Aleksi pov
Meidän prinsessa oli nyt kaksi kuukautta vanha, ristiäiset oli pidetty ja yllätys jätkistä tuli kummeja tuolle pienelle, Joonas sai kunnian olla sylikummi.
"Kasteessa sinulle on annettu nimi: Eevi Maria Kaunisvesi, suojatkoot ja opastakoon kummisi elämän aalloilla eteenpäin, olkoot he turvanasi vanhempiesi tavoin"
Tuossa vaiheessa taisi molemmat isi ja äiti vuodattaa muutaman kyyneleen, kuten myös varmasti kummit.
Minka pov
Eevin syntymä oli kyllä melkoinen kokemus, välillä multa loppu usko ja voimat, mutta kätilöt ja Aleksi stemppas koko tuon ajan. Yllätys että Aleksi ei edes pyörtynyt tai edes voinut pahoin, siinä se oli ja tuki minkä pystyi.
Eevi kasvoi ja kehittyi nopeasti, välillä tuli kiire mihin neiti oli kadonnut, yleensä se konttasi jonkun kummin luokse joka oli käymässä ja tuijotti sinisillä silmillään.
Aleksi pov
Mä niin nautin kun sain kiusata jätkiä vaipan vaihdolla, yleensä Joel, Joonas ja Niko oli ne jotka taisteli hajujen kanssa, muilla sujui vähän paremmin.
"Joonakselle postia!" huikkasin kun haistoin kevyesti ilmaa
"Ei pliis, mä en pysty.." Joonas kitisi
"Sylikummi hoitaa asiat kun niitä tulee.." nauroin ja nostin Eevin Joonakselle
"Tuitui.." Joonas hörötti Eeville ja lähti suorittamaan haisevaa tehtävääPian Joonas tulikin takaisin naama mutrulla, sellanen keissi sitten, kohta Eevi istui taas mun sylissä ja kikatti.
Meni muutana viikko Eevin syntymästä kun Seiska (yllätys!) uutisoi Eevistä, sillä hetkellä oltiin oltu puistossa kiikkumassa, luojan kiitos sen kasvot oli peitetty. Enhän mä edes mun someihin ollut mitään laittanut, oltiin päätetty että Eevi päättää sitten itse vanhempana haluaako olla julkisuudessa vai pysyä piilossa julkisuudelta.
Timeskip puoli vuotta
Musta oli kiva välillä ottaa Eevi mukaan treenikselle. Tuo pieni prinsessa oli just opinu kävelemään, joten välillä piti kiirettä pystyä Eevin perässä.
Välillä mä vaan jäin kattoo kun Eevi istui Tommin sylissä rumpujen takana ja Tommin avustamana paukutti rumpuja, Ollin ja Joonaksen kanssa oli myös varsin söpöä kun Eevi rämpytti kieliä ja nauroi niiden hölmöilyille.
Myös Joel ja Niko piti hauskaa milloin minkäkin jutun kanssa, muutanan kerran oli saatu Eevin nauru äänitettyä mun koneelle, mä sit ihan vaan huvikseni vähän editoin sitä.
Empä ois puol vuotta sitten uskonut en oon isä, koko porukan eka jolla oli skidi, tavallaan kiva että sukua oli jatkettu, mutta toisaalta osa suunnitelmista meni roskakoppaan tai täytyi ajottaa uudelleen.
Eevi kasvoi ja oppia uutta jokapäivä, Minka oli palannut äitiyslomalta töihin jokin aika takaperin, olin päivät Eevin kanssa. Toisinaan nukuttiin pitkät päikkärit, käytiin lähi puistossa leikkimässä tai vaan oltiin ja leikittiin kotona.
Minka pov
Eevistä oli kasvamassa nuori kaunis nainen, tosin vielä oli pitkä matka siihen että tuo muutttaisi pois kotoa, omilleen. Mä oon niin onnellinen että päätettiin pitää Eevi silloin kun raskaus tuli ilmi, suunnitelmat toki vähän muuttu.
Oltiin myös menty naimisiin Aleksin kanssa, poikien ja muiden rakkaiden ollessa paikalla, tuo oli ihana päivä siitä jäi monet hyvät muistot.
Timeskip 15 vuotta
Aleksi pov
"Vittu sä oot kusipää faija, et koskaan anna mun tehä mitään!" Eevi raivosi
"Ja nuori neiti käyttäytyy taas, ellei halua jälleen kerran arestiin.." sanoin
"Vittu, taas mennään.." Eevi kiukkusi
"Isälles et puhu tohon sävyyn vaikka kuinka suututtaa.." Minka sanoi
"Te ootte molemmat ihan tyhmiä, mä meen mun huoneeseen, pysytte sitte poissa sieltä!" Eevi kiukkusi
"Teinit.." Minka naurahti
"Etkö muka ite ollu tollane 15 kesäsenä?" naurahdin
"Voi kuule niitä aikoja.." Minka heitti×× ×× ×× ×× ×× ×× ××
Tuota, siinä se jatko kuitenkin on! Piti saada tää ulos ennen kun jatkan seuraavan tarinan kirjotusta ja julkasua ;)
560 sanaa, nyt tää jää sit tauolle ellen taas sit saa jotain ideaa mistä kirjottaa :D
YOU ARE READING
Don't Fix Me // BC One Shots (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionPart 1, olkaa hyvät! Tälläsiä lyhyitä tarinoita, millon mistäki mitä nyt mieleen sattuu tulemaan! Kaikki on täysin mielikuvitusta, eikä mikään liity mihinkään, ideoita saatu jo luetuista kirjoista että jos tuntuu tutulle joku! En varsinaisesti ship...