Huvipuistoreissu

166 12 4
                                    

Aleksi pov

"Pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen.." kuului meidän auton radiosta, oltiin just lähetty sekoilemaan oman porukan kanssa, suuntana läheinen huvipuisto, muutaman tunnin päässä. Meno autossa oli aika hurja, melkoinen meteli ja karaoke kilpaa radion kanssa.

Oltiin ajettu pari tuntia kun meidän kohde alkoi lähestyä ja ekat tienviitat tulivat vastaan.

"Porko viedään suoraan possujunaan!" Joel heitti
"Haista sinä kuule!" Joonas heitti takaisin
"Jos ihan ekana syömään niin jaksaa sit riehua!" Tommi sanoi kuskin paikalta.

Tommi siis oli kuskina, Olli istui pelkääjän paikalla, minä Joonaksen vieressä keskellä, Niko ja Joel takana.

Pian auton keula kääntyi parkkipaikalle, olihan täällä porukkaa, mutta syrjäinen sijainti takasi meille hauskan päivän ja mahdollisuuden riehua ilman häiriöitä.

"Weeeeee!" Joonas huusi kun purkaannuimme ulos autosta
"Joku taitaa oottaa possujunaa?" Joel piruili
"Kuule sut tungetaan tukkijokeen kastumaan.." Niko heitti
"Hahaha, vitun hauskaa.." Joel naurahti
"Ite alotit kiusaa Porkoo!" näpäytin tuota

Olli pov

Pian oltiin päästy sisään huvipuistoon ja käveltiin kohti ekaa ravintolaa joka tuli vastaan, olihan tässä kerennyt jo tulla nälkä, viimeksi oltiin syöty aamulla ja mentiin jo yli puolenpäivän.

Kun oltiin saatu syötyä lähdimme porukalla kiertelemään laitteita ja pitämään kivaa.

"TONNE! HALUUN TONNE!" Joel heitti
"Sinne siis, kaikki lähtee kyytiin?" kysyin
"Mää mietin hetken.." Aleksi sanoi ja katsoi tuota hirvitystä

Kyseessä oli vähän korkeampi vuoristorata, jossa oli paljon mutkia ja missä oltiin välillä pää alaspäin. (Tornado)

"Kaikki kyytiin!" Niko huusi.

Niin sitä sitten istuttiin tuohon laitteeseenja, turvakaiteet menivät kiinni ja nyt odotettin lähtöä. Rivissä istui kaksi ja vaunussa aina kuusi. Olin istunut Aleksin viereen ihan eteen. Niko ja Joonas istuivat meidän takana ja niiden takana Joel ja Tommi.

Pian laite lähti liikkeelle ja hauskuus alkoi.

"Mun ei ois pitäny.." Aleksi höpötti
"Kyl sä selviit.." kuului Joonaksen ääni juuri ennen kun ensimmäinen alamäki tuli vastaan.
"Ja sit mentiin!" huusin kun alamäki vei mukanaan
"Weeeeeeeeeee!" kuului Joonaksen huuto, tosin kyllä meistä kaikista lähti ääntä enemmän ja vähemmän.

Kun laite lopulta pysähtyi pari meistä koitti vaan pysyä pystyssä hurjastelun jäljiltä.

"Sit Poosu ja Ale possujunaan!" Joel heitti jälleen kerran
"Työnnä sinä se possujunas muualle! Joonas tärisi
"Ale, kaikki okei?" Niko kysyi
"Joojoo, mä haluun kastumaan!" Aleksi virnisti
"Tukkijoki siis seuraavaks!" sanoin

Niko pov

Selvä, Aleksi halusi kastumaan, eli suuntana tukkijoki, matkalla piti käydä nopeasti kusella.

"Kohta on märkää porukkaa!" Tommi heitti
"Kuka menee kenenkin kanssa, tosin toho veneeseen mahtuu 4, eli kaks menee omallaan.." sanoin

Päädyttiin tällä kertaa näin: koska Aleksi halusi kastua se sai olla edessä, sen takana oli Joel, sen takana taas Tommi ja viimeisenä Joonas. Minä ja Olli päädyttiin samaan veneeseen.

"Nähdään toisella puolella.." Aleksi sanoi ja niiden vene lähti liikkeelle. Pian Olli ja minä seurattiin perässä.

"Mä niiiiiiiiin vihaan sitä viimestä mäkeä.." Olli sanoi
"Katotaan kuka meistä on märkä t-paita kisan voittaja.." naurahdin kuuluvasti.

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now