Duracel Puput (Jiko & Oleksi)

231 14 2
                                    

Niko:

Oltiin tultu koko porukka Ouluun viettää aikaa, meillä oli viikonlopuksi varattu mukavan kokoinen mökki kaikilla herkuilla. Pitihän sitä välillä vähän rentoutua.

Mökki oli tällänen kaks kerroksinen siisti kivalla lämmitetyllä ulkoterassilla, missä oli kiva istua ja miettiä asioita. Mökin vieressä oli tollanen pieni kiva saunarakennus, jonne Tommi oli aikansa kuluksi tehnyt polun.

Siitä vähän sivussa oli palju, mutta me ei sitä haluttu käyttää. Joel puolestaan oli tehnyt polun rantaan ja pienen avannon, se joka siellä ui olisi varmasti kipeänä parin päivän sisällä.

Yllätys että pariskunnat pääty vallottaa yläkerran, oltiin me vastaan Joel ja Tommi. Ne päätti suosiolla jäädä alakerran makkareihin kun taas me muut todellakin vallattiin yläkerta ja mageet huoneet. Niissä oli omat takat ja kylppärit, ei tarvinnu jakaa yhtä pientä neljän kesken.

Istuin mökin sisäterassilla ja katselin kun lunta satoi, ei mikään tuisku vaan tollasta nättiä isoa hiutaletta.

"Kaikki okei muru?" Joonas sanoi kun tunki mun syliin istumaan
"On, mietin vaan tätä kaikkee, entäs jos me oltas tavattu tai joku ei oiskaa bändissä.." huokaisin
"Mitä sä tollasia, toki oishan noin voinu käydä mut.." Joonas aloitti mutta lopetti kun tungin mun kielen sen suuhun, tuo vastasi mun suudelmaan.

Aleksi:

Istua nakotin Ollin sylissä ja tuijotin välillä tuota ja Olli tuijotti takaisin. Alakerran takassa paloi tuli ja me vaan oltiin ja nautittiin. Joel oli nukahtanut lumitöiden jälkeen toiselle sohvalle ja Tommi touhusi keittiössä.

"Olli, otetaanko round1?" sanoin ja virnistin
"Hmm, voitas joo.." tuo hymähti
"Kuulin ton, te ette nyt mee hässii ku kohta on ruoka.." kuului Tommin ääni keittiöstä
"No on sulla tarkka kuulo, edes Jori ei kuullu tota.." heitin
"Mitäääää, mitä tapahtu?" uninen Joel hörötti
"Ei mitään, unohda! Et haluu tietää kuitenkaan.." Olli heitti

Pian Joel taas kuorsasi kuuluvasti. Mä puolestaan aloin hipelöidä Ollia ja mun kädet hakeutui sen paidan sisään, Olli koitti olla hiljaa, mutta sen suusta karkasi välillä huokaus. Pian myös Ollin kädet oli mun paidan sisällä ja myös multa pääs huokauksia.

"Käydään nopee tuolla saunalla.." sanoin ja vedin Ollin mukaan. Puettiin takit ja kengät ja paineltiin ulos. Niko ja Joonas imutteli terassin nurkassa kun me pyyhällettiin ohi.

"Mä haluun sua!" Olli puhisi mun perässä
"Kohta saat.." heitin tuolle

Pian oltiin saunarakennuksessa, Olli nosti mut syliinsä ja alkoi imutella mun kaulaa. Mä puolestaan kiskoin siltä vaatetta pois ja huokailin välillä kun oikea kohta löytyi. Pian kummallakaan ei ollut enää mitään päällä ja meno sen myötä yltyi melko rajuksi. Meidän kehot tärisi kaiken tuon intihimon voimasta.

"Vittu mä rakastan sua Allu.." Olli huokaisi ja lojui mun päällä lauteilla
"Vittu sä oot kone.." sanoin ja koitin tasata hengitystä sen alla ja tuota tuijottaen
"Round2 sit joskus yön köllyköissä.." Olli kuiskasi mun korvaan. Mun keho värähti tuon voimasta.

Joonas:

Olli ja Aleksi pyyhältivät melkoisella vauhdilla ohi kohti saunaa, ilmeisesti kiire pikapanolle ennen ruokaa. Niko imutteli tyytyväisenä mun kaulaa ja nautin tuosta.

"Missäs me käydään vetää round1, sauna korkattiin just.." sanoin ja hajosin
"Vitun Matelat.." Niko turahti
"Ehkä tuolla ulkohuussissa, tosin siellä jääty perse ja järki.." heitin
"Onks täällä kellaria?" Niko kysyi erittäin pervosti
"Sä haluut panna joidenkin rottien keskellä, ihan kiva idea mut.." aloitin
"Sinne siis kun on syöty, poltetaan vähä kaloreita siinä samalla.." Niko heitti
"Sä oot outo, mut tykkään siitä.." sanoin

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now