Tommi pov
Istuttiin koko porukan voimin päivystyksessä, koska kaksi meistä onnistui toheloimaan ennen ja jälkeen keikan niin että oli parempi lähtee näyttää niiden päitä lääkärille.
Puhun siis Ollista ja Joonaksesta, niillä lähti vähän laukalle aikasemmin. Just ennen keikkaa nää kaks päätti hieman painia ja iskivät päänsä todella kuuluvasti yhteen, ihan normaalia, mutta ei ennen keikkaa.
Molemmat veti hetken henkeä ja pitelivät päätään maasssa. Heti keikan jälkeen Olli veti tyylikkäät lipat bäkkärillä ja sai otsaansa vuotavan haavan, Joonas taas tipahti portaita alas ja loukkasi kylkensä ja sai myös haavan otsaan.
Nyt molemmat oli paikattavana lääkärin luona. Jos joku vielä teloo ittensä ja täällä istutaan uudestaan, niin ei hyvä heilu, Santeri tykkää taatusti.
"Kukaan ei sit telo enää tänään itteesä.." turahdin
"Lukittaudutaan vaan hotelliin, eikä liikuta sieltä mihinkään ennen huomista!" Joel nauroi
"Paras idea hetkeen!" Niko nauroi
"Joel, entäs bisset?" Aleksi naurahti
"Okei, yhet bisset hotellin ravintolassa.." Joel hörähti
"Nii varmaa, yksiin se jääki sit.." naurahdinHetkeä myöhemmin Olli ja Joonas löntystivät käytävää pitkin, päät paikattuna. Joonas tosin liikkui vähän hassusti kipeän kylkensä kanssa, mitä lähemmäs nuo tulivat näkyi että Joonas oli tukevassa särkylääkepöllyssä, Olli yritti pitää tuota pystyssä.
"Porko on sit vähä titityy.." Olli naurahti
"Niin näkyy, mut miks?" Joel kysyi
"Joonas, miks sä oot titityy?" Niko kysyi
"Titityy.." Joonas sanoi
"Ja sit joku ottaa tän, kiitos!" Olli sanoi ja työnsi Joonaksen Aleksin syliin
"Ai musta tuli lapsenvahti, no kiitti vaa.." Aleksi naurahti
"Miks Joonas on noin pöllyssä?" Niko kysyi
"Se vähä innostu ja sit se sai vähä extraa et pysys hetken paikallaan ja sit sen kylki vähä alko vittuilla.." Olli sanoi ja istui alas.
"No mutta, sit varmaa lähetään?" sanoin
"Oli muute näin lähellä ettei oltas jääty yöks tänne, mut sain vakutettuu et me pärjätään.." Olli jatkoi
"Vitsin toopet!" Joel turahtiTimeskip hotelli:
Oltiin vihdoin saatu koko porukka takaisin hotelliin, Santeri oli mun pyynnöstä hieman muuttanut huone jakoa, koska näitä kahta tonttua piti herätellä yöllä.
Ennen:
Joonas - Niko
Olli - Aleksi
Tommi - JoelNyt:
Joonas - Aleksi
Olli - Joel
Tommi - NikoKiitos tästä Santeri, nyt koko lössi nukkumaan! Aamulla aikainen lähtö kotia kohti. Pian oltiin siirretty tavarat ja ihmiset oikeisiin huoneisiin.
Seuraava aamu, aamupala:
Oli vaihteeksi kiva olla Nikon kanssa samassa huoneessa, taidettiin valvoa aikas myöhään. Nyt oltiin aamupalalla ja arvailtiin ketkä tulee seuraavana. Pian tulivat Joonas hieman kylkeään pidellen ja Aleksi, tuo tosin näytti siltä ettei ollut nukkunut.
"Eiks yöllä pidä nukkua Allu?" Niko naurahti
"Pääs kii, nuku ite ton kuorsaus koneen kanssa.." Aleksi sanoi ja haukotteli
"Iha millon vaan, vaikka heti.." Niko sanoi ja irvisti tuolle. Aleksi puolestaan näytti keskisormea Nikolle.Pian myös Olli ja Joel tulivat meidän luokse.
"On tää yks työmaa, pitää potkia julmetun lujaa et tää herää!" Joel turahti
"Yllätyitkö? Minä en.." ja hajosin tuolle tilanteelle
"Oo Tommi hiljaa.." Joel jatkoi
"Hei mä vaa nukun hyvin.." Olli sanoi
"On huomattu, sä et herää ees siihe jos pommi räjähtää sun vieressä!" Joel turahtiIlmeisesti yö sujui hyvin, mitä nyt vähän väsymys painoi muutaman kohdalla. Onneksi pian päästään lähtemään kotia kohti. Väitän että matka olisi hyvin hiljainen, koska varmaan kaikki nukkuisivat lähes koko matkan.
Olin pyytänyt ihan kiusalla Santerin kuskiksi meidän autoon, heihei crewin hauskat jutut, tervetuloa sekopäinen automatka. Santeri suostui, joten hauskuus voi alkaa.
Muutama tunti myöhemmin olimme pakanneet ja sulloutuneet autoon. Kuten arvasin, yks sun toinen simahti samantien. Santerin korvat saivat levätä, ainakin hetken. Pian nukahdin itsekkin ja nukuin koko matkan, monen muun tavoin.
×× ×× ×× ×× ×× ××
Sellanen, vähän tylsä koska ideat loppu :( Toisekseen syytän edelleen tätä flunssaa jonka sain jostaki, ihmekkös kun lyö tyhjää välillä..
Vaan 583 sanaa, nyt ei vaan lähteny :(
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...