Mikä Loma

255 6 2
                                    

Olli pov

Oltiin jätkien kanssa viettämässä aikaa läheisessä puistossa, oli kesä ja lämmin eikä keikkoja tai muutakaan ollut hetkeen, toisin sanoen vietimme ansaittua lomaa.

"Joonas, syötä!", kuului Nikon huuto.

"Ampu tulee!", Joonas huusi ja potkaisi pallon kohti tuota.

Itse istuin viltillä Tommin ja Aleksin kanssa, Joel häselsi vaihteeksi jotain puhelimensa kanssa, hurraten välillä Nikon ja Joonaksen pelille.

"Täst tulee hyvä kesä, mul on sellanen aavistus..", Aleksi sanoi.

"Jätkät mukaa pelaa, eikä vaan lojuta siellä viltillä!" Niko huusi.

"Ei jaksa, pelatkaa keskenänne..", Tommi huusi takaisin.

"Mä sit meen, lähteeks Ale?, kysyin ja nousin ylös.

"No kiva, jätätte mut yksin tänne..", Tommi vinoili.

"En sanonu et lähen, mut nyt lähen koska sanoit sen noin.." Aleksi turahti ja näytti kieltä Tommille.

Pian minä, Niko, Joonas ja Aleksi juoksimme pitkin nurmea. Joel kuvasi meidän touhuja ja hurrasi välillä. Tommi lojui kauempana viltillä ja nauroi meille.

Äkkiä tunsin kun joku jäi jalan alle, liukastuin ja lojuin maassa kiroten.

"Vittu Olli, mitä kävi?" Kuului Joonaksen huuto.

En kerennyt sanoa mitään kun jostain ilmestyi Niko ja kaatui päälleni, kirosin toistamiseen.

"Moilanen helvettii mun päältä!" huusin ja kirosin.

"Oo nyt hetki aloillas et pystyn nousemaan.." Niko vastasi

Meni hetki ennen kuin Niko pääsi ylös, nähtävästi sekin oli ottanu jonkunlaisen osuman nurmen ja mun kanssa.

Pian koko lössi oli tapahtumien keskipisteessä, Niko valitteli rannettaan ja itse koitin päästä ylös, se ei ihan tosin mennyt nappiin.

"Vittu mun nilkka!" Karjaisin kun koitin nousta ylös.

"Käviks pahasti?" Tommi kysyi.

"Näyttääks tää siltä? Auttakaa mut ylös.." Turahdin jalkaani pidellen.

Joel ja Joonas auttoivat minut pystyyn ja lähdimme kohti autoa jolla olimme tulleet, tämä siksi että jos fanit sattuisivat hoksaamaan meidät, pääsisimme nopeasti pois. Tommi ja Aleksi hakivat meidän tavarat ja tulivat perässä autolle.

Timeskip, terveyskeskus

Olimme koko porukka päätyneet istumaan terveyskeskuksen aulaan odottamaan että lääkäri katsoi mun nilkan ja Nikon ranteen.

"Matela!"

"Moilanen!"

Joonas auttoi minut lääkärin huoneeseen ja poistui sitten ulos muiden seuraan. Lääkäri väänteli ja käänteli nilkkaani ja totesi lopulta:

"En usko sen olevan murtunut, korkeintaan nyrjähtänyt. Laitetaan siihen tukiside ja kyynärsauvat saat avuksesi muutaman viikon ajaksi.."

No kiva, menee se loma näinkin. Lääkäri antoi mulle sauvat ja pienen harjoittelun jälkeen lähdin pomppimaan ulos huoneessa. Niko tuli samaan aikaan käytävälle tukiside kädessään.

"Noni, sillai sitte.. Toisella ranne paskana, toisella nilkka paskana, mitähän vielä?" Joel naurahti

"Turpa kiinni Hokka!" Sanoimme melkein yhtä aikaa Nikon kanssa. Siinä sitte hajottiin kuuluvasti, varmasti saimme katseita. Pian olimme kotimatkalla, nää pirun sauvat oli kokoajan tiellä. Jatkuvasti joku potki niitä että kolina vaan kävi.

Timeskip, n 2 tuntia

Olin vihdoin päässyt kotiin, oli muuten helvetin kiva hyppiä ja pompia näiden sauvojen kanssa, välillä hypin ilman niitä ja sekös oli lystiä mutta väsyttävää, ehkä kuitenki sauvat pääsi nopeammin paikasta toiseen.

Lojuin sängyssä ja selasin puhelinta, joku fani oli sit kuitenkin nähnyt meidät riehumassa siellä puistossa, ja se joku oli onnistunut saamaan videon mun ja Nikon törmäyksestä. Avasin watsapin ja bändin ryhmän:

Apinat ja Alfa:

Olli: Öö, me ei nyt päädytty mihinkää seiskaan, mut igssä tuli pari videoo ja kuvaa vastaan meistä kun riehuttii siel puistos
Niko: Älä saataana, heitä linkki haluun kattoo kans
Olli: kato käyttäjä: blööd_bröthers :D
Joel: Mite mä arvasin tän, mut saati sentää olla rauhas
Aleksi: Kuka? Häh? Täh?
Joonas: Mitä sä Ale sekoot, kaikki muumit laaksossa?
Aleksi: Mä heräsin just päikkäreiltä ja kyllä muumit on laaksossa!
Tommi: Ale mitä hittoo? :D
Joel: Niko jyräs sit Ollin iha kunnolla ton videon perusteella!
Joonas: Ai meijä vauva nukku päikkärit, tuitui :D
Aleksi: Mitä vittuu Porko?! Tuitui on kohta, sanonko missä?!
Tommi: Ja taas mennään
Olli: Mee muualle kitisee Tommi, eiks oo kiva et meil on kivaa?
Niko: Ai vittu mun ranne
Olli: Sanonko mikä mul on kipee? :D
Tommi: Liikaa inffoo, lähen käymää kaupassa, lapset on sit kiltisti!
Aleksi: Mitä te urpot nyt teitte et suututitte alfan?
Joel: Lue tost ylempää
Aleksi: ...

Olipa hauskaa kiusata välillä Tommia, eihän se oikeesti suuttunu, sillä vaan palo käpy meijän pelleilyyn. Ja nyt se laitto viestiä:

Tommi: Tartteet sä kaupasta jotaki?
Olli: Ai sä oikeesti sit lähit kauppaan?
Tommi: Niihä mä kirjotin, mut tarteet sä mitään? Sun on ehkä hieman vaikee hilluu niide keppies kaa kaupassa
Olli: En ainakaan nyt, onneks kävin eile täyttää jääkaapin
Tommi: Asia pihvi, palataan astialle
Olli: Tehdään niin

Suljin keskustelut ja puhelimen. Jotenkin hassua että just tänään sattu ja tapahtu, kukahan meistä toheloista löytää ittesä jostain ojasta. Vaivuin ajatuksiini ja mietin mitä muuta voisin tehdä "rampana" kuin lojua sohvalla tai sängyssä, kattoo telkkaria tai sit olla vaan emmä tiiä.

×× ×× ×× ×× ×× ××

Tadaa, tässä taas uus tällänen :D

Tällä kertaa mennään Ollin näkökulmasta :D

Ja toi ig nimi on täysin keksitty, toi on vaan muokattu ja tuli ekana mieleen, koska eiks se Blood Brothers joka toimittaa jätkien merchiä ;D

780 sanaa, tää alkaa sujua mitä enemmän kirjotan ;D

Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now