mailmaa ja Minka oli just valmistunu lähihoitajaks ja sillä saralla piti kiirettä.
Jokin aika sitte oltiin isommalla porukalla juhlittu Minkan valmistujaisia, useampi meidän porukasta oli hyvässä humalassa, jälleen Tommi oli se joka vähän katto perään.
Myöhemmin samana iltana oltiin päädytty heiluttamaan peittoa, pienessä hiprakassa jotain unohtui välistä ja sillä oli seurauksia.
Aamulla:
Aurinko paistoi verhon välistä, kurkistin Minkaa, siinä se nukkua tuhisi. Stekkasin nopeasti mun puhelimen, ei mitään uutta sillä rintamalla.
"Huomenta muru, oli kiva yö.." sanoin hiljaa
"Kiva että oli kivaa, eiku.." Minka sanoi ja haukotteli
"Suihkuun?" tuo kysyi
"Ai toinen kierros? Selvä.." sanoinPian oltiin yhteis suihkussa ja homma meni taas villiksi, no mitä väliä, aina voi pitää vähän hauskaa. Hetkeä myöhemmin oltiin keittiössä syömässä ja pussailemassa.
Timeskip n. viikko:
Minka pov
Aleksi oli kyllä kultainen, se piti huolta että mulla oli kaikki hyvin ja kaikki tarvittava. Yhtenä aamuna heräsin hieman huonoon oloon ja lukittauduin vessaan varmuudeksi vaikka olin yksin. Aleksi oli lähtenyt keikalle eikä ollut vielä tullut kotiin.
Jotenki mulla oli sellanen hassu olo että jotain isoa oli tapahtumassa, olin ihan vaan omaks huviks päivällä kaupoilla käydessä käyny apteekissa ostamassa raskaustestin, vaikka tiesin mitä se näytti. Vai tiesinkö?
Aleksi oli tullut tunti sitten kotiin, tuolla se nökötti sohvalla ja selasi puhelintaan. Jotenkin oli taas vähän ällöttävä olo, tällä kertaa Aleksi huomasi mun kasvot
"Kaikki ok?" tuo kysyi
"Joo, vähän huono olo vaan.." sanoin
"Mee nukkuu vähäks aikaa jos helpottas.." Aleksi ehdotti
"Joo, kai mä meen.. Herätä mut sit jossain vaiheessa.." naurahdin
"Jossain vaiheessa, hmm.." Aleksi sanoi ja naurahtiAleksi pov
Olli oli tullut nopeasti pyörähtämään, se oli unohtanut jotain tärkeetä mun reppuun, välillä meidän reput vähän sekottu ja sit soiteltiin ympäri ämpäri kenen reppuun oli eksynyt mitäkin väärää.
"Jees, kiitti taas kerran.." Olli sanoi
"Nojoo, miks sun tavaroita löytyy aina mun repusta eikä koskaan vaikka Porkon?" naurahdin
"Meillä on melkein identtiset reput.." Olli sanoiOlihan tuo totta, onistutiin mystisesti valkkaa samanlaiset reput mukaan. Välillä sit kiisteltiin kumpi oli kumman.
Kuulin kuinka makkarin ovi kävi ja Minka suorastaan juoksi vessaan. Pian kuulin kuinka tuo oksensi.
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...