Mä autan rakas (Olli x Aleksi)

350 8 0
                                    

Aleksi:

Painoin kasvot käsiini ja odotin seuraavaa iskua. Makasin maassa ja tärisin. Pian tunsin potkun kyljessä, hetkeksi kaikki pimeni.

Jollain ihmeellä olin kipuineni päässyt raahautumaan kotiin, nyt piti toivoa ettei Olli ollut kotona. Raahasin itseni käyvälle ja hissiin. Pian olin oikeassa kerroksessa ja astuin ulos. Kävelin ovelle, kaivoin avaimet ja astuin sisään.

"Moi!" kuului Ollin huuto. En vastannut mitään vaan suuntasin vessaan niin nopeasti kuin pääsin.

Varovasti aloin riisua ulkovaatteita pois, samalla tuoijottaen peiliin että näkisin mitä piti paikata ja mihin alkoin nousta mustelmia.

"Saatana..", turahdin ja katsoin itseäni peilistä

Kuulin pian vessan ovelta koputuksen ja puhetta:
"Allu, kaikki okei?" Olli kysyi oven läpi
"Helvetti.." kirosin kuuluvasti
"Allu kulta.." Olli jatkoi
"Öö, voiks tuua mulle puhtaat vaatteet, käyn suihkussa.." sanoin tuolle
"Hetki, tuon ihan just.." Olli sanoi ja lähti hakemaan vaatteet.

Tässä vaiheessa en vielä tiennyt että Niko ja Joonas olivat käymässä. Oli ihmeen hiljaista vaikka nuo kaksi oli paikalla.

"Avaa ovi ja saat nää.." Olli sanoi
"Jätä ne vaa siihe, nappaan ne kohta.." jatkoin
"Okei, tuu kohta olkkariin, Niko ja Joonas on käymässä.." Olli sanoi ja ilmeisesti palasi niiden luokse.

"Ei perseen, perse.." turisin hiljaa itsekseen

Olli:

Aleksi oli juuri tullut kotiin ja mennyt vauhdilla vessaan. Koitin käydä kysymässä että kaikki oli ok, nutta sain vain kirosanoja takaisin. Mitähän oli tekeillä?

"Mikäs Allua riivaa?" Niko kysyi
"Ku tiestäski, ei varmaa mikään.." turahdin
"Sä oot pannu Allun paksuks!" Joonas täräytti
"Ääliö, kai sä tiesit et Allu on mies, niinku Olliki?" Niko sanoi ja pyöritti päätään.
"Joojoo, hyvin hauskaa.." Joonas sanoi ja irvisti Nikolle.

Jokin oli pielessä, aavistin sen. Nyt piti odottaa että Aleksi tulisi suihkusta.

Aleksi:

Olin juuri päässyt suihkun alle. Tuntui ilkeältä kun vesi osui vuotaviin haavoihin joita olin saanut tappelussa. Hetkeä aikaisemmin olin napannut Ollin tuomat vaatteet ja laskenut ne vessan pöntölle. Kuivasin itseni ja laitoin vaatteet päälle. Katsoin uudestaan peiliin ja tajuisin että pitäsi peittää musta silmä ja tuo äkäisen näköinen vuotava arpi huulessa.

Olisi ollut kiva moikata Niko ja Joonas, päädyin kuitenkin että hiippailen makkariin ja kömmin peiton alle. Kertoisin niille myöhemmin, Olli kyllä arvaisi kuitenkin heti että jokin oli pielessä kun näkisi minut sängyn pohjalla.

Olli:

Kuulin kuinka vessan ovi avautui, mutta Aleksi ei tullutkaan olkkariin vaan ilmeisesti suuntasi makuuhuoneeseen.

"Venatkaa hetki, käyn kattoo Allua.." sanoin ja nousin lattialta, kyllä lattialta sillä Niko ja Joonas olivat valloittaneet sohvan. (Jiko moment!)

Kävelin makuuhuoneeseen, huone oli pimeä. No oltiinhan nukuttu pitkät päikkärit jonka jälkeen Aleksi lähti pienelle kävelylle.

"Muru, kaikki okei? Miks et tuu tonne Niko ja Joonaksen kanssa?" kysyin, mutta pian kuulin nyykytystä peiton alta.
Siirryin Aleksin viereen istumaan ja varovasti silitin tuon peittoa.
"Allu rakas, onks jotain sattunu.." kysyin
"On, mut kerron vasta sit ku ollaan kahestaan.." kuului hiljainen ääni peiton alta.
"Okei, käyn sit sanoo et noi lähtee.." sanoin ja lähdin takaisin olohuoneeseen.

