Mä koitan miten saan yhdistettyä nää kaks, toki onhan näitä yhdistelty noissa aikasemmissakin, mut ei ihan näin! ;)
Olli:
Oli enää muutana hassu päivä siihen kun saisin tuon pörröpään kokonaan itselleni. Tuossa se vielä tuhisi ja nukkui, eikä tiennyt mistään mitään.
Niko:
Kylläpä aika kului nopeasti, vastahan mä rengastin Joonaksen ja nyt puhuttiin jo häistä. Olimme jossain vaiheessa päätyneet tuplavihkikiseen, minä ja Joonas saisimme toisemme, kuten myös Aleksi ja Olli. Yhteiset jatkot paikassa x.
"Huomenta nuoriherra Moilanen.." sanoin ja pussasin tuota poskelle.
"Emmä vielä oo Moilanen, mut huomenta vaa sullekki.." Joonas sanoi ja haukotteli. Jäätin lojumaan sänkyyn, koska mihinkään ei ollut kiire.Aleksi:
Tunsin kuinka joku tuijotti minua vaikka olinkin vielä silmät kiinni. Haukottelin ja avasin silmäni, yllätys Olli tuijotti minua nappisilmillään.
"Älä tuijota.." sanoin tuolle.
"Kyllä mä nyt vaan tuijotan, mullon lupa!" Olli sanoi
"Ai on vai? Hmm, kai sul sit on.." naurahdin
"Oot kohta sit Aleksi Matela, kuulostaa muuten pirun hyvälle.." Olli jatkoi ja antoi pusun mun hiuksiin
"Hmm.." sanoin ja haukottelin
"Ei se noin tylsä oo!" Olli sanoi ja alkoi mököttää.
"No sori et haukottelin väärään kohtaan.." sanoin
"Saat! Olli sanoi ja painautui mun kylkeen.Joonas:
"Kiitti mutsi, oot rakas!" sanoin mutsille kun juttelin sen kanssa puhelimessa. Onnea oli neljä äitiä joille oli suotu hoitaa meidän hääjärjestelyt. Yleensä morsian oli se joka hoiti asioita, nyt oli kuitenki neljä tumpeloa miestä, jotka ei tienneet mistään mitään, no joku sitten heitti että jos nää mammat hoitaa kaiken ja me muut tökätään lusikka vaan hääkakkuihin kun oli sen aika. (en varsinaisesti lisää perheitä mukaan, mutta mainintaa kuitenkin useaan otteeseen)
Myös Tommilla ja Joelilla piti kiirettä, yllätys että ne oli bestmanejä. Tommi oli Ollin ja Aleksin, Joel taas mun ja Nikon. Niillä tulisi myös kova homma pitää meidät kaikki erillään häitä edeltävät yönä. Varmasti myös watsapp kävi kuumana, ellei ne tajua viedä meiltä puhelimia pois.
Niko:
Oltiin jossain vaiheessa päädytty Ollin ja Aleksin luokse sekoilemaan. Tosin nyt olin äidin kanssa videopuhelussa ja väännetiin asioita. Onneks oli nykyaika, muuten ois aika kaaos kaiken kanssa. Vilkaisin sivusilmällä Aleksia, sillä oli melkoinen tärinä päällä.
"Hei chillaa veli, kohta tää on ohi.." täräytin sanoa
Äiti vaan naurahti kuullesaan tuon, Aleksi helahti tomaatin punaiseksi, tätä ei auttanut yhtään se että Olli rävelsi tuon hiuksia ihan huolella. Joonas puolestaan nojasi mun olkapäähän ja koitti keskittyä olennaiseen tulevan anopin kanssa.Timeskip, hääpäivää edeltä päivä:
Aleksi:
Noniin, tätä oli odotettu, huomenna musta tulisi Matela, Aleksi Matela. Nyt piti vaan viettää yö erillään, niinkuin perinteisiin kuului. Ehkä tämä jotenkin onnistuu, seuraavan kerran näen Ollin alttarilla seisomassa. Tommi oli juuri tullut erottamaan meidät, mutta me ei tehty siitä Ollin kanssa helppoa. Imutin tuon huulia minkä kerkesin enkä päästänyt irti, eikä muuten Ollikaan.
"SITTEN IRTI! Te näätte taas huomenna!" Tommi sanoi
"Nyt irti, tai mä irrotan!" Tommi nauroi
"Vielä yks pusu! Olli sanoi ja päästi lopulta irti.Olli jäi kotiin yöksi minä menisin Tommille.
Olli:
Aleksi oli juuri lähtenyt Tommin kanssa, miten pärjäisin yön ilman tuota tuhisevaa pörröpäätä? No huomenna olisi suuri päivä, kyllä aina yhden yön kestää, ehkä!
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...