Anteeks et satutin (Joonas x Niko)

255 7 2
                                    

Joonas:

Olin hetki sitten vielä kotona, mutta nyt olin matkalla pois sieltä. Oltiin riidelty ihan kunnolla Nikon kanssa. Pidättelin itkua ja hautauduin hupparin turvaan. Niko tuskin oli tarkoittanut lyödä, mutta se oli huitaissut mua kasvoihin kaiken keskellä.

Mietin kenelle voisin mennä yöksi ja kertoa tai olla kertomatta mitä oli tapahtunut. Päädyin kuitenkin lopulta siihen että menen läheiseen hotelliin, Niko ei ainakaan löydä mua ihan heti, taatusti se soitti jätkät läpi ja kyseli perään.

Olin juuri päässyt hotellihuoneeseen ja laskin mun tavarat sängylle. Olin kiireessä pakannut tärkeimmät tavarat ja vältellyt Nikoa, sinne se oli jäänyt istumaan olohuoneeseen tyhjä katse kasvoillaan.

Niko:

Oltiin otettu melko rajusti yhteen Joonaksen kanssa, nyt se tuolla pakkasi sen tavaroita ja lähtisi pois kotoa. En itsekkään tajunnut kunnolla mitä olin tehnyt, mun käsi vaan heilahti niin että se osui kunnolla Joonasta kasvoihin. Pian ovi kävi ja olin yksin.

Joonas:

Lojuin hotellihuoneessani sängyllä suihkun jälkeen. Oli outoa olla yksin, yö olisi outo koska Niko puuttui vierestä. Nappasin puhelimen pöydältä ja avasin lukituksen. Nikolta tuli melkein koko ajan joku viesti, vähintään puolen tunnin välein se yritti soittaa, enhän mä kyennyt sille vastaamaan, vaikka olisin halunnut.

Niko:

Omituisten otusten kerho:

Niko: Öö, onks Joonas kenen luona?
Joel: Nope, ei oo täällä
Aleksi: Ei oo tullu mun ja Ollin luo, kuih?
Tommi: Ei oo täälläkään
Olli: Onks jotain tapahtunu?
Niko: Ei mitään, mut jos se ilmestyy jonku luo, ni laittakaa koodia!
Tommi: Niko? Joonas?
Niko: Pliis ilmottakaa jos kuulette jotaki :(
Joel: Mitä on tapahtunu, kerro ni voidaan auttaa
Niko: ...

Joonas oli ollut nyt muutaman päivän ihan hiljaa, huoli oli todella suuri, mihin se oli kadonnut ja missä se yönsä vietti. Toivottavasti se ainakin on kunnossa, eikä oo missään katuojassa makaamassa.

Joonas:

Olin ollut nyt pari päivää ihan hiljaa somessa, hiljensin Nikon ja bändin watsapp ketjut, myös muut joihin Niko voisi viestiä laittaa. Melkoinen pommitus kävi vähän väliä millon mitäkin kautta.

Nousin ja kävelin vessaan ja katsoin peiliin, kivan näkönen musta silmä, nopeasti kävin kusella ja palasin sänkyyn lojumaan. Jossain vaiheessa olin napannut puhelimen ja aloin selata watsapp viestejä, kenelle uskaltaisi vastata ettei ala ahdistaa yhtään enempää. Lopulta päädyin Olliin, no Aleksi saisi tietää myös kaiken.

Watsapp Joonas - Olli:

Olli: Joonas pliis vastaa että oot elossa, Niko repii pian pelihousunsa!
Olli: Joonas, oikeesti! Mihin ojaan sä oot pudonnu?
Joonas: Hep!

Meni lyhyt hetki ja Olli vastasi:

Olli: Luojan kiitos, missä sä oot?
Joonas: Jos kerron, ette sano mitää Nikolle!
Olli: Öö, kait mä sit lupaan, jos se on siitä kiinni :o
Olli: Missä sä huitelet, sua on etitty monta päivää t. Aleksi
Joonas: Lupaatte, että ette kerro :(
Olli: Mitä on sattunu? Sori, toi vei mun puhelinen ku tajus et juttelen sun kaa
Joonas: Me tuota tapeltiin Nikon kaa ja se löi mua :'(
Olli: Teki mitä? Sattuks pahasti? :o
Joonas: Oon pari päivää punkannu hotellissa, ku en uskalla mennä kotiin :'(
Olli: Missä sä oot, jos tullaan Alen kaa, vai tuunko yksin?
Joonas: Sori, tuun kohta takasi, tuli huono olo :(

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now