"Sori jätkät, joudutte lähtee.. Allulla on jotaki mistä haluu jutella kahden kesken.." sanoin
"Okei, onks Allu kunnossa?" Niko kysyi
"En tiiä vielä, ku ei kertonu.. Mut jos mitenkään.." sanoin
"Ollaan jo menossa, törmäillään Allu!" Joonas huikkasi mennessään.

Aleksi:

Mun olo alkoi hiljalleen olla aika tukala ja kivulias. Pian Olli tuli takaisin makuuhuoneeseen ja istui mun viereen. Aloin jälleen nyykyttää.

"Voi mun pieni pörröpää, mikä sulla on?" Olli kysyi
"Sattuu joka paikkaan.." sanoin hiljaa
"Mitä on käyny?" Olli kysyi hieman huolestuneena.
"Sain vittu joltain tyypiltä iha kunnolla turpaan ja vielä ilman syytä.." sain sanottua
"Että mitenkä oli, voi pientä.." Olli sanoi ja koitti halata, mutta inahdin kivusta.
"Sori, sattuks pahasti?" Olli säpsähti
"Pikkasen turhan lujaa vaan.." sanoin

Olli:

Aleksi oli juuri sanonut että oli saanut joltain urpolta turpaan. Nostin varovasti peittoa ja kurkistin sen alle. Siinä se oli silmät kiinni ja nökötti.

"Voiks laittaa valot, että nään paremmin sut?" kysyin
Aleksi nyökkäsi ja sytytin yöpöydän lampun.

Näky ei ollut mikään paras, silmä mustana, huuli auki, alkavia mustelmia alkoi näkyä siellä täällä, voi pientä.

"Voiks tuua mulle pari särkylääkettä, sattuu ihan törkeesti.." Aleksi sanoi hiljaa.
"Tottakai, ihan mitä vaan.." sanoin ja hain särkylääkkeet ja lasin vettä keittiöstä.

Kului hetki kun alkoi kuulua rauhallinen tuhina, Aleksi oli nukahtanut niille sijoilleen missä se lojui. Voi rakas, nuku vaan mietin hiljaa.

5 juoppoa ja baby:

Olli: Tota, me skiptataan Alen kaa huominen
Joel: Ootte pannu liika? ;)
Tommi: Ja taas mennään
Niko: Onks tää se juttu mistä Allu halus puhuu kaksin?
Olli: Sepä se, en tiiä pitäskö kertoo
Joonas: Onks Ale ok? :o
Olli: Miten sen nyt ottaa, on ja ei
Joel: Mikä juttu?
Olli: Totaa, Allu otti pataan keskellä kirkasta päivää, tossa se nukkuu ruhjottuna mun vieressä
Tommi: Pikkumies ottanu pataan? Onks se ihan ok?
Olli: Joo, mitä nyt vähä ruhjottu ja mustelmilla
Joonas: Auts, no ilmankos se halus olla kaksin sun kaa
Niko: Mä luulen et skipataan kaikki treenit huomen, antaa Alen huilata ja kattoo sit uudestaan parin päivän päästä
Olli: Kiitti, mä kömmin täst ton pörröpään viereen paremmin, laittakaa koodia jos tulee asiaa
Tommi: Teemme näin
Joel: Alel terkkui kun herää! Okei se näkee tän, mut :D
Joonas: Hokka taas ihan hereillä :D
Joel: No shit Sherlock :D

Siirryin varovasti lähemmäs Aleksia, varoen satuttamasta sitä yhtään enempää. Särkylääke varmaan vaikutti jo, joten uskalsin kevyesti vetää sitä lähemmäs. Hyvin pieni önähdys kuului tämän seurauksena. Jäin kuuntelemaan tuota tuhinaa vieressäni siihen oli mukava nukahtaa. Nostin varovasti Aleksin päätä ja laskin sen rinnalleni, nyt sillä oli hyvä ja turvallinen olla tässä vieressä. Jossain vaiheessa itsekkin nukahdin rauhalliseen uneen.

×× ×× ×× ×× ×× ××

Sellanen :o

Tällänen Oleksi tähä väliin, seuraavaks sit Jiko, jos saan jonku järkevän idean sen suhteen! ;)

904 sanaa, kiitos kun luette näitä <3 :)

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now